Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

De mest irriterande spelfienderna.


De explosiva wretches i Gears of War
  • 0
Citerar Samurai-:
Citerar mygga_med_stil:
Kör över jävlarna.


De kvarlevande skjuter ju sönder ens Magnussons och sedan får man ju inte ödsla för mycket tid heller.


Den som kom på Magnussons border fan få piskrapp. Man har ju bara Gravity Gun att skjuta med. Varför kunde det inte vara som en rocket launcher? Plus att om man missar, så måste man åka till en teleporter för att få en ny.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Spies i team fortress 2!

¨Spy sappin mah sentry!¨
Låt mina älsklingar vara
År 2150 kommer världen gå under
  • 0
Monster ett ord; Boring!
-Just Be Yourself Everyone Else Is Taken
  • 0
Dom jävla flygande skelettfiskarna i ninja gaiden.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Mnstr449:
Alla fienderna i Golden Eye: Rouge Agent. Dom är så jävligt korkade.



Även med det där j*vla geväret som dödar en på ett skott på sista banan.
I r serious trollz!
  • 0
Dom där necromorphsen (ööh, stavning?) som gör döda lik till necromorphs Sjukt svåra på Hard.
Gud är bög.
  • 0
Citerar Cobain_Lennon:
Dom där necromorphsen (ööh, stavning?) som gör döda lik till necromorphs Sjukt svåra på Hard.



Dom sprängande är värst snett efter dom långa jävlarna, bebisarna och den där jäkla odödlige saken.
I r serious trollz!
  • 0
diablo i diablo II lätt. . . speciellt i början när man är låg lvl och han sjukter ut en gigantisk ring av eld . . . just där han man mist många fina prylar
Play free, die hard
  • 0
Hunter och Smoker i Left 4 Dead, mördamördamördamördamördamördamördamördamördamördamö
rdamördamördamördamördamördamördamördamördamörda
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar Caleb:
Hunter och Smoker i Left 4 Dead, mördamördamördamördamördamördamördamördamördamördamö
rdamördamördamördamördamördamördamördamördamörda



Att bli pouncad är jobbigast när ens kamrater skiter i en, Smokers är inte så hemska faktist.
I r serious trollz!
  • 0
Citerar hellraiser946:
Citerar Cobain_Lennon:
Dom där necromorphsen (ööh, stavning?) som gör döda lik till necromorphs Sjukt svåra på Hard.



Dom sprängande är värst snett efter dom långa jävlarna, bebisarna och den där jäkla odödlige saken.


Bebisarna gillar jag, för man får en achievement av dom. Dom långa är också jobbiga för dom skrämmer skite ur mig, och dom som sprängs är bara smått läskiga.
Gud är bög.
  • 0
Citerar hellraiser946:
Citerar Mnstr449:
Alla fienderna i Golden Eye: Rouge Agent. Dom är så jävligt korkade.



Även med det där j*vla geväret som dödar en på ett skott på sista banan.

Tog riktigt lång tid att klara av den banan.. längtar faktiskt efter en uppföljare, som slutet antydde på.
Ett av de roligaste multiplayer spelen till Gamecube.
On topic igen, snubbsen med laser? gevären i Rouge agent är inte så farliga igentligen, deras skott åker i 2m/h så det är lätt att undvika dom.
Sen när man har odödligt het så överlever man ett skott med, så jag kan lungt säga att jag stött på värre fiender i spel.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Cobain_Lennon:
Citerar hellraiser946:
Citerar Cobain_Lennon:
Dom där necromorphsen (ööh, stavning?) som gör döda lik till necromorphs Sjukt svåra på Hard.



Dom sprängande är värst snett efter dom långa jävlarna, bebisarna och den där jäkla odödlige saken.


Bebisarna gillar jag, för man får en achievement av dom. Dom långa är också jobbiga för dom skrämmer skite ur mig, och dom som sprängs är bara smått läskiga.



Achievement av bebisarna?Inte vad jag vet. eftersom jag har 7 achievements kvar endast så har jag ingen aning vilken du menar. Jag haatr dock dom där snabba, ser ut som nån Angry german kid med ADHD plus Damp turned necromorph.
I r serious trollz!
  • 0
Tickers på insane.
Even if one's head were to be suddenly cut off, he should be able to do one more action with certainty - Ghost Dog
  • 0
Kameran i Spider-man 3
Tufft ju.
  • 0
Citerar hellraiser946:
Smokers är inte så hemska faktist.


Jo, de drar oftast iväg dig till en plats du ändå inte kan bli räddad ifrån.
I don't envy you.
  • 0
Citerar Hroth:
Tickers på insane.


Dom nya lambent wretches. Of f*cking course skulle EPIC ha med såna.


Citerar Tecrom:
Kameran i Spider-man 3



Övervakningskameror i spel ska hatas, däribland i Bioshock.

Tillagt 2009-02-07 22:30:
Citerar Samurai-:
Citerar hellraiser946:
Smokers är inte så hemska faktist.


Jo, de drar oftast iväg dig till en plats du ändå inte kan bli räddad ifrån.



Dock får du en stund att döda smokern om du har tur, På Hunter är det fullständigt omöjligt att göra det. Nej, Tank på expert är en mardröm och witch när den är ologiskt placerad vill jag slå sönder min tv. Såsom den gången en witch precis vid safehouset...FU.:C
I r serious trollz!
  • 0
Citerar hellraiser946:
Övervakningskameror i spel ska hatas, däribland i Bioshock.


Dem med, men jag syftade på kameran som styr spindelmannen. Den dödar mig hela tiden
Tufft ju.
  • 0
Citerar Tecrom:
Citerar hellraiser946:
Övervakningskameror i spel ska hatas, däribland i Bioshock.


Dem med, men jag syftade på kameran som styr spindelmannen. Den dödar mig hela tiden



Cheapism.

Tillagt 2009-02-07 22:39:
Men geléklumpen till slutboss i DoA 4(Noterad tidigare i tråden) fick mig att på äkta AVGN vis banka på min tv. samma sak med kontrollen i golvet. Bästa karaktären mot henne är dock fyllot Dan.
I r serious trollz!
  • 0
Citerar hellraiser946:
Såsom den gången en witch precis vid safehouset...FU.:C


Ehehe, en gång spawnade den vid hissen i sjukhuset för mig. Precis framför dörrarna.
I don't envy you.
  • 0
Citerar Samurai-:
Citerar hellraiser946:
Såsom den gången en witch precis vid safehouset...FU.:C


Ehehe, en gång spawnade den vid hissen i sjukhuset för mig. Precis framför dörrarna.



Stackare. Jag ser framför mig en witch vid radion på sista uppdraget... O___o

Tillagt 2009-02-07 22:46:
Och minns även när en tank spawnade när jag startade, jag och min kompis skrattade ihjäl oss för han kunde inte slå upp dörren. Så vi sköt honom,ofc.:3
I r serious trollz!
  • 0
Citerar hellraiser946:
Citerar Cobain_Lennon:
Citerar hellraiser946:
Citerar Cobain_Lennon:
Dom där necromorphsen (ööh, stavning?) som gör döda lik till necromorphs Sjukt svåra på Hard.



Dom sprängande är värst snett efter dom långa jävlarna, bebisarna och den där jäkla odödlige saken.


Bebisarna gillar jag, för man får en achievement av dom. Dom långa är också jobbiga för dom skrämmer skite ur mig, och dom som sprängs är bara smått läskiga.



Achievement av bebisarna?Inte vad jag vet. eftersom jag har 7 achievements kvar endast så har jag ingen aning vilken du menar. Jag haatr dock dom där snabba, ser ut som nån Angry german kid med ADHD plus Damp turned necromorph.


Det är en hemlig Man ska låta dom hoppa på ansiktet 10 gånger och så ska du skaka av dig dom.
Gud är bög.
  • 0
Citerar Cobain_Lennon:
Citerar hellraiser946:
Citerar Cobain_Lennon:
Citerar hellraiser946:
Citerar Cobain_Lennon:
Dom där necromorphsen (ööh, stavning?) som gör döda lik till necromorphs Sjukt svåra på Hard.



Dom sprängande är värst snett efter dom långa jävlarna, bebisarna och den där jäkla odödlige saken.


Bebisarna gillar jag, för man får en achievement av dom. Dom långa är också jobbiga för dom skrämmer skite ur mig, och dom som sprängs är bara smått läskiga.



Achievement av bebisarna?Inte vad jag vet. eftersom jag har 7 achievements kvar endast så har jag ingen aning vilken du menar. Jag haatr dock dom där snabba, ser ut som nån Angry german kid med ADHD plus Damp turned necromorph.


Det är en hemlig Man ska låta dom hoppa på ansiktet 10 gånger och så ska du skaka av dig dom.


Orka.:C
I r serious trollz!
  • 0
Citerar hellraiser946:
Citerar Cobain_Lennon:
Citerar hellraiser946:
Citerar Cobain_Lennon:
Citerar hellraiser946:
Citerar Cobain_Lennon:
Dom där necromorphsen (ööh, stavning?) som gör döda lik till necromorphs Sjukt svåra på Hard.



Dom sprängande är värst snett efter dom långa jävlarna, bebisarna och den där jäkla odödlige saken.


Bebisarna gillar jag, för man får en achievement av dom. Dom långa är också jobbiga för dom skrämmer skite ur mig, och dom som sprängs är bara smått läskiga.



Achievement av bebisarna?Inte vad jag vet. eftersom jag har 7 achievements kvar endast så har jag ingen aning vilken du menar. Jag haatr dock dom där snabba, ser ut som nån Angry german kid med ADHD plus Damp turned necromorph.


Det är en hemlig Man ska låta dom hoppa på ansiktet 10 gånger och så ska du skaka av dig dom.


Orka.:C


Nej, den är ju hur enkel som helst
Gud är bög.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!