Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Steam


Hm, är Borderlands 2 kul även om man spelar solo?
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Gamer 94:
Hm, är Borderlands 2 kul även om man spelar solo?


Det är roligt men co-op är mycket roligare.

Tror ni Metro: Last Light blir billigare än vad det är nu (66% rabatt, 6,76€)?
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar bjooo:
Tror ni Metro: Last Light blir billigare än vad det är nu (66% rabatt, 6,76€)?


Tvek, blir nog inte billigare än det är på Choice.
Glory to Arstotzka!
  • 0
  • over
  • over
Citerar bjooo:
Tror ni Metro: Last Light blir billigare än vad det är nu (66% rabatt, 6,76€)?
om det kommit upp på flashrean lr dagliga rean så e det den rabatten som e max under rean.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Sugen på Planetary Annihlation och Beast of prey. Får annars hoppas att något intressant kommer vid 19.00 idag!
i'll Be Back
  • 0
Tror jag köper FTL. Perfekt att spela på Macbooken. Blir det billigare än priset på dagliga rean?
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar bjooo:
Blir det billigare än priset på dagliga rean?


Inte särskilt troligt.


Blir The Fall (missade att stöda det på Kickstarter) och Insurgency som jag köper. Vet inget om The Nether, men billigt är det. Får höra vad TotalBiscut har att säga om det i sin video senare.
  • 0
Citerar Akahz:
Får höra vad TotalBiscut har att säga om det i sin video senare.


Jag köper ingenting förrens hans video kommer ut.
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar bjooo:
Citerar Akahz:Får höra vad TotalBiscut har att säga om det i sin video senare.

Jag köper ingenting förrens hans video kommer ut.


Från hans Twitter: No Salebox today, first day of treatment and didnt sleep much last night, plus pharm didnt fill my anti-nausea meds, so this'll be fun
  • 0
Citerar Akahz:
Citerar bjooo:Blir det billigare än priset på dagliga rean?

Inte särskilt troligt.


Blir The Fall (missade att stöda det på Kickstarter) och Insurgency som jag köper. Vet inget om The Nether, men billigt är det. Får höra vad TotalBiscut har att säga om det i sin video senare.


Nether känns ganska ofärdigt även fast det lämnat early access, det är väldigt hardcore och man får inte mycket tid innan man blir nerskjuten av andra spelare. Spelet ska spelas med andra i grupp och spelet har själv ett faction system som faktiskt fungerar och är en okej community och hjälper varandra. Helt klart värt de pengarna som det kostar just nu!
i'll Be Back
  • 0
Citerar felixen:
Sugen på Planetary Annihlation


Om du bestämmer dig för att skaffa PA så kan vi köra lite


Är lite sugen på shadow warrior och arma 3 även om de är lite i dyraste laget, få se om det blir ett köp.

En liten rekommedation är NecroVision, då det är rätt billigt och kan vara rätt så kul.
"My hat is my friend, it helps me relax"
  • 0
Citerar Keyman:
Citerar felixen ugen på Planetary Annihlation

Om du bestämmer dig för att skaffa PA så kan vi köra lite


Är lite sugen på shadow warrior och arma 3 även om de är lite i dyraste laget, få se om det blir ett köp.

En liten rekommedation är NecroVision, då det är rätt billigt och kan vara rätt så kul.


Arma 3 är roligt även fast min dator smälter när jag spelar det, jo PA är jag sugen på men klarar spelet på minimum men failar på 8gb ram på rekommenderade inställningar.
i'll Be Back
  • 0
Citerar Akahz:
Vet inget om The Nether, men billigt är det. Får höra vad TotalBiscut har att säga om det i sin video senare.


Nu har jag visserligen inte kört det på ett bra tag, och jag tror att det inte längre är i "early access", men då när jag körde det var det verkligen inte alls bra. Det finns mycket, mycket bättre survival spel
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Awesomenauts kostar 0,99€ just nu. Verkligen värt det.
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Citerar bjooo:
Awesomenauts kostar 0,99€ just nu. Verkligen värt det.


Ska köpa det!

Funderar även på passa på att köpa Lego Marvel + The Hobbit som tillsammans går för cirka 10 euro.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
ARMA III, fortfarande ospelbart? Har nämligen hört att det ska vara dåligt optimerat.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
  • over
  • over
Citerar Kanutus:
ARMA III, fortfarande ospelbart? Har nämligen hört att det ska vara dåligt optimerat.


nope.. det e spelbart o roligt.
alla arma spel e dåligt optimerande.. eller snarare krävande.
har du en bra rigg så e det inge problem
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar over:
har du en bra rigg så e det inge problem


Aj fan, en bra dator hade jag när ARMA II begav sig. Tack iaf för infon.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Kanutus:
Citerar over:har du en bra rigg så e det inge problem

Aj fan, en bra dator hade jag när ARMA II begav sig. Tack iaf för infon.


Hmm min dator klarar inte av arma 3 så bra men mycket bättre än arma 2 iallafall, kanske något värt att tänka på? Kanske fungerar bra på din dator
i'll Be Back
  • 0
  • over
  • over
Citerar Kanutus:
Citerar over:har du en bra rigg så e det inge problem

Aj fan, en bra dator hade jag när ARMA II begav sig. Tack iaf för infon.


om du kunde maxa arma 2 lr iaf köra på high settings så borde din dator klara arma 3..

http://www.systemrequirementslab.com/ bara testa
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Har köpt beasts of prey och valiant Hearts och har 18 euro kvar och funderar på att köpa injustice det är rikigt skoj och måste nästan ha det själv.
i'll Be Back
  • 0
Steam är skit om du laddar ner spel därifrån fu tappar så mycket av hastigheten
  • 0
Nu har jag inga mer pengar på Steam längre och det sista jag köpte var ett 4-pack Payday 2.
If you choose not to decide, you still have made a choice. ~ Neil Peart
  • 0
Sitter och funderar på ifall jag ska köpa Payday 2.
Är expansioner nödvändiga? Vilka är "viktiga" och prisvärda?
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Citerar ICApåse:
Sitter och funderar på ifall jag ska köpa Payday 2.
Är expansioner nödvändiga? Vilka är "viktiga" och prisvärda?


Big Bank och Armored Transport lägger till nya banor. Skulle rekommendera att köpa Armored Transport medan den är billig. Big Bank är ju inte på rea nu och är endast en bana (om än rätt intressant även om jag inte hunnit spela den så mycket). Det finns tillräckligt många banor att underhålla dig med att du kan vänta till dess att den blir billigare.

I övrigt handlar det främst om vapen. Snipers är rätt bra på att ta ner tyngre fiender och Mod Courier innehåller mods som är rätt bra. Båda har sina fördelar, men går utmärkt att spela utan dem (har ingen av dem).

När det kommer till spelet i sig så har det iaf. underhållit mig. I synnerhet om du har någon/några kompisar att spela med.
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$EICAR-STANDARD-ANTIVIRUS-TEST-FILE!$H+H*
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!