Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Project Origin


Sorry för dubbelpostning, men ifall någon söker en F.E.A.R. 2 klan kan ni alltid gå med i min klan.
Jag är med i klanen Tactical Gaming. Man skulle nog kunna kalla det mer som ett stort community. Vi har över 1200 aktiva medlemmar. Folket där är sjukt trevliga och vi har lag (Både för "competetive gaming" och "social gaming") för alla olika spel. Alla spel är uppdelade i divisioner (T ex har vi en Halo Division, en F.E.A.R. Division osv) och där har vi två olika bataljoner. 1:a bataljonen som är för amerikanska spelare, 2nd bataljonen är för europeiska spelare. Där har vi flera olika lag och vi behöver verkligen fler spelare för 2:a bataljonen.

Ifall ni registrerar er, se till att skriva att Arrolito hänvisade er. <:

Sidan: http://www.tghq.org

Om Tactical Gaming: http://www.tghq.org/tghq/homepage.php

När ni går in så kommer det upp två olika märken bredvid Tactical Gaming. Tryck på den vänstra som är Tactical Warfare. Ifall ni väljer att gå med i klanen, skriv gärna här att ni gjort det så jag vet



-

Passar även på att skriva ner lite framsteg jag gjort i F.E.A.R. 2,

Rank: 538 (Av 85810 spelare som spelat/spelar)
XP: 30734 XP
Total Wins: 100
Total Losses: 73
Total Kills: 2548
Total Deaths: 1874


Är sjukt bra med ASP nu. Jag har börjat träna med pistolen + heavy armor. Fick 36 kills och 18 deaths nyss med bara pistol/melee/granater. När jag är klar med pistolen ska jag börja träna lite mer med Auto Shotgun, SMG och sen fortsätter jag med min träning på ze Assault Rifle.
I'm too old to die young now.
  • 0
Att lägga in den där jävla roboten i onlineläget måste vara den mest idiotiska saken som någon utvecklare överhuvudtaget gjort på alla nivåer! VADFAN tänker man när man slänger in en robot med maskingevär vars skott dödar på direktträff samtidigt som det är OMÖJLIGT att förstöra det!? Tjockskallar, JAG sprang TOM. fram mot den meleea den men DEN MEELEADE ner mig istället!! Helt jävla dumma i huvudet...
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Att lägga in den där jävla roboten i onlineläget måste vara den mest idiotiska saken som någon utvecklare överhuvudtaget gjort på alla nivåer! VADFAN tänker man när man slänger in en robot med maskingevär vars skott dödar på direktträff samtidigt som det är OMÖJLIGT att förstöra det!? Tjockskallar, JAG sprang TOM. fram mot den meleea den men DEN MEELEADE ner mig istället!! Helt jävla dumma i huvudet...


Det är ju det som gör just Armored Front svårare Man kan säga att det är precis som Control, bara att man har varsin robot som gör massiv skada vilket leder till att det är svårare att ta varje Control-Point.
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar The_gunners:
Att lägga in den där jävla roboten i onlineläget måste vara den mest idiotiska saken som någon utvecklare överhuvudtaget gjort på alla nivåer! VADFAN tänker man när man slänger in en robot med maskingevär vars skott dödar på direktträff samtidigt som det är OMÖJLIGT att förstöra det!? Tjockskallar, JAG sprang TOM. fram mot den meleea den men DEN MEELEADE ner mig istället!! Helt jävla dumma i huvudet...


Inget illa ment, men om du försöker sparka ihjäl en EPA är det nog inte de som är dumma i huvudet...


Sen är det ju inte direkt så att den är med i alla spellägen. Och den är inte direkt oförstörbar heller, för den delen...
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
RaZowire, du är back!
Kände mig ensam i denna tråd
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar RaZorwire:
Inget illa ment, men om du försöker sparka ihjäl en EPA är det nog inte de som är dumma i huvudet...

Det var det enda alternativ som återstod

Hur som helst tycker jag att FEAR 2 är ett riktigt bra spel utöver den obalanserade roboten.

Lägg till "Fear 2" i rubriken tack.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Lägg till "Fear 2" i rubriken tack.

Håller med! De borde ha det med D:


BTW The_gunners, kör du på PC, Xbox 360 eller PC?
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar Arrolito:
Citerar The_gunners:
Lägg till "Fear 2" i rubriken tack.

Håller med! De borde ha det med D:


BTW The_gunners, kör du på PC, Xbox 360 eller PC?

Lådan 360
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Lådan 360

Sweet. Ifall du vill köra någongång, adda min GT: Arrolito.

Ifall du vill gå med i en klan är det bara att läsa första inlägget på sida 21. <:
I'm too old to die young now.
  • 0
  • Rash
  • Rash
Första Fear skrämde mig en hel del, men annars brukar jag aldrig bli rädd för spel. Men Project Origin, det är riktigt obehagligt alltså.
"They're fools. You should eat them." - Urdnot Wrex
  • 0
Nytt DLC utannonserat!! Denna gång mer fokus på singleplayer.
Tillgänglig från 3:e september till 360, PS3 och PC.

"F.E.A.R. 2: Reborn

- Four All New Levels: Face the chaos of Alma's aftermath from an entirely new point of view: that of Replica Soldier Foxtrot813. As gamers begin the mission as part of an orbital Powered Armor drop to reinforce their squad, the ruined city of Auburn emanates supernatural events and familiar voices, beckoning Foxtrot813 to go against orders from Replica command. Be careful, not everything is as it seems...

- Slow-Mo Deathmatch: Through a free title update, gamers obtain a slow-mo powerup to slow down enemies in multiplayer deathmatch, thus gaining a distinct short-term advantage. The longer players hold onto the slow-mo powerup, the more objective points are accumulated, contributing to the overall score. Watch out though, whoever has slow-mo ability becomes a bigger target to everyone else!"
'Prepare for unforeseen consequences'
  • 0
Citerar Al Za3eem:
- Four All New Levels: Face the chaos of Alma's aftermath from an entirely new point of view: that of Replica Soldier Foxtrot813. As gamers begin the mission as part of an orbital Powered Armor drop to reinforce their squad, the ruined city of Auburn emanates supernatural events and familiar voices, beckoning Foxtrot813 to go against orders from Replica command. Be careful, not everything is as it seems...

- Slow-Mo Deathmatch: Through a free title update, gamers obtain a slow-mo powerup to slow down enemies in multiplayer deathmatch, thus gaining a distinct short-term advantage. The longer players hold onto the slow-mo powerup, the more objective points are accumulated, contributing to the overall score. Watch out though, whoever has slow-mo ability becomes a bigger target to everyone else!"

Mycket trevligt att höra detta
Trevligt att få Slow-Mo Deathmatch med i spelet! Synd att jag inte spelar det så ofta längre, men blir väl fan och ta och lira lite nu när det kommer ut ny DLC
Låter även lite som att F.E.A.R. 2: Reborn blir någon sorts DLC som fyller lite tomrum F.E.A.R. 2's slut och F.E.A.R. 3. Förmodligen kommer väl det som händer i Reborn vara relaterat till F.E.A.R. 3.

Hela det där med att Foxtrot813 ska gå emot sina Replica orders låter väldigt intressant.
I'm too old to die young now.
  • 0
Har spelat igenom F.E.A.R. 2: Reborn och jag måste säga att den var riktigt intressant. Kort och kändes lite dyrt för något sådant kort (Iofs, jag spelade ju på Normal och inte Hard), men det var värt det. Reborn är väl något som fyller lite i storyn mellan 2:an och 3:an.

Intressant var den, absolut. Även trevligt med de nya achievementsen. Fick väl över 200 GS, vilket var trevligt! Lite dumt bara att man kan få achievementsen på alla svårighetsgrader, så det blir inte en utmaning på vissa ifall man kör på Easy och ska klara ut achievementsen.
I'm too old to die young now.
  • 0
Det verkar inte som "F.E.A.R 2" pressar hårdvaran lika hårt som det första "F.E.A.R" gjorde på sin tid. Hur står sig mitt GTX 275 i denna aspekt?
I live...again.
  • 0
Citerar Retrysak:
Hur står sig mitt GTX 275 i denna aspekt?

http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/

Grym sida att använda ifall man vill se hur ens dator klarar spel.
I'm too old to die young now.
  • 0
Har fortfarande inte spelat det

Ska köpa det nu i alla fall, men undrar om det ska köpas till 360 eller PC.
Vad tycker ni? Är det någon version som är bättre än den andra?
  • 0
Jag säger som jag alltid tycker att FPS är bäst på pc. Och F.E.A.R 2 är inget undantag.
A true Ninja is a master of himself and his environment, so don't forget: We're turtles!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!