Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Det sämsta med ditt favorit spel


Jak and Daxter: Tråkiga mini spel.
Poureth down water from the heavens...Tremble the stars, quake the bones ov Aker...Those beneath take flight when they see Unas rising...
  • 0
Det som oftast är problemet med de spel som man tycker är helt fantastiska är det att dom alltid verkar ta slut alldeles för snabbt.
Die?
  • 0
Gears of War - det är lite för kort bara
The Elder Scrolls IV: Oblivion - jäkligt många buggar
  • 0
pikmin 2 det har inte nog med fiender och grottor!
But what if monkeys really could fly?
  • 0
GTA: san andreas är mitt favvo spel men det är sjukt svårt på visssa ställen stort minus.
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Citerar virre:
Har alla plötsligt Gears of War som favoritspel? Vad händer med världen?


Kommer aldrig hända här - nånsin. Totalt ointressant story och spel med ointressant story förtjänar inte en titel som världens bästa.
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
Det vanligaste är väl att det bara är kul en gång.
Scrutantibus gehennas parabat
  • 0
Alla buggar i Gears (mitt favoritspel såklart). Även fast de blivit mindre i mindre GoW-lir på sistone så är det fortfarande spelet nr. 1 just nu
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Citerar crazy in wii:
GTA: san andreas är mitt favvo spel men det är sjukt svårt på visssa ställen stort minus.

Håller med! Sista uppdraget e helt mongo. Och nått mission när man ska jaga ett tåg med båge, det fick mig att vrida sönder min kontroll o ta en veckopaus från spelet
Och jaaaaaaa, vissa tycker säkert det är jättelätt o guuud va bra ni e.
Mmm.
  • 0
Shenmue har på tok för dålig styrnig, dock beror det till stor del förmodligen på Dreamcasts kassa kontroll.

Tillagt 2007-03-12 16:57:
Citerar Don Pardo:
Shenmue-spelen

Det kommer förmodligen ej en 3'a...


Var du tvungen att påminna mig?
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
MGS 3.. Det enda minuset är ju kameran. Vilket fixades i MGS 3: Subsistence vilket betyder att Subsistence är helt felfritt.
You'd have to have a death wish to go in there. Sounds like the perfect job for me. - Old Snake
  • 0
Citerar virre:
Har alla plötsligt Gears of War som favoritspel? Vad händer med världen?


Det är ett bra spel..
Diablo III <3
  • 0
Att det inte finns fler banor i heroes 3
you are worthy
  • 0
Citerar PrinceOfPersia:
MGS 3.. Det enda minuset är ju kameran. Vilket fixades i MGS 3: Subsistence vilket betyder att Subsistence är helt felfritt.


Japp, älskar Subsistence så j*vla mycket!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
I FEAR kan striderna vara obalanserade. Har man hittar 10 medpacks är det fär lätt, har man inga alls blir det toksvårt...
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
just cause hade risiga fordon alltså sega bilar och att det buggade
(\__/)
  • 0
Det enda man får se av gordon i Hallf life 2 är hans händer
  • 0
oblivion....nää det finns inget dåligt med det
None ov thy empty gods, shall ever stand above me!
  • 0
CoD4 - Obalanserat på vissa ställen
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
The Legend of Zelda: Ocarina of Time - Water Temple
Counter-Strike - Wallhackers och cheaters
Half-Life 2 - Gman och slutet
Super Mario Galaxy - Ett par Minispel skulle inte sitta fel eftersom det fanns i DS spelen.
The Legend of Zelda:Twilight Princess - Bossarna var för lätta
Dammsugarförsäljare Blues!
  • 0
Spoiler för Halo 3


Halo 3 - Det stör mig skitmycket att man knappt får vara med Cortana och att man knappt alls är på Haloringen.
Gamer FL <3
  • 0
Half-Life 2 - Laddningstiderna och vännernas AI var fruktansvärda. Sen gör inte Steam saker o' ting mycket bättre.

The Legend of Zelda: Twiligth Princess - Genomgående en aning för lätt, mycket känns igen från tidigare spel, musiken var inte orkestrerad.

Men förövrigt så är dessa spel briljanta.
  • 0
Bad_Mongo

Sätt gärna Spoilervarning där
Dammsugarförsäljare Blues!
  • 0
Ping Pong (Klassikern.):

Det kan ibland gå snabbt för bollen och så är det sen ett studs mot golvet.

PING!

Och sen mot den övre hörnet, men vänta! Bollen susar med en äcklig fart att du hinner inte!

PONG! - You have lost the game, lol, please do not play this agian or you might get the famous diesease know as "The Ping Pong Wrath".
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Älskar Mafia men kontrollen kunde gjorts bättre...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!