Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Steam


DNär jag precis kommit in på en valfri server står det "Error verifying STEAM userID ticket"?
Någon som vet vad jag kan göra för att återgärda problemet?
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Citerar Das Erdbeerkuchen:
Någon som vet vad jag kan göra för att återgärda problemet?

Gå in på http://support.steampowered.com/ och sök på ditt problem där.
Om det inte finns, skapa en ticket så får du hjälp.
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Tar det länge att ladda hem via Steam? Är ny med Steam så jag vet inte så mycket om det. Har tänkt att köpa Half Life 2 och Garry's Mod.
"There is no such thing as monkeybusiness in here"
  • 0
Citerar wookkie:
Tar det länge att ladda hem via Steam? Är ny med Steam så jag vet inte så mycket om det. Har tänkt att köpa Half Life 2 och Garry's Mod.

Det kan gå mycket fortare att ladda ner ett spel än förr i tiden.
Dom har förbättrat hastigheterna, men det beror på din lina med såklart.
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
Citerar Das Erdbeerkuchen:
DNär jag precis kommit in på en valfri server står det "Error verifying STEAM userID ticket"?
Någon som vet vad jag kan göra för att återgärda problemet?


Rensa steams temp-mapp.
:3
  • 0
Funderar om jag ska köpa Civilization IV på steam, fungerar det bra att köpa spel igenom steam?
Kvinnor delar vår smärta, fördubblar vår glädje och tredubblar våra utgifter.
  • 0
Citerar plasma:
Funderar om jag ska köpa Civilization IV på steam, fungerar det bra att köpa spel igenom steam?


Jag själv har handlat på Steam 3 gånger och fick aldrig några problem
Dammsugarförsäljare Blues!
  • 0
kan man tex köra portal utan steam

Tillagt 2008-08-16 19:01:
och måste man ha internet för att få steam
i dont you dont
  • 0
Citerar Zebaroth:
Rensa steams temp-mapp.


Jag tog bort en .dll fil så funkade det fint.
Politiker är som krokodiler, snabba i käften, men saknar öron.
  • 0
Någon som vet om man kan modda half life 2 deathmatch utan att man har singelplayer delen? (har bara deathmatch) och om man kan kan någon förklara hur?
  • 0
Har glömt alla mina användaruppgifter på steam, funkar inte att "hämta förlorat konto" heller.

Så nu är alla mina steam-spel helt useless eller? Yay.
  • 0
Citerar PsychicWars:
Har glömt alla mina användaruppgifter på steam, funkar inte att "hämta förlorat konto" heller.

Så nu är alla mina steam-spel helt useless eller? Yay.


Har du provat att kontakta Valve?
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
  • Phip
  • Phip
Sista gången jag laddade ner något på Steam,Tar skit länge..
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Citerar Phip:
Sista gången jag laddade ner något på Steam,Tar skit länge..


Går snabbt för mig.
  • 0
Citerar Phip:
Sista gången jag laddade ner något på Steam,Tar skit länge..


Går alltid minst i 1 mb/sekunden för mig.
  • 0
Det är något fel på Unreal Tournament 3. Står Updating - 0% fast jag tankar i 620 kb/s. Fick lov att bytta "nerladdnings ställe" till Europe. Men fattar inte hur det kan ligga på 0% när datorn har varit på sen klockan 17:00.
  • 0
  • Phip
  • Phip
lol jag hade 15kb som minst och 180kb som högst...men nu är de klart och jag spöar danskar i Empire total war!
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Rea på indiespel - 10 % - 33 % (!)

Själv tänker jag köpa The Path samt The Graveyard.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Hur ändrar man språk från svenska till engelska? Lite pinsamt med "Random Dominerar Anotherrandom!" på Team Fortress 2...
When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down.
  • 0
  • Phip
  • Phip
Steam är riktigt bra, Men deras support suttar.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Kan man kopiera spelinnehåll från ett spel och lägga över det på en annan dator? Istället för att ladda ned.
  • 0
Det var ett tag sedan jag loggade in på steam, men nu när jag tänkte lira lite CS pga tristess, så står det;

"Could not connect to Steam network.
This could be due a problem with your Internet connection, or with the Steam network. Please visit www.steampowered.com for more info."

Jag ska absolut inte ha några problem med min uppkoppling, och jag såg ingen information på hemsidan. Så jag undrar, är det fler än jag som inte kan logga in just nu?
Får det lov att vara senap på ketchupen?
  • 0
Citerar ICApåse:
Det var ett tag sedan jag loggade in på steam, men nu när jag tänkte lira lite CS pga tristess, så står det;

"Could not connect to Steam network.
This could be due a problem with your Internet connection, or with the Steam network. Please visit www.steampowered.com for more info."

Jag ska absolut inte ha några problem med min uppkoppling, och jag såg ingen information på hemsidan. Så jag undrar, är det fler än jag som inte kan logga in just nu?


Kan logga in men inte spela tf2.

Antar att dom har problem med sina servrar.
  • 0
19,99€
Så mycket kostar Tf2 på steam

Hur mycket är det i svenska pengar?
Där ser man, sa den Blinde till Den Döve.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!