Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Steam


Härligt att så många köper Brothers. Inte spelat det själv, men det är ju både svenskt och tydligen väldigt, väldigt bra, så ah. Vad finns det att klaga på? Verkar intressant.

Tillagt 2013-12-29 14:14:
Förövrigt, för den som vill lira Sins of a Solar Empire, så släpptes det nyligen en Star Trek-mod till det. Finns så gott som inget kvar av originalspelet i modden, värt att pröva. Torchlight II är inget jag rekommenderar egentligen, inte när Path of Exile finns gratis. Saints Row IV är skitbra, Simcity 4 är bra mycket bättre än det senaste. Resten har jag inte lirat.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Har bara köpt Skyrim hittills. Det lär bli något spel mer. Får se om det kommer något roligt snart.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
dagens rea var ett skämt....
i'll Be Back
  • 0
Citerar felixen:
dagens rea var ett skämt....


Ja, den kändes lite trist. Så himla mycket repetition av en del titlar....

Utav de 14 spel som började reas ut kl.19.00, så har jag 9 och de övriga 5 lockar inte alls.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Brothers är ett skitspel, och ett smärtsamt exempel på den sorgliga trend som pågår inom spelindustrin idag.

Ett filmiskt "spel" som egentligen inte är något spel utan en interaktiv film, dessutom kort (ca 3 timmar) och dessutom så går det inte att spela utan en kontroll.
  • 0
Spelat Gunpoint fyra timmar i sträck nu. Helt jävla briljant spel.
  • 0
Might & Magic: Heroes VI lr Fallout: New Vegas lr båda ? New Vegas 2,55 och Heroes 9,99.
Evil Is Back
  • 0
Skippa Might & Magic VI och köp Fallout: New Vegas Ultimate Edition för 6.79.
  • 0
Brothers är inget skitspel, snarare ett fantastiskt spel. Men smaken är ju individuell..
Själv tycker jag nästan att det är ett ''måste'' nu när det fortfarande är 70% off.
  • 0
Citerar Grodorna:
Brothers är ett skitspel, och ett smärtsamt exempel på den sorgliga trend som pågår inom spelindustrin idag.

Ett filmiskt "spel" som egentligen inte är något spel utan en interaktiv film, dessutom kort (ca 3 timmar) och dessutom så går det inte att spela utan en kontroll.


Brothers är bättre än min mamma. Säger inte så hemskt mycket ändå... men fortfarande ett rysligt bra spel.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Måtte The Stanley Parable komma igen.
  • 0
Citerar Aaandy:
Måtte The Stanley Parable komma igen.


Var på flash natten till idag.
i'll Be Back
  • 0
Citerar felixen:
Var på flash natten till idag.


Allvarligt? Vad fan!
  • 0
Citerar Aaandy:
Citerar felixen:Var på flash natten till idag.

Allvarligt? Vad fan!


Ja tyvärr, men spelet säljer ju som tusan när det är rea och de sista dagen så har de populäraste spelen rea igen. då kommer nog Stanley Parable vara där.

Tillagt 2013-12-30 19:04:
Funderar på Shadow Warrior som är på Flash det ser ganska skoj ut.
i'll Be Back
  • 0
Nu köpte man Alan Wake. 2,79 euro är fan ett bra pris.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Citerar killermm:
Nu köpte man Alan Wake. 2,79 euro är fan ett bra pris.

För ett så bra spel som Alan Wake så borde det räknas som stöld.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
köpte rising storm, funderar på att skaffa kerbal space program nu.
"My hat is my friend, it helps me relax"
  • 0
Citerar felixen:
Funderar på Shadow Warrior som är på Flash det ser ganska skoj ut.


Citerar Keyman:
funderar på att skaffa kerbal space program nu.


Det är två spel som jag också grunnat på om man kanske ska köpa.

I synnerhet "Shadow Warrior" låter som något av en underskattad pärla om man ska tro på dom användare-recensioner som jag har läst. Kerbal verkar också som det kan vara riktigt bra, fast jag känner mig lite skeptisk till att köpa ännu ett "Early-Access" spel. Jag har redan tre stycken sådana "ofärdiga" spel i mitt "Library" och det känns inte så lockande att vara "beta-testare" för en himla massa spel.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Jag personligen ångrar mitt köp av Kerbal Space Program, men det är nog för att jag inte känner att jag har tid att sätta mig in i det. Jag har läst att när man väl förstår sig på spelet ska det vara roligt. Jag själv har lyckats bygga ihop några.. prylar som några stackars testpiloter får prova på och endast möta döden. Så om man känner sig ha tid, så kan jag nog rekommendera det. Men man ska inte tro att man kan sätta sig ned en lördagskväll och bli rymdraketsforskare på en kvart..

Citerar Mort2:
fast jag känner mig lite skeptisk till att köpa ännu ett "Early-Access" spel.


Se det som en förhandsbokning och så får du ett demo på köpet Dessutom så brukar ju spelen vara billigare under "early access" än när de är färdiga. Jag har en hel del early access spel men jag har då inte varit delaktig som beta testare i något av dem.. Har spelat det som går och väntar sedan på det som komma skall!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Mark of the Ninja, ja tack.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
skaffade Ys serien
"My hat is my friend, it helps me relax"
  • 0
Pojkar och flickor, vad heter ni på Steam? Har haft tjänsten sedan Half-Life 2 men vänlistan är kusligt tom.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Citerar Jakkal:
Pojkar och flickor, vad heter ni på Steam? Har haft tjänsten sedan Half-Life 2 men vänlistan är kusligt tom.


Adaell
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Jakkal:
Pojkar och flickor, vad heter ni på Steam? Har haft tjänsten sedan Half-Life 2 men vänlistan är kusligt tom.


Kanutus
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Jakkal:
Pojkar och flickor, vad heter ni på Steam? Har haft tjänsten sedan Half-Life 2 men vänlistan är kusligt tom.


¿
http://steamcommunity.com/profiles/76561198034902518
"My hat is my friend, it helps me relax"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!