Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

NFS: Most Wanted (2012)


Tja!

Är det någon här på GR som kör NFS Most Wanted på Xbox 360?
Vad tycker ni?

Jag skaffade det häromdagen och gillar det skarpt. Jag är dock inte super bra på det....
  • 0
Jag lirar det för fullt - och gillar det starkt. Däremot så spelar jag icke på Xbox 360...
Annars hade jag gärna velat adda dig som vän! Någon annan som spelar detta underbara spel på PS3?
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Typiskt! XD Aja....kanske finns någon annan =P haha Verkar vara få där ute som spelar det dock hehe

Men riktigt nice i alla fall. Alltid lika kul att krascha sönder bilar ;)
  • 0
Hej, jag letar efter folk som spelar på PS Vita, är ute efter att öka antalet vänner så att autolog faktiskt kan komma till användning. Multiplayer-spel är mindre viktigt för min del även om jag säkerligen kommer spela en del sådant med vänner om de vill.

Jag tror även att det är möjligt för Autolog att tracka PS3-användare (eller så är det bara på needforspeed.com).

Citerar Exicutor:
Någon annan som spelar detta underbara spel på PS3?


Jag kan lägga till dig på PS3, förhoppningsvis kommer spelet tracka dig då också men MP är ju inte möjligt eftersom jag ju spelar på Vita.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Citerar nighthawk:
Hej, jag letar efter folk som spelar på PS Vita, är ute efter att öka antalet vänner så att autolog faktiskt kan komma till användning. Multiplayer-spel är mindre viktigt för min del även om jag säkerligen kommer spela en del sådant med vänner om de vill.

Jag tror även att det är möjligt för Autolog att tracka PS3-användare (eller så är det bara på needforspeed.com).

Citerar Exicutor:Någon annan som spelar detta underbara spel på PS3?

Jag kan lägga till dig på PS3, förhoppningsvis kommer spelet tracka dig då också men MP är ju inte möjligt eftersom jag ju spelar på Vita.


Ja snälla gör det! Alltid kul med lite polerz på PSN! (Haha nu låter jag värsta forever-alone men ;) )
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Citerar Exicutor:
Ja snälla gör det! Alltid kul med lite polerz på PSN! (Haha nu låter jag värsta forever-alone men ;) )


Vad heter du på PSN då? Kan inte hitta det i ditt krypin.
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Im forever alone!! haha

Skulle ha skaffat till ps3 istället XD
Men jag går och funderar på att sälja mitt ps3 så det kändes dumt att köpa till ps3 ;D
  • 0
Citerar nighthawk:
Citerar Exicutor:Ja snälla gör det! Alltid kul med lite polerz på PSN! (Haha nu låter jag värsta forever-alone men ;) )

Vad heter du på PSN då? Kan inte hitta det i ditt krypin.


Jag heter TheGrab på PSN!

Citerar NingJare:
Im forever alone!! haha

Skulle ha skaffat till ps3 istället XD
Men jag går och funderar på att sälja mitt ps3 så det kändes dumt att köpa till ps3 ;D


I sådana fall är det ju förståeligt! ;)
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!