Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Naruto: Rise of a Ninja-tråden


kakashijonte, du får gärna dela med dig om du vill

jaha..ok. gå till sasuke vid sjön. han står på en brygga. gör sedan så att du ska gå på vattnet. gå över till höger till en gubbe som står på en ö i mitten. resten kan du se här^^

http://www.youtube.com/watch?v=EeMnZoMy2NM

secret achievements: the Acrobat
  • 0
Hej! Har sökt internet och forum efter svar på detta utan resultat, så nu vänder jag mig till er.
Jag har lirat typ 7 timmar nu. Rätt var det var så försvann min möjlighet att använda RAGE. Jag har som en stor lila krumelur där uppe till höger bredvid porträttet. Varför? Hur blir jag av med den och får tillbaka min RAGE!!??

Btw, är det fler än jag som upplever att det hackar när man plockar upp en blomma eller ett mynt. Det stannar till liksom i en halv sekund, typ som om det behöver laddas.
Om jag nu är ensam om det, är det skäl nog att reklamera den tycker ni?

Tacksam för svar!

Tillagt 2007-11-03 23:08:
Eh.... angående RAGE så mötte jag en pervers grod-sage som tog bort den där förbannelsen eller vad det var... så nu är allt cool igen på RAGE-fronten. =D
  • 0
Citerar Raul_Anakin:
Eh.... angående RAGE så mötte jag en pervers grod-sage som tog bort den där förbannelsen eller vad det var... så nu är allt cool igen på RAGE-fronten. =D


Låter precis som...


JIRAIYA!
Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer.
  • 0
Jag har haft Naruto: Rise of a ninja i 3 dagar nu och har inte tagit ett enda achivment... Pinsamt
  • 0
Vilka slåss nu bäst som i fight mode då? Jag kan Naruto och Kakashi bäst, och har börjat träna med Sakura nu, hon är bättre än man tror. Hon har snabba combos och en healing jutsu. Karaktärer jag inte har testat mycket är Haku, zabuza och Orochimaru. Hoppas verkligen Jirayia kommar som downloadable senare .
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Någon som känner sig redo för en fajt på Naruto: ROAN nu?
  • 0
ska köpa spelet idag ^^ tänkte hänga lite här och prata om spelet tills jag åker och köper det

Någon som vet om det går att spela coop?
My soul will haunt you!
  • 0
Citerar PlayIt:
Någon som vet om det går att spela coop?


nepp går inte '

tackar kakashijonte
The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.
  • 0
Hehe, den att komma upp på hokagens hus var ju rätt lätt ser det ut som.
A million light reflections pass over me
  • 0
Vill gärna ha det men äger ej ett 360
Rubio
  • 0
Citerar rubio:
Vill gärna ha det men äger ej ett 360


Why dont'cha by one then?
Shoot, then ask. But in return, don't expect no answer.
  • 0
Citerar atw0r:
tackar kakashijonte


No problem
  • 0
  • Missing Avatar
  • khai
Ehr... Det va ju sakt så att man skulle kunna ladda ner Shikamaru och Japanskt tal... inget som går för mig.. det står bara "Coming soon"
Är det någon som det har gått för?
oh, I'm Lethal Fatty on Xbox Live!
  • 0
Behöver bara lite hjälp, jag har fått uppdraget att dra till forest of death för att snacka med anko, men jag fick ingen vägvisning och ingen av byborna hjälper mig att komma dit, var ska jag egentligen?^^
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
synd att det inte finns nån som helst balans i spelet, Gaara är helt sjukt bra, clerade tower of death med bara perfects, sen kakashi och rock lee är för bra med man måste vara nån av dom 3 typ
The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.
  • 0
Jag kör som sagt som Naruto eller Sakura nuförtiden, jämna och roliga karaktärer. Rock lee är tråkig utan jutsus och Garaa är för bra ja . Tänkte börja träna med Neji dock.
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Behöver bara lite hjälp, jag har fått uppdraget att dra till forest of death för att snacka med anko, men jag fick ingen vägvisning och ingen av byborna hjälper mig att komma dit, var ska jag egentligen?^^

om du kollar på "kartan" så ska du gå ut från porten högst uppe där kakashi brukar stå.
  • 0
Funderar på att köpa är det värt det eller?
  • 0
Japanskt tal har väl kommit ut nu?
A million light reflections pass over me
  • 0
Citerar atw0r:
synd att det inte finns nån som helst balans i spelet, Gaara är helt sjukt bra, clerade tower of death med bara perfects, sen kakashi och rock lee är för bra med man måste vara nån av dom 3 typ


Gaara är kanske helt sjukt bra, men han kan vara svår att spela,
Rock lee gillar jag för han är så snabb, men han är lätt att slå
Kakashi vet ja inte så mycjket om, han verkar vara lätt o spela me

Jag gillar o spela med sakura mest, sämst i animen - bäst för mig i spelet
" My scythe, I like to keep it next to where my heart used to be. "
  • 0
Lol det blinkade på downloadable content och jag trodde det var japanskt tal, men nej då, det var ett nytt tema :>.

Iaf har börjat köra som sasuke nu, han har coola jutsus och snygga combos, det är han och Naruto som är mina favoriter just nu. Funderar på att lära mig en av de tyngre grabbarna , kakashi, orochimaru lr zabuza.

Spelet är inte så avancerat, jag som egentligen är skitdålig på fightting spel kan lära mig dessa combos rätt snabbt. Det är lagon komplicerat enligt mig, fast Jonas sa i sin recension att det var för lätt fighting system. När 2 bra kör mot varandra är det kul, för då blockar man hela tiden så det är ett nöje att få till en snygg combo och sen avsluta med en jutsu .
The Cole Train runs on whole grain baby! WHOOO
  • 0
Är det nån som vet vad de där trattliknande gråa plattformarna är till för - de som brukar finnas kring vatten? Fattar inte riktigt vad de är bra för...
I used to take an arrow in the knee, but then I took a sweetroll instead
  • 0
Får spelet om 20 minuter! YAHOOO!
A million light reflections pass over me
  • 0
Det här spelet tar ju bara nåra timmar att spela igenom ? Om man inte gör siduppdragen ! lr har jag fel ?
This game is supposed to cald timeshift, more like timeshit
  • 0
Det här spelet tar ju bara nåra timmar att spela igenom ? Om man inte gör siduppdragen ! lr har jag fel ?

det tar väl typ 6 timmar tror jag
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!