Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Gears of War 2


Citerar Xzyzek:
Carlsberg don't host Gears Of War games, but if they did, it would probably be the best host in the world.


Ungefär som jag då?
We own your fucking dreams!
  • 0
4 st co-op kommer att bli intressant
  • 0
Citerar Xzyzek:
fast de i GoW var rätt så bra.

Jo de va helt okej, men jag vill ha svårare online achievements och inte bara tidskrävande som det var i GoW. För det fanns verkligen inte en enda svår achievement i Gears of War.
Diablo III <3
  • 0
Jahapp, hur ska man nu kunna tackla sig in i det här forumet xD

Tyckte GoW var ett skitbra spel, fast inte action var min favoritgenre när jag köpte spelet, fast det har ändrats lite nu sedan jag spelat det
Längtar sjukt mycket till GoW2 och har kollat igenom den första trailern x antal ggr ^^

Hoppas ni inte hugger mig i ryggen :3
My soul will haunt you!
  • 0
  • Roo
  • Roo
Hoppas att det inte blir samma övertag för hosten i Gears2.
Sköntåse.
  • 0
Citerar White Devil:
För det fanns verkligen inte en enda svår achievement i Gears of War.

Joo! Seriously =P Eller svår kanske det inte var med tidskrävande om inte annat =D
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Ungefär som jag då?


Citerar sirjohnnyking:
Jag är ju inte så bra när jag hostar.





Citerar White Devil:
Jo de va helt okej, men jag vill ha svårare online achievements och inte bara tidskrävande som det var i GoW. För det fanns verkligen inte en enda svår achievement i Gears of War.


Det håller jag med om, det var ju bara att spela så fick man de förr eller senare.
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
Hoppas på ett CTF och Bomb (CS?) mode
Bananas Are For Monkeys
  • 0
detta kommer aäga lika mycke som ettan
världens bästa spel
  • 0
Citerar ConZepT:
Hoppas på ett CTF och Bomb (CS?) mode


CTF i Gears?
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar ConZepT:
Hoppas på ett CTF och Bomb (CS?) mode


Nej. Det tycker jag inte låter bra.
  • 0
Citerar ConZepT:
Hoppas på ett CTF och Bomb (CS?) mode


Nej fy fan.
  • 0
Citerar ConZepT:
Hoppas på ett CTF och Bomb (CS?) mode

Haha tänk dig Marcus Fenix springa med en flagga i näven. (eller en locust!)
Är det sant?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Ou
Citerar erasse:
Citerar ConZepT:Hoppas på ett CTF och Bomb (CS?) mode
Haha tänk dig Marcus Fenix springa med en flagga i näven. (eller en locust!)


Den som ännu inte har begripit att vi betalade kakor i skatt när Göran Persson var statsminister bör ta en titt på honom.
  • 0
Citerar -Jonte-:
Citerar ConZepT:
Hoppas på ett CTF och Bomb (CS?) mode


Nej fy fan.


Varför inte? Det behöver inte vara i samma stil som Halo, utan mer som UT,d.v.s. använda vapen samtidigt som man bär flaggan eller bomben för den delen.
  • 0
Citerar Th3 End:
Varför inte? Det behöver inte vara i samma stil som Halo, utan mer som UT,d.v.s. använda vapen samtidigt som man bär flaggan eller bomben för den delen.

Extrem spawncamping är vad som kommer hända på CTF om de inte har fler än två stycken spawnpunkter som det var i ettan.
Diablo III <3
  • 0
Citerar ConZepT:
Hoppas på ett CTF och Bomb (CS?) mode


Ja! Jag menar Epic kommer ju inte tvinga er att spela det om det blir dåligt.
  • 0
Citerar White Devil:
Extrem spawncamping är vad som kommer hända på CTF om de inte har fler än två stycken spawnpunkter som det var i ettan.


Om CTF införs så lär även flera spawnpunkter placeras på banorna.
  • 0
Kan aldrig tänka mig att CTF kan vara kul i GoW, det passar helt enkelt inte in. Bomb kan möjligtvis vara kul, men nja, tror inte det skulle vara någon höjdare.
Tomorrow, there will be no heroes left to follow.
  • 0
Citerar Th3 End:
Om CTF införs så lär även flera spawnpunkter placeras på banorna.

Såklart, men det skulle också medföra att lite av charmen med Gears of War gå förlorad. Jag gillar när varje lag spawnar på varsinn sida kartan för att sedan rusa mot varandra och mötas på mitten.
Diablo III <3
  • 0
Citerar White Devil:
Såklart, men det skulle också medföra att lite av charmen med Gears of War gå förlorad. Jag gillar när varje lag spawnar på varsinn sida kartan för att sedan rusa mot varandra och mötas på mitten.


Citerar Xzyzek:
Kan aldrig tänka mig att CTF kan vara kul i GoW, det passar helt enkelt inte in. Bomb kan möjligtvis vara kul, men nja, tror inte det skulle vara någon höjdare.


Allting handlar om vana.
  • 0
Görs de på ett bra sätt så visst får CTF vara med, även om jag personligen tycker det är ett av de tråkigaste spelsätten som finns.

Jag ser hellre att de hittar på lite egna spelsätt istället om de nu tvunget ska lägga till fler.
Diablo III <3
  • 0
  • Missing Avatar
  • Pulp
In med nya spelsätt på Gears 2. CTF skulle varit bra.
If you want knowledge, go get yourself a scientist - Ich bin ein pöjkspoling!
  • 0
Äh, warzone ftw!
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Äh, warzone ftw!

Bara det spelsättet är med så är jag nöjd.
Diablo III <3
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!