Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

trådlös router till wii


ja har denna routern hemma D-Link DI-524 Router 54 Mbps finns på siba för 499 kr tror ni ja kan spela online på wii med denna?
  • 0
Om den är trådlös, ja..
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
försökte få tag på en WiiLan adapter men ingen har ju fått in någon än. det börjar bli minst sagt irriterande
"Why waste good resources on science and medicine? Spend it on videogames instead!"
  • 0
tror ni den fungerar

Tillagt 2006-12-18 20:06:
och försten hur gör man om man vill koppla i hop två st wii och spela mot varandra
  • 0
Citerar Berndtsson:
tror ni den fungerar

Tillagt 2006-12-18 20:06:
och försten hur gör man om man vill koppla i hop två st wii och spela mot varandra



finns väl inget spel som stöder onlinespel än?
Gamertag: TheSwedishDream
  • 0
jag har en fråga

kan man gå in på webben med wii?
xbox live/psn:AlarmedGabriel
  • 0
Citerar pzyko pyko:
jag har en fråga

kan man gå in på webben med wii?


den funktionen kommer igång i Januari.
Gamertag: TheSwedishDream
  • 0
själv har jag en trådlös d-link router som INTE går att använda till onlinespel med Wii. Fick kontakt en gång, men aldrig mera.

Den fungerar till andra saker som tex. en bärbar dator och brorsans DS.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
Citerar crassi:
själv har jag en trådlös d-link router som INTE går att använda till onlinespel med Wii. Fick kontakt en gång, men aldrig mera.

Den fungerar till andra saker som tex. en bärbar dator och brorsans DS.

Är nätverket öppet?

BTW: Jag har en Thomson SpeedTouch 716g(i) - fungerar den med Wii?

Citerar Berndtsson:
och försten hur gör man om man vill koppla i hop två st wii och spela mot varandra

Det beror på spelet.
System-link är ganska ovanligt hos konsolspel.
There's no place like ::1
  • 0
Citerar Missuppfattad:
Citerar crassi:
själv har jag en trådlös d-link router som INTE går att använda till onlinespel med Wii. Fick kontakt en gång, men aldrig mera.

Den fungerar till andra saker som tex. en bärbar dator och brorsans DS.

Är nätverket öppet?


just det wep key?
  • 0
Citerar Nagill:
just det wep key?

Exakt.

Det ska inte vara någon alls om Wii inte har stöd för det. Annars är det bara att gå in i menyerna på Wii'n och skriva in nyckeln.
There's no place like ::1
  • 0
  • Vile
  • Vile
har en trådlös D-link som funkar till wii ...köptes faktiskt in just för det ändamålet
Klanledare The Swiids
  • 0
Faktum är att D-link är väldigt bra shit både till Wii och till framförallt DS
Glöm bara inte att ändra routerns channel till channel 1 eller 11 för bästa möjliga anslutning.

Mer info här: http://wiihacks.blogspot.com/2006/11/fix-for-wii-error-codes-51330
-52030.html
A winner is you!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!