Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

PES 6 - Hur många här spelar det? Liga?


Funderar på hur många det är som spelar PES6 på GR? Kanske dags att dra igång en liga?
Kallabaz
  • 0
Jag är ett stort PES-fan som älskar spelserien, har dock inte spelat PES6 på ett tag. Har det på PS2 och det brukar oftast inte flyta på så bra online så jag håller mig till enspelarligorna, oftast Premier League. Fantastisk spelserie som sagt, speciellt med optionfil med alla korrekta spelare och lag.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gin
Jag spelar ganska mycket PES6. Men alltså på vilket fromat menar du att du ska ha en liga på? Antar att det är PC, jag spelar på 360. =/
So vividly. My blood is burning. Now I understand the reason I was born
  • 0
Citerar termnial:
Funderar på hur många det är som spelar PES6 på GR? Kanske dags att dra igång en liga?


Den här tråden lär bli låst eftersom du lika gärna kunde ha tagit det här i den officielle PES 6 tråden.

Dock så är jag med på att starta en liga, men finns den funktionen till 360 eller lirar du på PC?
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Jag lirar på PS2, förhoppningen var ju att det var tillräckligt med folk för att starta på alla tre plattformarna.


"Den här tråden lär bli låst eftersom du lika gärna kunde ha tagit det här i den officielle PES 6 tråden."
Njae, detta är ju en diskussion om onlineläget i PES6, och huruvida det skulle funka att starta en liga..
Kallabaz
  • 0
Jag är lätt på att starta en liga... vill visa alla hur GRYM jag är på detta spel
  • 0
Vill någon köra detta onlina på 360.
  • 0
Har inte spelat det på ett bra tag.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!