Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vad hände med Wii??


Ja som rubriken lyder.. Själv tycker jag Wii var bra i starten men för varje dag
som går tycker jag den bara blir sämmre och sämmre..

Någon som håller med??
  • 0
Jag har bara hört att den säljer mindre nu
Snart är det dax
  • 0
Den säljer fortfarande mest.
  • 0
Det kommer ju bra titlar, bara att man får vänta ett tag. Men jag måste erkänna att jag inte har använt den på ungefär 2 månader (minst) till idag då jag spelade lite Zelda.
  • 0
Den kommer sälja som bara fan nu framåt julhandeln. Det är ett som är säkert.
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Citerar marten1000:
Den säljer fortfarande mest.


Jag är inte så säker på att den säljer mest i nuläget. Den har sålt mest men den säljer inte mest just nu. (tro jag)
Snart är det dax
  • 0
Så vitt jag vet så säljer den mycket bra.
  • 0
Maskinen snavade och föll, tyvärr.
Ta det tillbaka
  • 0
Citerar Voodoo Doll:
Maskinen snavade och föll, tyvärr.


VAd menar du med detta
Snart är det dax
  • 0
Tycker tvärtom, ser bara bättere och bättre ut, börjar förstå varför jag har en nu
Persona 4 och Psychonauts är bäst!
  • 0
Är ju nu snart som spelen börjar komma!
  • 0
Det här verkar passa bättre som ett blogginlägg. Annars skulle man kunna ta det i den officiella tråden. Aja, vad vet jag? Jag är ju bara den snyggaste karlen som någonsin gått i ett par läderbrallor.
Storm shadow, let's battle.
  • 0
Citerar ChrillZor:
Det kommer ju bra titlar, bara att man får vänta ett tag.


Citerar J Spr4y:
Är ju nu snart som spelen börjar komma!


Det är ungefär det här jag har hört i snart ett år, skulle aldrig köpt maskinen >< Inget ont mot Nintendos fina spel (samt maskinen i sig) men jag börjar ärligt trött på Marios upptåg.
The cake is a lie!
  • 0
Citerar N-Ninja:
men jag börjar ärligt trött på Marios upptåg.


Det avr länge sen jag gjorde de
Snart är det dax
  • 0
Jag tror, hoppas och anser att Wii är ett sjunkande skepp.
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
Citerar kebbe_90:
Jag tror, hoppas och anser att Wii är ett sjunkande skepp.


Hoppas? Vadå då?
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Citerar The Haymaker:
Hoppas? Vadå då?


De åsikterna är inte för den här tråden
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
Men om man kollar på alla deras stora titlar har större delen blivit försenade och det är nog en anledning för att mer och mer folk tröttnar på sina gulliga små wii-monster
My soul will haunt you!
  • 0
Wii har väl aldrig varit bra?
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Med ett bättre startinlägg hade det kanske blivit intressant, men som det är nu kan ni använda de existerande vs.-trådarna istället. /Tirion