Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

FPS WII?


Tjenare! Jag funderar på att köpa ett FPS spel till nintendo wii. Men jag undrar vilket som är bäst egentligen?
  • 0
Finns typ bara ett fps spel till wii och det är red steel och det har inte fåt bra betyg
2 stjärnor jippie!
  • 0
Vänta till Far Cry Vengance släpps till wii, det kanske är bra, eller så kollar du upp COD 3......elllllleeeR så väntar du på Metroid Prime Corruption
If someone fuck with you the only thing you can do is to fuck back
  • 0
Call of Duty 3 då?
  • 0
Vänta tills Metroid Prime 3 Corruption kommer i Januari (tror jag det är), verkar bli grymt!
  • 0
Citerar Tesla7zap_:
Vänta tills Metroid Prime 3 Corruption kommer i Januari (tror jag det är), verkar bli grymt!

Håller med
2 stjärnor jippie!
  • 0
Du kunde tagit det här i den officiella Nintendo Wii tråden. Men för att svara på din fråga, Call of duty 3 finns även till Wii och har fått någorlunda bra betyg av de flesta sidor. Annars finns det inte så många trevliga FPS till Wii än så länge
Zune | PSP | Xbox 360 | Wii | Kanal 5 - My life in a nutshell
  • 0
Om du är riktigt desperat så råder jag dig att köpa Call of Duty 3. Det har åtminstone fått hyfsad kritik. Red Steel och Far Cry avråder jag dig att köpa. Jag har inte spelat något av dem, men av det jag hört och läst så verkar de helruttna, båda två.

Du gör egentligen bäst i att vänta på Metroid Prime 3. Sanna mina ord, det är ett lovande spel!
  • 0
Pröva alla spelen som finns ute som är fps just nu och bedömm vilket som är bäst.
fock the noobs and the modds !!!!!
  • 0
Citerar moh_amed2:
Pröva alla spelen som finns ute som är fps just nu och bedömm vilket som är bäst.

Spel kostar och så pengar typ 650 för ett spel det är dyrt
2 stjärnor jippie!
  • 0
FPS till Wii är som självmord Det är absolut det sämsta. Att röra på en kontroll för att sikta... och värst...INGEN VIBIRATION!
I'm too old to die young now.
  • 0
den vibrerar visst. och det är mycke roligare med FPS på Wii gämfört med att spela med traditionell handkontroll. De vet ju redan de flesta förrutom du (Arrolito)

ps. Wii spel kostar ca 500 på nätet
gaming 8 days a week
  • 0
Citerar Arrolito:
FPS till Wii är som självmord Det är absolut det sämsta. Att röra på en kontroll för att sikta... och värst...INGEN VIBIRATION!

Vem fan har lurat i dig det här? Du har ju fel på precis alla punkter...
'Playing Is Believing'
  • 0
Citerar KiMPAN:
Citerar Arrolito:

FPS till Wii är som självmord Det är absolut det sämsta. Att röra på en kontroll för att sikta... och värst...INGEN VIBIRATION!


Du har nog blandat ihop PS3 och Wii.
bye
  • 0
FPS på wii kan verkligen inte vara någon höjdare.
Signed, Sealed, Delivered I'm Yours
  • 0
Citerar Arrolito:
FPS till Wii är som självmord Det är absolut det sämsta. Att röra på en kontroll för att sikta... och värst...INGEN VIBIRATION!


Ingen vibration? Antingen är det så att min arm skakar till varge gång jag trycker på grund av en nervsjukdom, eller så har du helt fel!
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
Citerar eMPii:
FPS på wii kan verkligen inte vara någon höjdare.

Det begrundar du på???
  • 0
Citerar Junior_01:
Finns typ bara ett fps spel till wii och det är red steel och det har inte fåt bra betyg


Det finns faktiskt två!
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Jag skulle iaf satsa på Call of Duty 3 i dagsläget.
Skulle dock vilja testa Red Steel någon gång eftersom det fått så pass blandad kritik.
"Nu får vi en politik där det lönar sig bättre att vara frisk och ha ett arbete än att vara sjuk och arbetslös" - Lars Ohly
  • 0
CoD 3 är ingen personlig favorit till Wii iaf. Huvva nej.
Sällan hostar hackspetten.
  • 0
FPS överlag till Wii är värdelöst, tycker jag som är vänsterhänt iaf, allt blir bakvänt
Gamertag: TheSwedishDream
  • 0
eller keepitreal och kör zelda
Voglio Super Mario Galaxy, adesso!
  • 0
Citerar granstrom:
FPS överlag till Wii är värdelöst, tycker jag som är vänsterhänt iaf, allt blir bakvänt


För tidigt att säga då vi bara är i början av Wii's livstid och det har bara släppts två FPS hittills...

Ska bli spännande att se hur spel företagen löser dem unika problem till konsollen.
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
  • 0
Man kan definitivt strunta i Wii-versionen av Far Cry. Spelet är horribelt fult. Det går inte att kolla på bilderna till spelet utan att man börjar gråta blod. Jag vet dock inte vad jag ska säga om Red Steel. Spelet har fått väldigt blandad kritik. Det ser hyffsat ut, men jag tvivlar på att det är värt 599 kr. Call of Duty 3 verkar inte heller vara något klockrent spel...
It's hard to reach the one you love the most
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!