Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Det sämsta med ditt favorit spel


Vad är det sämsta i ditt favorit spel? Tex att man dör lätt, det är svårt att få poäng, kontrollen är dålig eller är det grafiken som är dålig? Skriv själv.

Det sämsta med mitt Favorit spel (half life 2) är att det finns zombies, jag är inte den typen som älskar att skjuta sönder zombies.
Delta team, Go Go Go! We have a game to complete!
  • 0
mitt favourit spel sains row är jätte roligt men det har många buggar
  • 0
Problemet med mina favoritspel = De tar slut för snabbt.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Mitt favoritspel är Super Smash Bros. Melee och det jag gillar minst med det är nog att det skulle kunna ha lite bättre AI och att man borde finnas svårare motståndare.
  • 0
Doom 3 = FÖÖÖR MÖRKT!!
Halo 2 = Man spelar för mycket som Arbiter....
Timesplitters 3 Future Perfect = Ibland väldigt korkade NPCs...
Star Wars Knights of the Old Republic I = Carth är irriterande.... Och mina party members brukar plötsligt stanna upp när jag väljer Burst Of Speed/Knights Speed/Master Speed.
Star Wars Knights of the Old Republic II: The Sith Lords = Kreia är irriterande.... Och mina party members brukar plötsligt stanna upp när jag väljer Burst Of Speed/Knights Speed/Master Speed.... OCH det är mycket mer komplicerat än kotOR I... För många side quests man måste göra för att göra färdigt Main Questen... -.-
I'm too old to die young now.
  • 0
Mitt favoritspel Gears of War, det enda dåliga är väl att man inte kan ladda om/ta upp vapen eller liknande när man pratar med tjejen från helikoptern.
Those without evidence shouldn't open their mouths.
  • 0
Battlefield 2142: Det är många buggar och då blir det ju så att man måste ladda ner en väldans massa patcher.

  • 0
Halo och Halo 2: Miljöerna är ofta väldigt lika varandra.
  • 0
Lumines - det finns inget direkt dåligt, men efter ett tag (när man börjar få höga poäng) kan det ta flera timmar att komma till samma nivåer igen.
För övrigt ett helt underbart spel. Köp
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
The Neverhood - Det är sådär lite kort.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Sonic The Hedgehog 3 & Knuckles:
Bossarna är något lätta
SM-GULD: 1981,1986,1988,1997,1998,2002,2006,2009,2011
  • 0
Fallout 2, alternativt Baldur's Gate 2: De har ett slut.
Luleå, Sverige.
  • 0
Citerar Delta 117:
Vad är det sämsta i ditt favorit spel? Tex att man dör lätt, det är svårt att få poäng, kontrollen är dålig eller är det grafiken som är dålig? Skriv själv.


AIn och den något lågupplösta grafiken, helt klart. Annars är allting perfekt i Deus Ex.
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
World of warcraft: Det tar för mycket tid
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Capcom vs SNK 2- Ful bandesign, dålig musik.
Men resten är så bra att det uppväger den bristande audiovisuella upplevelsen.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
WoW, har inte tid till annat..
Man kan väll inte mena, det som menas som inte ska menas?
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Problemet med mina favoritspel = De tar slut för snabbt.


Håller med!
Älskar Fable med ack så kort/lätt
"Å så var det tisdag igen"
  • 0
Zelda Majoras Mask. Grafiken kunde väl ha varit bättre i dagens läge.
Oskar Nyström / Gamereactor
  • 0
Rez. Inget annat är som det eller ens i närheten. Vilket förstås även är positivt...men men....
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Guild Wars - Tja... Man kan inte hoppa..
It's a man-sized ad-hoc quantum tunnel through physical space with possible applications as a shower curtain.
  • 0
Metal Gear Solid spelen.

Mjo, de är väl liiite korta.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Citerar Delta 117:
Det sämsta med mitt Favorit spel (half life 2) är att det finns zombies, jag är inte den typen som älskar att skjuta sönder zombies.


Håller med...
  • 0
Det sämsta med mitt favorit spel, Final Fantasy VII, är att det som alla spel här i världen, tar slut.
Fuck yeah!
  • 0
Problemet med mitt favorit-spel? Yuffie snodde all min Materia... men det ordnade sig, då jag fick tillbaks den. Så... jag vet inte?
Fuck the Doomed!
  • 0
  • FLAM
  • FLAM
Metal gear solid-liren. Att dom är för korta som kundvagnen påpekade och att dom flesta bossarna är så fruktansvärt tråkiga..
Tack för alla plastgorillor
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!