Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

SKATE-tråden!


Sådär, skapat min gubbe nu och allt. Ser asgrym ut, och min bräda är översnygg. Dags att ut och shredda nu.

Vad är en milestone egentligen? Jag gjorde en kickflip typ och fick ett achievement för det.
What? We can't stop here, this is bat country.
  • 0
Citerar -Seb_:
Sådär, skapat min gubbe nu och allt. Ser asgrym ut, och min bräda är översnygg. Dags att ut och shredda nu.

Vad är en milestone egentligen? Jag gjorde en kickflip typ och fick ett achievement för det.

När man åker en kilometer så får man den achievementet. Att du gjorde en kickflip var en ren slump
Kvinnor delar vår smärta, fördubblar vår glädje och tredubblar våra utgifter.
  • 0
ang att göra hela filmer med skate-videorna så läste jag på ett annat forum att när man väl har laddat upp klippen på skate Reel så kan man använda sig utav http://www.zamzar.com/ . Med hjälp av den sidan kan man få ut sina Reel-klipp till .avi filer på datorn, och sedan sätta ihop det till hela filmer i nåt redigeringsprogram, tex windows moviemaker.

Har själv inte testat, men om ni gör det så, så säg gärna hur det gick Lycka till
Checka min egna speltidning som jag gjorde som projektarbete våren 2007. Sök i forumet på "Projektarbete" och ni hittar min tråd.
  • 0
En ganska enkel fråga, finns det mycket kläder att välja mellan och köpa i spelet?
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Citerar nilazz:
En ganska enkel fråga, finns det mycket kläder att välja mellan och köpa i spelet?


Ja det finns en hel del faktiskt.

Har sponsorer för alla förmål nu!
Would You Kindly?
  • 0
Damn vad svårt Vert tävlingen i X-Games är. Kommer på 3e plats hela tiden.
SM-GULD: 1981,1986,1988,1997,1998,2002,2006,2009,2011
  • 0
Citerar Dr Djangonaire:
Ja det finns en hel del faktiskt


Tack
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Citerar ricorodriguez:
Vet någon inte vad det är för fel på Skates hemsida? Jag kan inte nå mina egna videos, det står bara att jag ska "link a gametag". När jag försöker göra det händer det inget, min Gamertag sparas inte på mitt EA-konto


Fick det att funka nu, gå in på EA:s supportsida och sök efter skate där. Där finns en steg-för-stegbeskrivning hur man gör. Så nu funkar det för mig.

Första filmen: http://skate.share.ea.com/profiles/28463/posts/274926.aspx
Ingening är sant, allt är tillåtet.
  • 0
Citerar HenkeP:
Citerar ricorodriguez:
Vet någon inte vad det är för fel på Skates hemsida? Jag kan inte nå mina egna videos, det står bara att jag ska "link a gametag". När jag försöker göra det händer det inget, min Gamertag sparas inte på mitt EA-konto


Fick det att funka nu, gå in på EA:s supportsida och sök efter skate där. Där finns en steg-för-stegbeskrivning hur man gör. Så nu funkar det för mig.

Första filmen: http://skate.share.ea.com/profiles/28463/posts/274926.aspx


Vad bra, tack. Ska testa
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
kan man lägga in egen musik. hur?
gamertag: Unking635 WiiFriendsCode: 7207 8761 7190 6972 PSN: Unking
  • 0
När får man fler sponsorer egentligen? Tycker att jag kört ganska länge men fortfarande har jag bara brädsponsorn..
[Froo-shan-tay]
  • 0
Hur fungerar de där Best Trick-eventen? Jag leder efter en halv rond, sen går motståmdarna om mig och jag kan inte få fler poäng???
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
Hur kan ni ha Skate nu?! Det kommer väl den 11 Oktober?
Hej.
  • 0
Citerar Mazzo:
Hur kan ni ha Skate nu?! Det kommer väl den 11 Oktober?


Nej det släpptes den 27:e till 360 och kommer 11:e oktober till PS3.

Fick över 11.000 för ett trick just.
Would You Kindly?
  • 0
Ohh wow! Då måste jag springa fort innan Game stänger!
Hej.
  • 0
Ni som redan har Skate, tycker ni jag ska köpa det? Jag gillade tony hawk 2, men sen har det bara gått utför, tycker det har börjat kännas overkligare och overkligare för varje nytt TH spel. Vill ha något mer realistiskt. Jag gillade demot på Skate. Borde jag köpa spelet?
"Love is destructive for the ego"
  • 0
Jag tyckte spelet va för kort, Jag har klarat allting utom ett par Own The Spot på 3 dagar.. men det är ju värt att spela om med andra sponsorer.
  • 0
Jag tycker spelet är grymt, och då har jag knappt hunnit att pröva onlinedelen. Ett givet köp tycker jag.
Ingening är sant, allt är tillåtet.
  • 0
Du borde köpa! Om du vill ha ett mer realistiskt spel så är skate. nått får dig. Du säger ju själv att du kört demot, då vet du ju hur det är. Ta demot, lägg till att du kan göra en egen gubbe, åka i en sjuuukt stor värt med många spots, vara med i tävlingar och vinna pengar, bli pro och låsa upp massa fina hangarer och skateplatser. Som sagt: Du borde köpa, ja!
(+|___|::)
  • 0
Tack Hugo_Calm Då blir det ett köp då! Har ju klarat mig med demot i flera veckor och inte tröttnat så hela bör väl hålla ett tag;)
"Love is destructive for the ego"
  • 0
Citerar unking:
kan man lägga in egen musik. hur?


Inte när man spelar in klipp nej.

---


Bara en filmchallange kvar nu_
"4 wheelin"
Få 5500 i en "No Skate" spot.
SM-GULD: 1981,1986,1988,1997,1998,2002,2006,2009,2011
  • 0
Jag är väldigt sugen på att köpa Skate
My soul will haunt you!
  • 0
Skate är nu ett av mina absoluta favoritspel genom tiderna. Fakiskt. För tillfället försöker jag göra så bra ifrån mig på alla Spots.

Citerar unking:
kan man lägga in egen musik. hur?


Du kan ju alltid streama musik från en mp3-spelare.
Would You Kindly?
  • 0
Citerar Dr Djangonaire:
Skate är nu ett av mina absoluta favoritspel genom tiderna. Fakiskt.


Alltså låter det väldigt bra
My soul will haunt you!
  • 0
Eller streama från datorn
"Love is destructive for the ego"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!