Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Spel som gör dig arg


Ett spel som verkligen förbannar mig är Mirror's Edge... jag kommer til vissa ställen och det funkar bara inte att klara dem...
  • 0
Citerar Th3 End:
Mirror's Edge faktiskt.


Samma här.
"Be larger than life, twice as nice as your idol, pump you with pride, then guide you straight to hell like the bible" - Big Pun
  • 0
Prince of Persia Rival Swords till psp gör mig riktigt förbenad ibland när man hoppar mot en pinne och spelet börjar lagga som fan och när det går igång i full hastighet igen så flyger man igenom ( verkligen igenom ) räcket så att man missar skiten totalt och man faller ner till sin satans död
"640 kB borde vara tillräckigt för vem som helst"
  • 0
Kampanjen i Medieval 2: Total War. När Mongolerna och Timuriderna kommer med sina horder och börjar ta det som är mitt sväljer jag nästan skägget av ren ilska.

Kommer också ihåg att SimCity 4 framkallade ett antal desperationsutbrott eftersom jag aldrig fick ekonomin på rätt köl.
Wham! Bam! Thank you, mercenary!
  • 0
Alone in the Dark till Wii jag tror det är det enda spelet jag verkligen, verkligen inte äns (ens?) tyckt vart mediokert... Helt meningslöst
[URL="http://www.mubos-md.com/brawlcards/levelup.php?36534"][IMG]http://www.mubos-md.com/brawlcards/cards/c60t4fi7.png[/IMG]
  • 0
Call of Duty 4 brukar göra mig arg ibland. Veteranbotarna är riktiga hatobjekt, samma sak med folk som använder martydoom.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Call of Duty 4 = Ett av de senare årens mest gedigna multiplayer-upplevelser.

Martyrdom = Den absolut värsta dumheten som någonsin inkluderats i ett multiplayer-spel.
Wham! Bam! Thank you, mercenary!
  • 0
World of warcraft
  • 0
NHL09 utan tvekan.
Att förlora en match online 3ggr i streck när man kämpar och sliter som ett djur för att vinna gör mig ta mig f*n vansinnig
  • 0
Datorn i NHL 09 gör mig rasande ibland. På Pro svårighetsgraden så är datorn väldigt ojämn, ibland stundtals skitkass och ibland mega bra. Ska det verkligen vara så?
  • 0
Far Cry 2, Att när man dog så fick man gå (eller åka bil) så långt
Wanna haz mah cookeh?
  • 0
Veteranbotarna på cod 5, dom kastar hur många handgranater som helst!
  • 0
Racedriver Grid gör mig helt j*vla rasande emellanåt. När jag kör Le-Mans på "hard" i svårighetsgrad får min omgivning verkligen passa sig...
  • 0
Citerar Sabbath:
När jag kör Le-Mans på "hard" i svårighetsgrad får min omgivning verkligen passa sig...


Haha, jag håller med! Men man har många chanser med tanke på att det är 24 minuters race, om du nu syftar på själva eventet och inte online-spel.
  • 0
Ultimate Mortal kombat 3, kan få mig att bli arg.
''If you talk to the animals they will talk to you and you will know each other. If you do not talk to them, you will not know them, and what you do not know you will fear. What one fears, one destroys.''
  • 0
Uncharted: Drakes Fortune är också sådär frustrerande ibland. Vissa strider är sådär onödigt svåra att man inte känner annat än ren ilska när man spelar ibland
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Uncharted: Drakes Fortune är också sådär frustrerande ibland. Vissa strider är sådär onödigt svåra att man inte känner annat än ren ilska när man spelar ibland


Ta skydd och skjut. Easy as pie.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Skate, ibland kastar man handkontrollen all världens väg när man ramlar för 100:ade gången på en liten kant.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Ezechiehl:
Call of Duty 4 = Ett av de senare årens mest gedigna multiplayer-upplevelser.

Martyrdom = Den absolut värsta dumheten som någonsin inkluderats i ett multiplayer-spel.
  • 0
Måste säga Dark sector för tillfället , har dock med att göra att jag inte kan ladda mina "save" files . står bara file is corrupt har inte en aning vad jag ska göra åt detta då jag har testat det mesta..
ZewstoR
  • 0
Citerar Saffransbulle:
Ta skydd och skjut. Easy as pie.


Tills de spawnar därifårn man kom, bakom en (HATAR när det sker). Man måste lära sig exakt när och varifrån fienderna kommer samt exakt hur många de är, sen så dör Nathan så fort ibland att allt känns som ett gammalt svårt retrospel.

Sen så måste man ibland möta hutlöst många fiender (och man har på tok för lite ammunition för det), som fyra krypskyttar, en granatnisse, tre vanliga soldater och en hagelbrakare, på en gång... Och de har alla sjukt aggressiv AI. Men trots att det är väldigt (VÄLDIGT!!) frustrerande ibland så tycker jag om spelet.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
GTA IV. Jag är precis i slutet av ett uppdrag där jag jagas av polisen, fyra stjärnor. Jag har nästan undkommit dom och funderar på att ta en genväg vid en gränd. Jag kör på och plötsligt sprängs bilen, en jä*la gastank stod i vägen!
"I love facing insurmountable odds, because someone's gotta make it". - Joshua Homme
  • 0
Citerar cart_man:
GTA IV

Håller med. När man dör mitt i ett uppdrag och tvingas köra bil i 10 minuter till samma ställe, för att dö med en gång, är bland det västa som jag vet.

Mirror's Edge är också frustrerande, när man försöker kolara Speedruns... ARGH.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Top Spin 2.
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
Far cry 2 i ett uppdrag på en skrot fastnade jag i ett rör och kunde inte komma upp...
Make war, not love
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!