Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

E3 2014 - Diskussionstråd


Citerar Valerin:
Men ingenting slår Witcher 3.


Fan vad det såg bra ut.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Herrkrabba:
De enda intressanta annonseringarna i min mening var Inside och Ori. Designen på Inside var ju helt vansinnigt snygg. Hoppas det kommer till PS4 så man slipper köpa sig en XboxOne.


https://twitter.com/pushsquare/status/476054632197021696

Tillagt 2014-06-09 20:10:
En timme tills det är dags för EA. Hoppas på massa Star Wars och ett imponerande Mirror's Edge 2-demo.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Captain_Dracula:
* Call of Duty: Advanced Warfighter
DLC - Forza 5
* Forza Horizon 2 (Exklusivt)
* Evolve
* Assassins Creed: Unity
* Dragon Age: Inquisition
* Sunset Overdrive (Exklusivt)
DLC - Dead Rising 3
* Dance Central Spotlight (Exklusiv utannonsering)
* Fable Legends (Exklusivt)
* Project Spark (Exklusivt)
* Ori and the Blind Forest (Exklusiv utannonsering)
* Halo 5: Guardians (Exklusivt)
* Halo: The Master Chief Collection (Exklusiv utannonsering)
* Inside (Utannonsering)
Misc. indie games
* Rise of the Tomb Raider (Utannonsering)
* The Witcher 3: Wild Hunt
* Phantom Dust (Exklusiv utannonsering)
* The Division
* Scalebound (Exklusiv utannonsering)
* Crackdown 3 (Exklusiv utannonsering)


Här är hela listan på vad de visade, rätta mig gärna om jag har fel
  • 0
Bara jag som tyckte att MS sög? Jag är ett stort fan av dom, men detta år så visades det INGET kul alls!
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Fan vad det såg bra ut.


Den världen alltså. Kan verkligen bli ett av de bästa monsterjägar-spelen någonsin.
hånobing
  • 0
Citerar torbli79:
Ja, i början. Såg fruktansvärt tråkigt ut om du frågar mig.


Tycker det ser väldigt fräscht och annorlunda ut. Grafiken är ju helt makalös dessutom med tanke på att det går i 60 fps.
Scoreacek scores again
  • 0
Alltså, skönt att Microsoft bara fokuserade på spel, men så förbannat mycket "tappa hakan" var det inte direkt.
  • 0
Citerar Aaandy:
Alltså, skönt att Microsoft bara fokuserade på spel, men så förbannat mycket "tappa hakan" var det inte direkt.


Jag håller med. De mest intressanta spelen är ju inte heller exklusiva, undantaget Sunset Overdrive.
hånobing
  • 0
Tyckte det var en stabil konferans med bara spel. Visst inget tappa hakan material men å andra sidan var detta mycket bättre än de senaste årens konferanser.
  • 0
I överlag bra, men inget som fick en och tappa hakan direkt. Hoppas Sony gör likadant och fokuserar på endast spel. Då tror jag deras konferens blir bättre..
  • 0
Keith David som Arbiter i Halo 5 alltså. Best E3 ever!
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
  • Xel
  • Xel
Mycket CGI och scriptad "gameplay".
Inget Kinect eller sportspel!
Några bra exklusiviteter.
Mycket färg, en hel del indie.

Potential i spelen, men inte så övertygande direkt.

C plus eller minus säger jag.
  • 0
Citerar Valerin:
Jag håller med. De mest intressanta spelen är ju inte heller exklusiva, undantaget Sunset Overdrive.


Exakt! Nu tycker jag att Sunset Overdrive ser ganska tråkigt ut, så skulle klassa Crackdown som det hetaste just nu. Tråkigt bara att man inte fick se något in-game från det.
  • 0
Gillar hur de står på scenen med en handkontroll och låsas spela för att vi ska tro att de spelar direkt på en konsol. Undrar hur mycket som var inspelat från en super high-end dator innan filmen aktiverades.
  • 0
Citerar Aaandy:
Exakt! Nu tycker jag att Sunset Overdrive ser ganska tråkigt ut, så skulle klassa Crackdown som det hetaste just nu. Tråkigt bara att man inte fick se något in-game från det.


Scalebound
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
60 $ för Master Chief Collection, that be cheap!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
The Division ser förresten så jävla bra ut. Helvete vilket demo. Men jag förstår fortfarande inte deras multiplayer. Ens medhjälpare i demot, var de AI?

Citerar putterman:
Scalebound


En hipster med grönt svärd och drake? Nja, inte riktigt min kopp te.
  • 0
Citerar Aaandy:
Ens medhjälpare i demot, var de AI?


Tror inte det. Chatten var dock fruktansvärt krystad.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Tror inte det. Chatten var dock fruktansvärt krystad.


Kan man ens spela det själv då?
  • 0
Citerar Aaandy:
En hipster med grönt svärd och drake? Nja, inte riktigt min kopp te.


Räknar med feta strider och bossar.
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar Aaandy:
The Division ser förresten så jävla bra ut. Helvete vilket demo. Men jag förstår fortfarande inte deras multiplayer. Ens medhjälpare i demot, var de AI?


The Division i HD: https://www.youtube.com/watch?v=7lRxARpesWw

Medhjälparna i i demot var andra spelare i co-op som verkligen gillar inlevelse och roleplay. Skulle vilja ha några sådana att spela med ibland.

Vi får reda på mer om multiplayer och PvP snart, men vad jag har hört (vet ej om det är bekräftat) så är vissa områden PvP aktiva där man slås om resurser att plundra medan andra är säkra zoner.

Mer fakta kommer snart får vi hoppas.
  • 0
Citerar putterman:
Räknar med feta strider och bossar.


Äh, inte riktigt min kopp te ändå.

Citerar Akahz:
The Division i HD: https://www.youtube.com/watch?v=7lRxARpesWw

Medhjälparna i i demot var andra spelare i co-op som verkligen gillar inlevelse och roleplay. Skulle vilja ha några sådana att spela med ibland.

Vi får reda på mer om multiplayer och PvP snart, men vad jag har hört (vet ej om det är bekräftat) så är vissa områden PvP aktiva där man slås om resurser att plundra medan andra är säkra zoner.

Mer fakta kommer snart får vi hoppas.


Tack, tack. Jag hoppas det klarnar snart...
  • 0
Heja ea nu
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Time for motherflippin Battlefront!

Spoiler:Nu ska vi få se hur EA och Dice förstört serien!
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Criterion hashtaggar BeyondCars. Ska bli väldigt spännande att se vad de håller på med. Mer Star Wars?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!