Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Elder Scrolls V: Skyrim [Spoilerfri]


Tror ni att man kan lira Skyrim i tredjeperson eller bör man köra i firstperson? Jag är ny till serien och föredrar nästan alltid tredjeperson framför firstperson men jag vet inte om det kommer att se konstigt ut i tredjeperson eller inte. Hur kommer ni att lira spelet?
Bi Hawl Lil Lahi Wa Quwat Ti Hi Aqoomo Wa Aqúd
  • 0
Citerar tv-spelare:
Tror ni att man kan lira Skyrim i tredjeperson eller bör man köra i firstperson? Jag är ny till serien och föredrar nästan alltid tredjeperson framför firstperson men jag vet inte om det kommer att se konstigt ut i tredjeperson eller inte. Hur kommer ni att lira spelet?


Enligt mig var Oblivion näst intill ospelbart i tredjeperson... Vet inte hur det blir i Skyrim.
Bara för att jag inte är paranoid längre betyder det inte att dom har slutat jaga mig.
  • 0
RazorDevil: Jo jag har sett en del Oblivion i tredjepersons och det är inte direkt fint det man ser. Jag är van med action a la Devil May Cry så det kanske är bättre att köra i förstapersons med mer inlevelse kanske.
Bi Hawl Lil Lahi Wa Quwat Ti Hi Aqoomo Wa Aqúd
  • 0
Citerar tv-spelare:
Tror ni att man kan lira Skyrim i tredjeperson eller bör man köra i firstperson? Jag är ny till serien och föredrar nästan alltid tredjeperson framför firstperson men jag vet inte om det kommer att se konstigt ut i tredjeperson eller inte. Hur kommer ni att lira spelet?


Jag ska köra i förstaperson tror jag, har alltid känts bättre i den serien. Men av det vi sett så ser Skyrim väldigt förbättrat ut vad gäller tredjepersonsstrider. Så jag kommer nog skifta och testa lite olika.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Humanisten: Jo jag håller med dig där. Det verkar vara förbättrat vad gäller karaktärens animationern. Jag vill helst se min karaktär framför mig och all utrustning, attacker och andra saker. Jag vill inte nödvändigtvis känna att jag är i personens kängor och att det är jag som gör allting utan jag vill ha KONTROLL över allt på ett övergripande sätt. Med det sagt så ser jag fram emot att testa båda perspektiven. Naturen och miljön är helt enastående vackert och rollspelselementen kommer säkert passa mig ganska bra även om det lär bli förvirrande till en början.
Bi Hawl Lil Lahi Wa Quwat Ti Hi Aqoomo Wa Aqúd
  • 0
Jag kommer självklart köra i förstapersonsläge. Mycket smidigare att interagera me saker, och att sikta.
"Övriga inställningar"
  • 0
Jag brukar skifta mellan förstaperson och tredjeperson. När jag var i strid körde jag i förstaperson, men när jag vandrade runt för att se allt landskap och min gubbes övercoola armor så var det tredjeperson
The Game: You Just Died.
  • 0
Citerar AwesomeDuDe:
Jag brukar skifta mellan förstaperson och tredjeperson. När jag var i strid körde jag i förstaperson, men när jag vandrade runt för att se allt landskap och min gubbes övercoola armor så var det tredjeperson


Gör bara så i Fallout, inte i Oblivion.
"Övriga inställningar"
  • 0
Citerar AwesomeDuDe:
Jag brukar skifta mellan förstaperson och tredjeperson. När jag var i strid körde jag i förstaperson, men när jag vandrade runt för att se allt landskap och min gubbes övercoola armor så var det tredjeperson


Jupp, brukar köra samma faktiskt. Speciellt när man rider.
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
AwesomeDuDe: Ok, schysst. Jag ska prova och göra så. Om de släpper The Witcher 2 till PS3 så spelar jag det för tredjepersons perspektiv istället.
Bi Hawl Lil Lahi Wa Quwat Ti Hi Aqoomo Wa Aqúd
  • 0
Citerar AwesomeDuDe:
Jag brukar skifta mellan förstaperson och tredjeperson. När jag var i strid körde jag i förstaperson, men när jag vandrade runt för att se allt landskap och min gubbes övercoola armor så var det tredjeperson


Jag hade nog gjort så redan i Oblivion om det inte vore för att karaktärsanimationerna var så hemska
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Kör alltid first person men kul att köra i 3rd också.
RKR:mongwai [PSN:mongwai_89]
  • 0
MEN ditt efterblivna fanskap... det är gamla bilder nu

Följ tråden för din egen skull.
Peace from Summersetisle!
  • 0
Kommer Skyrim vara med på Gamescom?
Vad är det för mening att äta om man ändå har sylt på?
  • 0
Citerar GetSkyrim:
MEN ditt efterblivna fanskap...



Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Schmackadoodle:
Jag kommer självklart köra i förstapersonsläge. Mycket smidigare att interagera me saker, och att sikta.


Ja, jag brukade växla mellan förstaperson och tredjeperson i början, men efter att man råkat själa ett antal saker istället för att prata med den person man ville, sket jag i det.
Bara för att jag inte är paranoid längre betyder det inte att dom har slutat jaga mig.
  • 0
Citerar Danerous:
MEN ditt efterblivna fanskap... det är gamla bilder nu

Följ tråden för din egen skull.


Ja, men bilden på orcen var inte med i den tråden någon länkade förut, din dumme jävel.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Armborst är ju bara löjligt och fubbigt.
"Övriga inställningar"
  • 0
Citerar Phisken:
Nya bilder på de olika raserna!


Tack. Har inte sett dessa! ^^

Citerar GetSkyrim:
MEN ditt efterblivna fanskap... det är gamla bilder nu

Följ tråden för din egen skull.


Varför så extremt otrevlig?
  • 0
Darkelf är nog den fulaste av alla raserna på bilderna.

Ne armborst är inte fubbigt Det tar längre tid att ladda än en vanlig båge.
RKR:mongwai [PSN:mongwai_89]
  • 0
Citerar mongwai:
Det tar längre tid att ladda än en vanlig båge.


Precis.

Båge = medium range

Armborst = long range
  • 0
Citerar Ante992:
Citerar mongwai et tar längre tid att ladda än en vanlig båge.

Precis.

Båge = medium range

Armborst = long range


Mm Om nu inte bågen är en longbow
RKR:mongwai [PSN:mongwai_89]
  • 0
Citerar mongwai:
Mm Om nu inte bågen är en longbow


True dat.
  • 0
Undra ifall det finns muskets. ^_^
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!