Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vad käkar du när du spelar?


Citerar Zenith_J_Coke:
Citerar Per_92:Men då trycker man bara i sig något snabbt, tex en macka och fortsätter i 10 timmar till, sedan sover man i 2 timmar och fortsätter. (Mitt senaste lan)

bah! Sova på lan?! Jag som alltid spelar när jag är på lan, sova kan man ju göra hemma sen.


haha.. asgarvar.. ja precis, isf kan man lika gärna ta med tält o skit o sova istället för att umgås över lanet med polarna.. Finns nåt som heter JOLT -.-
That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0
hehe kul tråd. Måste erkänna att ibland är jag en slusk och slappar med CS , mackor med korv, apelsinjuice och en alldeles för stor mängd snus. Ettan portion sitter konstant under läppen, vet inte varför men det känns så gött efter en liten matbit! ush måste sluta snart, det är inte fräsht jag vet
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Är det ingen som har märkt att den (kanske omedvetet) föredrar att äta olika saker till olika sorters spel?



Jag äter inte locust spett när jag spelar Gears of War.


inte gris på duke nukem.

Och inte godis när jag spelar viva pinata!^^
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar Per_92:
Tillagt 2007-03-26 23:46:
Citerar nexter:Hej förresten, jag är ny medlem

Fly medans du kan, snart är du så fast att du sitter här hela din fritid.


Haha knappast, jag har mitt eget forum att ta hand om i första hand
  • 0
Hmm nej jag äter sällan samtidigt som jag spelar. Jag tycker om att ta pauser, begrunda vad som har skett och lägga upp en strategi (?).
Så jag läser något mellan varven, samtidigt som jag äter. Fast godis blir det ibland, betoning på ibland dock. Fast jag har lite som en tradition att ha en Cola och en apelsinkrokant att avnjuta tillsammans med nya spel.
Optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, pessimisten fruktar att det är sant.
  • 0
Citerar nexter:
Haha knappast, jag har mitt eget forum att ta hand om i första hand


Men ditt forum handlar ju inte om spelmat?
Här blir man fast för alltid

Tillagt 2007-03-27 00:10:
Citerar White Angel:
Fast jag har lite som en tradition att ha en Cola och en apelsinkrokant att avnjuta tillsammans med nya spel.


Hm.. låter som nåt man borde införa som regel när man köper nya spel.
Apelsinkrokant och Cola.. mm.. xD
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Men ditt forum handlar ju inte om spelmat?
Här blir man fast för alltid


Heh, nä men det kan göra det
  • 0
Citerar nexter:
Heh, nä men det kan göra det

Spel-Mat© är skyddat av upphovsrättslagen och ägs av Gamereactor Sverige™

All otillåten användning av Spel-Mat© utanför Gamereactor ses som överträdelse av lagen.
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Citerar White Angel:
Fast jag har lite som en tradition att ha en Cola och en apelsinkrokant att avnjuta tillsammans med nya spel.


Hm.. låter som nåt man borde införa som regel när man köper nya spel.
Apelsinkrokant och Cola.. mm.. xD


Ja det borde du. Det ger faktiskt en extra lyxkänsla över spelet. Jag tycker att det är viktigt att alltid ha samma sak (sorts choklad och cola) varje gång för att komma in i rätt stämning, men du kanske inte vill ha det så... eller?
Optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, pessimisten fruktar att det är sant.
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Citerar nexter:Heh, nä men det kan göra det
Spel-Mat© är skyddat av upphovsrättslagen och ägs av Gamereactor Sverige™

All otillåten användning av Spel-Mat© utanför Gamereactor ses som överträdelse av lagen.


Haha, mitt forum är fan en överträdelse av lagen nä, men...
Men det kanske inte heter Spel-Mat. Det kanske heter Mat-Spel. Vilket spel spelar du när du äter mat?
Ja fan, nu är det Mat-Spel©
  • 0
nexter, alltid ska det gå at kringå lagen! Aaaarrgh!

Citerar White Angel:
Ja det borde du. Det ger faktiskt en extra lyxkänsla över spelet. Jag tycker att det är viktigt att alltid ha samma sak varje gång för att komma in i rätt stämning, men du kanske inte vill ha det så... eller?


Jo det vill jag nog Man vill ju ha nån form av tradition som man gillar.
Alla gillar väl julen? Om julen hade varit olika varje gång hade nog alla inte gillat den.
Heinz Ketchup
  • 0
Jag käkar ofta flingor när jag spelar, såna dära Weetos
En dålig förlorare är någon som förlorar för att han är sämre.
  • 0
Jag käkar nästan aldrig när jag spelar, men ibland säger magen ifrån och man måste göra 4st toast-mackor. 2 lager ost med oregano mellan. MUUUUUUUUUUMS! hade kunnat leva på dem.
Il Capitano
  • 0
Zenith_J_Coke: Precis så tycker jag med! Tradition! En annan sak som gör det mer possitivt är att det inte känns lika onyttigt då. Vet inte riktigt varför faktiskt.
Optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, pessimisten fruktar att det är sant.
  • 0
Mmm.. Oregano är en väldigt underskattad krydda, speciellt på mackor med smält ost

Tillagt 2007-03-27 00:35:
Citerar White Angel:
Precis så tycker jag med! Tradition! En annan sak som gör det mer possitivt är att det inte käns lika onyttigt då. Vet inte riktigt varför faktiskt.


Kanske är Apelsin-tänkandet. "Men det är ju Apelsin och det är ju nyttigt"
Eller att det är tradition och då får man inte skuldkänslor. Alla moffar ju i sig massa mat på julen och det är ju tradition, då är det ju ok att käka apelsinkrokant när man köpt spel, för det är ju tradition, så är det bara.
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
nexter, alltid ska det gå at kringå lagen! Aaaarrgh!


Jodu, man går ju inte jurist-kurser för intet heller
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Citerar White Angel:
Precis så tycker jag med! Tradition! En annan sak som gör det mer possitivt är att det inte käns lika onyttigt då. Vet inte riktigt varför faktiskt.

Kanske är Apelsin-tänkandet. "Men det är ju Apelsin och det är ju nyttigt"
Eller att det är tradition och då får man inte skuldkänslor. Alla moffar ju i sig massa mat på julen och det är ju tradition, då är det ju ok att käka apelsinkrokant när man köpt spel, för det är ju tradition, så är det bara.

Hmm ja traditionen är det nog. Fast man känner sig ju ganska smånyttig när man äter morotskaka också så det kan vara det

Citerar MOmbre:
Jag käkar nästan aldrig när jag spelar, men ibland säger magen ifrån och man måste göra 4st toast-mackor. 2 lager ost med oregano mellan. MUUUUUUUUUUMS! hade kunnat leva på dem.


Ja jag håller med om att ost-oregano mackor är riktigt najs. Ni borde smaka mina nudel soppor med oregano, timjan och (vad heter det) Kajennpeppar
Optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, pessimisten fruktar att det är sant.
  • 0
Well duh. Om jag käkade så skulle jag inte kunna spela
  • 0
Ballerina Kex och dricker vatten bästa
Gamertag: WirreXx
  • 0
jag bara måsste ha plockgodis vid sin sida om jag ska gå ut min fulla gaming kapacitet är det ända som kan lungna ner mig när jag testosteron dampar på han den där sista bossen i GoW
Prata med en gammal tant vem vet hon kanske har ett sexigt barnbarn
  • 0
Citerar i305k13:
jag bara måsste ha plockgodis vid sin sida om jag ska gå ut min fulla gaming kapacitet är det ända som kan lungna ner mig när jag testosteron dampar på han den där sista bossen i GoW


Man kan ju lika gärna beställa hem mat för 5 dagar om man ska klara sista bossen i GoW på Insane helt ensam.

Jag har märkt också att jag äter mest lösviktsgodis när jag surfar, hänger på GR och och sånt, men mera chips och bullar när jag spelar FPS. konstigt...
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar White Angel:
Ja jag håller med om att ost-oregano mackor är riktigt najs. Ni borde smaka mina nudel soppor med oregano, timjan och (vad heter det) Kajennpeppar


Nudlar med oregano, timjan och kayennpeppar? Omg, teach me master, teach me!
Ursäkta caps, men: JAG ÄLSKAR NUUUUDLAAARRR!!!
  • 0
Usch, med dagens kontrollpriser så vägrar jag att äta när jag spelar 360. Min gamla xbox går väl bra att äta vid, men där går gränsen
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Usch, med dagens kontrollpriser så vägrar jag att äta när jag spelar 360. Min gamla xbox går väl bra att äta vid, men där går gränsen


Du menar att 360-kontroller är för fin för att kladda ned, men inte Xbox-kontrollen?
Heinz Ketchup
  • 0
Inte ska man äta när man spelar. det kan ju bli kladd på grejorna.
Jag är som ett PSP spel på bild, jag är mycket snyggare i rörelse.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!