Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Steam


Bara köpt Dark Souls 2: Scholar of the First Sin
Något annat spel man kan köpa lr ?
Evil Is Back
  • 0
Någon mer än jag som inte kan spela spelet?
  • 0
  • over
  • over
Citerar Aaandy:
Någon mer än jag som inte kan spela spelet?

Nope, det är segt som *** dock, märks att det är hög trafik på valves servrar.

Tillagt 2015-06-11 22:21:
Jag har ingen aning hur spelet fungerar eller vad det går ut på och hur man tjänar saker
Fattar att man skall klicka på monster men mer än så vette fan.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Värt att köpa Wolfenstein: The New Order lr något annat?
Evil Is Back
  • 0
Citerar HellSpawn:
Värt att köpa Wolfenstein: The New Order lr något annat?


Bara dumt att köpa spel som inte är med på varken daily eller flash sale så här tidigt i rean, då chansen finns att de kommer bli nedsatta ännu mer.
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Svar nej!

Du skall icke köpa spel innan de är äro med i en "Dagens erbjudanden", "Flash-rea" eller upplåsta via monster spelet! Dom gångerna är det alltid billigare än att köpa spelen. Så vänta!!!

Just nu är rabatten 50%. Väntar du kanske den blir 75%
  • 0
Jävligt ruttet av Rockstar att höja priset på GTA V precis innan rean
be together, not the same
  • 0
De höjde inte priset i sig, utan tvingar alla att samtidigt köpa pengar till online delen. Antagligen ett sätt att hindra kunder från att begära återbetalning.

På GreenManGaming får du GTA V för 383 kronor med deras rabattkod:
http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/action/grand-
theft-auto-v/


Kod: GRAB25-PERCNT-OFFNOW
  • 0
  • over
  • over
Citerar Newbie13:
Värt att köpa Wolfenstein: The New Order lr något annat?

Inte bara rockstar som gjort, flera andra också tdligen.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Nya deals kl 19, ska kolla vad det kommer för något
Evil Is Back
  • 0
Nej inget vettigt än på rean.

Fortsätter hoppas på något guldkorn
  • 0
Undrar ifall Cities: Skylines kommer bli ännu billigare än vad det redan är (20,99 €)?

Det är kanske mest värt att vänta på att det eventuellt kommer som dagens erbjudande eller under flash-rea.
Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0
Igår köpte man Wolfenstein för 200 spänn totalt
Evil Is Back
  • 0
Vet inte om det beror på att man har alla typ spel man vill ha, men den här rean har varit oerhört ointressant så här långt...
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Värt att köpa Mortal Kombat Complete Edition för 4,99 lr ?
Evil Is Back
  • 0
BattleBlock Theater <3

Endast 10 kr eller så.
  • 0
Köpt ett spel, Child of Light, och mer får det nog inte bli heller...
  • 0
  • over
  • over
Blev 3 spel under rean 1 ägde jag innan på Ios.
Banner Saga, Rayman rigins, Spec Ops: The Line.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Metro Redux bundle 7,99 ska man slå till lr ?
Evil Is Back
  • 0
Om jag nu får refund från Steam så är deras system underbart. Köpte nämligen Child of Light, vilket inte alls var vad jag förväntat mig, och hoppas nu få pengarna tillbaka.
  • 0
Citerar Aaandy:
Om jag nu får refund från Steam så är deras system underbart. Köpte nämligen Child of Light, vilket inte alls var vad jag förväntat mig, och hoppas nu få pengarna tillbaka.


Jag fick pengarna tillbaka för CoD 2 som inte fungerade på min dator. Lätt och enkelt.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag fick pengarna tillbaka för CoD 2 som inte fungerade på min dator. Lätt och enkelt.


Jag fick mitt återköp precis beviljat. Mina pengar är tillbaka inom sju dagar. Fantastiska Steam.
  • 0
Citerar Aaandy:
Jag fick mitt återköp precis beviljat. Mina pengar är tillbaka inom sju dagar. Fantastiska Steam.


yes, fantastiska Steam som nu kom ikapp EA med en funktion de haft sedan 2013

Nej, men det är väldigt bra att Steam har Refunds nu. Det är något de egentligen borde ha haft innan de introducerade Early Access och Greenlight.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
yes, fantastiska Steam som nu kom ikapp EA med en funktion de haft sedan 2013

Nej, men det är väldigt bra att Steam har Refunds nu. Det är något de egentligen borde ha haft innan de introducerade Early Access och Greenlight.


Hehe, EA, något ska de vara först med.

Jag håller med dig om att de är sena på bollen, men bättre att de inför det överhuvudtaget än lämnar det åt sidan ännu längre.
  • 0
Blev inte så många köp på rean :I
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!