Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Steam


Undrar när Steam summer sale är. Kan inte hitta någon information om det Men plånboken får vila så länge bara
  • 0
Citerar angryvideogamenerd:
Undrar när Steam summer sale är. Kan inte hitta någon information om det Men plånboken får vila så länge bara


Förra året så började den vid slutet av juni. Så om en månad kanske?
THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
  • 0
Annars kan det vara värt att försöka kolla vid helgerna/varje dag (mycket indie titles) om man har tid, då det finns en del bra erbjudanden då också. Det är vid christmas- och summer-sale som många av dessa tidigare erbjudanden återkommer.
  • 0
Hade helt glömt bort att dom kör Summer Sale, kommer bli fattig under sommaren i år igen
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
har fått ett litet problem med mitt steam, jag får ej igång det..ist kommer det här upp: "Running steam in windows compatibility mode is not recommended. Please remove any windows compatibility settings for all users under file properties for steam.exe and restart steam"....fan ska jag göra??
  • 0
Någon som har planerat vilka titlar som ska inhandlas?
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Citerar T-Boy:
Någon som har planerat vilka titlar som ska inhandlas?


Vi vet inte ens vilka som kommer, ju!
  • 0
Jag ser hur som helst verkligen fram mot "Summer Sale". Tydligen började den "24:e Juni 2010" och "30:e Juni 2011", så det borde vara endast ett fåtal dar kvar.

Några av de titlar jag gärna skulle se på rean är : "Skyrim", Max Payne 3", "Secret Files 1&2", "Lost Horizon" och "Wings of Prey".
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Det här är kanske fel ställe, men GOG.com har redan nu satt igång sin sommarrea. Det är ganska intressant också: varje dag får man rösta över två olika spel där den som får flest röster säljs med 60% rabatt dagen därefter, och den som fick minst säljs med 40%. Så det gäller att kolla in varje dag och hoppas sin favorit får den större rean dagen därefter:

GOG.com - Battle of the Games
THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
  • 0
Citerar Aaandy:
Citerar T-Boy:
Någon som har planerat vilka titlar som ska inhandlas?


Vi vet inte ens vilka som kommer, ju!


Okej, låt mig omformulera frågan.

Vilka spel skulle ni köpa om Steam rear ut dem?
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Citerar T-Boy:
Vilka spel skulle ni köpa om Steam rear ut dem?


Har en önskelista med ca 200 spel, jag kommer lägga max 1500kr på att köpa de flesta av dem.

Högst på listan är:
Aliens vs Predator: Classic 2000(Ja, jag är fattig men det skadar inte betala mindre än de 30kr som det just nu kostar)
GTA Paketet
Supreme Commander
Crysis
TimeShift
Battlefield 3
  • 0
Citerar T-Boy:
Vilka spel skulle ni köpa om Steam rear ut dem?


Hmm, får fundera lite... Kommer troligtvis köpa Bastion, Mass Effect 1,2, Skyrim. Kommer troligtvis köpa fler... Men det är de jag kommer på utan att sätta på steam.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Spelen på min wishlist och diverse spel som jag hört bra kritik om.
  • 0
Själv försöker jag satsa på spel som min laptop klarar av, då jag troligtvis pluggar vidare i höst och då blir utan stationära.
Däremot om Skyrim reas ut för ett bra pris så slår jag till.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
När är det tänkt att sommarrean ska börja?
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Citerar TheYellowHero:
När är det tänkt att sommarrean ska börja?


Ingen vet
  • 0
Räknade med att den skulle börjat redan. När började den förrförra året? Eller var det ens någon då?
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Twitter från Gabe:

ey guys the summer sale is coming soon. don't worry.

Hoppas det stämmer.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar T-Boy:
Räknade med att den skulle börjat redan. När började den förrförra året? Eller var det ens någon då?


Förra året började den sista torsdagen i juni månad och samma året innan dess, men det har vi redan passerat.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar torbli79:
Twitter från Gabe:

Det är ju dock inte riktiga Gabe.
  • 0
Citerar aroon:
Det är ju dock inte riktiga Gabe.


Vad i... Följer jag fel Gabe?! Klantigt!

Tillagt 2012-06-30 15:33:
Länk till riktiga tack!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Länk till riktiga tack!


Finns ingen. Allihopa är bara fejkkonton.
  • 0
Citerar aroon:
Finns ingen. Allihopa är bara fejkkonton.


Fuck me, tack för den klargörelsen. Hatar att det är möjligt...
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Fuck me, tack för den klargörelsen. Hatar att det är möjligt...


Mjo, det är lite surt. Twitter sade ju för ett tag sen att de skulle börja anstränga sig för att bli kvitt med spambots och fejkkonton så förhoppningsvis blir det bättre i framtiden.

För övrigt finns Civ V: Gods & Kings billigt på Green Man Gaming. 35% rabatt, plus koden GESTU-REOFT-HANKS som ger ytterligare 10%.
  • 0
Jag suktar något ofattbart efter Steams sommarrea. Inte för att jag har några direkta spel jag vill köpa, förutom Half-Life, men det blir alltid intressant att se vad för erbjudanden de kan hitta på.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!