Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vad käkar du när du spelar?


Jag äter smör, med fingrarna

Nej. Jag äter sällan något när jag spelar för att minska kladdet på kontrollerna. Datorn bryr jag mig inte så mycket om, då kan jag ta en macka eller så. Till-tugg som jag ibland men sällan äter när jag spelar är Wasabi-nötter och Estrellas Salta Pinnar. Dom ger inte av sig massa flöt vilket är bra ^^
ballz of steel
  • 0
Jag äter sällan när jag spelar, men när jag gör det så äter jag oftast godis. Annars så dricker väldigt mycket kaffe när jag spelar.
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
bah! Sova på lan?! Jag som alltid spelar när jag är på lan, sova kan man ju göra hemma sen.


Inte om du har planerat att lana i 30 timmar.
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Jag äter chips när jag spelar på helgerna. Jag lånar aldrig ut one player kontrollen (inte änns till världens sexigaste tjej). kanske jag skulle kunna låna ut den till Petter på Redaktionen ? Ibland så tuggar jag tuggumi .
Delta team, Go Go Go! We have a game to complete!
  • 0
Jag brukar inte äta framför datorn, men de där sena kvällarna när man sitter på Skype och slöspelar CS eller WC3 med en kompis blir det en Mars, flingor eller valfri dricka, som äppeldricka<3
Do you have any good old ham?
  • 0
Det är inte ofta jag äter när jag spelar men ibland blir det lite godis.
  • 0
Morrowind: Fanta och lösgodis

Counter-Strike: Coca-Cola och choklad.

Gamereactor: Saft och kaka

Alien vs Predator 2: Cooocaaaaa-coooooolaaaa
  • 0
Citerar kry1_rygar:
Jag äter smör, med fingrarna


Det gör jag också när jag spelar, även bostongurka slinker ner på det sättet! xD
...
  • 0
Det går ju inte att äta samtidigt som man spelar om man inte har fler än två händer.
Men en gång försökte jag äta en glass-strut under laddningstiden i GTA san andreas. Jag han inte äta upp den, och fick därför hålla den med munnen ett tag. Det gick inte så bra...den smälte...........
  • 0
Mackor i Stora lass!
"Å så var det tisdag igen"
  • 0
Negerbollar

Kex ibland.. ;D
We all got friends but stand alone.
  • 0
hinner inte käka vid fps spel jue
OMG!! WTF?? BBQ!!
  • 0
Ostbågar och ett helt paket juice.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
chips eller godis blir det mycket av när mellan rundorna GoW
  • 0
Mestadels Redbull och baconchips
We wear our wounds like badges of honor.
  • 0
Citerar Per_92:
Citerar Zenith_J_Coke:
bah! Sova på lan?! Jag som alltid spelar när jag är på lan, sova kan man ju göra hemma sen.


Inte om du har planerat att lana i 30 timmar.


LOL. Mina kompisar lanade i 48h en gång och de sov knappt någonting kan jag säga dig.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Äter majonäs, krossad vitlök, smör och grädde ihop blandat med händerna.


..
  • 0
Sill o potäter
  • 0
Äter ganska ofta lite mellanmål när jag ska lira lite playstation efter skolan. Några ostmackor och en bit choklad t. ex. På helgerna blir det ofta lite godis också.
Hellre analplugg än skolplugg.
  • 0
Sitter och käkar chilinötter just nu, funderar på att spela lite Vampire: The Masquerade - Bloodlines medans, bara för att prova på
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Citerar Avoca:
Sitter och käkar chilinötter just nu, funderar på att spela lite Vampire: The Masquerade - Bloodlines medans, bara för att prova på


Jag sat och åt chips och fanta medans jag körde det, det var gott
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar Zapi0:
Citerar Per_92:
Citerar Zenith_J_Coke:
bah! Sova på lan?! Jag som alltid spelar när jag är på lan, sova kan man ju göra hemma sen.


Inte om du har planerat att lana i 30 timmar.


LOL. Mina kompisar lanade i 48h en gång och de sov knappt någonting kan jag säga dig.




När jag brukar LANa i 2 nätter så sover vi inte heller något...

Eller försöker iaf... Min kompis somnade nämeligen på toan på vårat förra lan...
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  • 0
Citerar Zapi0:
LOL. Mina kompisar lanade i 48h en gång och de sov knappt någonting kan jag säga dig.


Men har du gjort det? Förlåt om jag verkar otrevlig men det är så fult att skryta om sina polare. Det är ganska så svårt att hålla sig vaken i längre än 27 H om man har klarat ut spelet under dom första 10. Men visst nog klarar jag att splea i flera dygn om jag skulle villja, dock så brukar jag vilja spva efter 10 h, mest för att vila upp hjärnan och få bort huvudvärken. Sedan så vill jag inte lana för länge för att det skänns sedan som slöseri med tid.

Citerar Jonten_:
När jag brukar LANa i 2 nätter så sover vi inte heller något...

Eller försöker iaf... Min kompis somnade nämeligen på toan på vårat förra lan...

Smidig grabb.
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Citerar Jonten_:
Eller försöker iaf... Min kompis somnade nämeligen på toan på vårat förra lan...


Which reminds me om den gången min polare gjorde samma sak, fast inte av sömnbrist utan alhoholpåverkan.
Snubben däckade alltså inne på husets enda toalett med dörren låst inifrån vilket var väldans obehagligt för resten av gästerna som snällt fick gå ut i snön och kissa!

On Topic så funkar dom flesta sorters godis för mig, gärna lösgodis, chips är heller inte fel, visst det kladdar lite men det är värt det och Cola dricks alltid till!
Sen en jävla massa smörgåsar framåt småtimmarna...

Förresten tyckte jag om grejen om att ha en tradition till varje nytt spel man köper, det var roligt! Fast jag modifierar den nog lite. Frukt & Mandel -> Apelsinkrokant!
  • 0
Jag äter inte mat vid datorn precis..

Men ggodis och läsk slinker ner i mängder! Coca-cola och Lösgodis! Men jag får jämt så ont i magen efter det och då klarar jag inte trycket att spela
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!