Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Splinter Cell: Conviction


Citerar Crunt:
Om du blir sugen på att lira lite Co-op över Xbox Live när dina kompisar inte kan spela så kan du adda mig om du vill så lirar vi


Jag ska säga upp Guld abonnemanget tyvärr. Därför ställde jag fråga ang. co-op offline. Spelar inte så värst mycket ändå, så det känns onödigt att betala per månad när man inte utnyttjar det fullt ut (p.g.a tidsbrist och lite annat). Spelet ser för övrigt bra ut.

Dessutom så är min vänlista full.
  • 0
Köpte spelet igår, klarade av Single Player på Regular för någon timme sen. Tycker det var alldeles för få kapitel där man kunde ta sig förbi utan att bli sedd eller döda de flesta. Annars ett riktigt skönt spel och längtar till co-op. Corfixeen måste bara ta sitt feta as från soffan och gå och köpa det.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Har haft spelet ett långt tag och kan fortfarande inte låsa upp något "exklusivt innehåll"...
När jag är uppkopplad till Live och går in på exklusivt innehåll, står det bara: Ansluter till UBISOFT servrar/server.
Sen står det bara att servern ligger nere eller att det misslyckades.
Någon som vet varför detta händer?
"Wake Me, When You Need Me" -Master Chief
  • 0
Någon som har lust att lira igenom co-op lägena?
  • 0
Någon som vill spela Splinter Cell (Hunter, Last Stand, Face off och Co-op story) under helgen, från och med fredag? Vore jätteroligt, framförallt då jag inte hittat någon seriös än, känns som om ingen spelar online längre. Synd.
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Citerar Siberia:
Någon som vill spela Splinter Cell (Hunter, Last Stand, Face off och Co-op story) under helgen, från och med fredag? Vore jätteroligt, framförallt då jag inte hittat någon seriös än, känns som om ingen spelar online längre. Synd.


Jag kan kanske spela, dock inte hela helgen. Jag har läxor att göra också.
  • 0
Citerar Crunt:
Jag kan kanske spela, dock inte hela helgen. Jag har läxor att göra också.


Okej, halva? Skicka PM med dag (fredag, lördag, söndag?) och tid - så jag inte missar det. Det vore surt!
What George Lucas does is not so much 'writing' as it is vomiting through a pen.
  • 0
Började spela Conviction igen idag och när jag tänkte ta en titt på DLC fick jag följande error: "Splinter Cell Conviction server is not available at this time". Någon som har upplevt samma/vet hur man löser det (om det beror på spelet)?
Blev även påmind om att man inte kan ta bort attachments från sina vapen, något som stör mig enormt. -_-

Har någon lust att lira Deniable Ops? Tänkte passa på att fråga.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Jag tänkte på dig "Maiden333" och ditt brev till redaktionen om en efterföljare till Splinter Cell.

Jag avgudar ochså Splinter Cell. Om du gillar läsa böcker kan jag tipsa dig om "Splinter Cell- Endgame" den boken fortsätter där Conviction slutade. Sen om dom kommer göra spel på just den boken vet vi inte än.

Jag har inte läst just den, men vill du lära känna Sam Fisher på ett djupare plan, kan jag rekomendrea dig om böckerna. Sjysst tidsfördriv om man väntar på spelen.

Kan även rekomendera andra Splinter Cell fans till att göra samma sak som jag gjort om ni inte redan har gjort det.
  • 0
Har en fråga till er här på GR forum. Behöver man spela igenom tidigare splinter cell spel för att förstå handlingen i splinter cell conviction?

Tack på förhand!
  • 0
Citerar mrPrizzE:
Har en fråga till er här på GR forum. Behöver man spela igenom tidigare splinter cell spel för att förstå handlingen i splinter cell conviction?

Tack på förhand!


Nejdå.
hånobing
  • 0
Jag gillar det nya Splinter Cell. Älskar det faktum att Sam Fisher är mycket mycket smidigare och att spelet är fartfylld är inte dåligt det heller, dock så är det inte helt felfri.

Nu vet jag inte om det går att klara alla banor genom att köra stealth hela vägen, men i många banor så uppmuntrar de en att döda fienderna med skarpa skott.

De får gärna utveckla mer i den fronten inför nästa del och ge oss flera alternativ. Chaos Theory är fortfarande bäst tillsammans med Double Agent som faktiskt är riktigt bra med en helt unik spelmekanik.
  • 0
nån som har lust å hjälpa mej på co-op är på sista banan å sista kapitlet kör på svåraste. kör på 360. pm om ni vill.
  • 0
Finns nu att köpa på siba.se för 60 spänn, passa på!

(Har själv inte kommit över det faktum att det inte är ett Splinter Cell av gamla skolan, actionhets som det är, så jag vägrar köpa )
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Köpte för en vecka sen. Ångrar inte det ett dugg! Riktigt tjusigt spel!
''If you want 100 italians to be quiet, shoot one. If you want 100 albanians to be quiet, shoot ninety-nine'' - Lord George Byron (UK)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!