Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

MEST överskattade spelet?


Citerar Colonel:
Diablo.


käääft
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Hela Pokémon-serien.
  • 0
Myah, Pokemonserien är ganska överskattad, men det är fortfarande bra.

Det allra mest överskattade spelet genom alla tider är jag helt 100% säker på att det är:

Sonic Advance 2

Make till värdelöst spel. Skyhöga betyg för ett spel med lite till ingen plattforming, hålla till höger och hoppa över saker som endast stannar dig, inte dödar dig. Plus bana 2-1 lavabanan som många säger är sin favorit bana går att klara genom att hålla spaken till höger hela tiden utan att göra nånting förutom att hoppa 1 enda gång! Plus, den enda gången man ska hoppa är inte direkt ett hinder, utan bara några verticala taggar som bara gör så att du stannar.
What could POSSIBLY go wrong?
  • 0
Hmm låt se
World of Warcraft (Vissa ser det här som deras andra liv, vad bor de i för tortyr kammare),
CoD (Nej inga fler, bara nej),
Halo fortsättningarna (kört 1-3 och märker inga stora skillnader från 1an, hyfsat skjut spel är det dock)
Gears fortsättningarna (små kul ja, men ingen direkt höjdare, bara känd för mycket blod typ),
Diablo (så jädra imponerande är det verkligen inte, men kul att lana),
Mass Effect 3(Börjar skit grymt men går sagta neråt mot total värdelöshet)
Assassins Creed (för många utan direkt nyheter och stridssystemet förblir värdelöst, kul men ej fantastiskt)
och efter det kommer jag inte på någon just nu.
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
Half Life... Tycker inte att det är bra någonstans, annars så finns ju CoD, WoW och nog finns det många fler.
I should go.
  • 0
Citerar Tallica:
CoD serien


CoD är väl knappast överskattat. Är väl ungefär det mest hatade spelet i spelhistorien? Finns inga kritiker eller seriösa gamers jag känner till, som uppriktigt hyllar serien.
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
Citerar swemarzipan:
Var cod spelare förut men nu är hatar jag cod.

same here.

annars är ju Halo väldigt överskattat, och faktiskt måste ja säga diablo3, hör så att de är såå bra, kul och unikt, men ser verkligen inget som intresserar mig.
annars så kan ja nog inte komma på några mer riktigt överskattade spel, eller.. ja, league of legends är ju ganska så, om ja kan räkna me de
  • 0
Skyrim och Bastion.
Enligt min personliga åsikt så är alla mina åsikter fakta.
  • 0
De senaste årens CoD. Tycket ärligt talat inte själv att Half-Life 2 var så otroligt heller. Det var bra, men knappast en kandidat till min topp 5.
"Absence of evidence is not evidence of absence."
  • 0
half life. big time
My signature this is.
  • 0
Citerar Ronaldinho:
CoD är väl knappast överskattat. Är väl ungefär det mest hatade spelet i spelhistorien? Finns inga kritiker eller seriösa gamers jag känner till, som uppriktigt hyllar serien.


Men det säljer i drivor, så uppenbarligen finns det en hel del människor som gillar det.

Jag skulle nog säga att Dead Rising 2 är ganska överskattat, det är kul att slakta zombies på kreativa sätt, men storyn är ganska ointressant, och spelet har ett av de sämsta sparsystemen jag har sett.
Garçon means boy.
  • 0
Bioshock. Visst är det snyggt och hela undervattensvärlden är grym. Men vad är det speciella? Vilket FPS-spel som helst skulle man ju kunna kalla modern klassiker om Bioshock är det.
Yeah, I'm a gamer forever.
  • 0
Citerar Skuggan:
Batman Arkham Asylum

What is wrong with you?

Call Of Duty Black Ops är överskattat. Tycker också att Halo är grovt överskattat Jag har bra spelat Halo 3, ODST och Reach men alla dem spelen var riktigt usla.
  • 0
Half life serien. Har gett spelen ett par försök men slutar alltid med att jag kastar spelen in i garderoben igen. Inte alls bra spel
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Cod serien förutom 2:an och 4:an
Halo
League Of Legends, Testat det flera gånger men ser inte det roliga med det. Fattar inte hur mina kompisar kan sitta och lira det som galningar
You can just hang outside in the sun all day, tossing a ball around. Or you can sit at your computer and do something that matters! -Eric Cartman
  • 0
Halo: Combat Evolved var ju det klockrena av spelen.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
  • 0
Alla cod, alla halo, alla uncharted
Jag hatar djurvänner.
  • 0
COD, självklart. Det är meningslöst att nämna allt annat. Detta spelet är nr 1.
  • 0
COD, LOL och WoW
Nee
  • 0
Assassins Creed spelen. Efter det första gick det utför...
Idag är en helt vanlig dag
  • 0
Half-life 2 och i princip alla "shooters"
  • 0
Av de spel jag spelat? Oblivion. Okej handling, konstigt level-system, tråkiga/repetitiva grottor, slott och oblivion-världar samt bleka npc's.
Färska grönsaker.
  • 0
Call of duty, inget snack om saken.
  • 0
Den senaste tiden har jag spelat igenom två spelserier som folk har hyllat, men som jag inte alls blivit imponerad av.

Batman Arkham - serien: Vad är det som är så märkvärdigt med dessa 2 spel? Okej, jag kan hålla med om att de är 2 av de bättre licensspelen på senare år, men är det tillräckligt att kalla det de bästa spelen denna generation? Inte för min del iallafall. Jag spelade igenom dom bara för att ha gjort det, sedan lämnade jag tillbaka dem till mina vänner utan bestående intryck.

Infamous 1 & 2: Roligt i si sådär en timma med all arsenal, men faller pladask på uppdrag, fiender och story. 1an tog mig ca ett år att spela igenom för att där inte fanns någon större dragningskraft i spelet, utan anledningen att jag spelade färdigt det var pga att jag inte hade något bättre för mig en vecka då jag var sjuk. 2an fick jag gratis via psn och trots att det var aningen bättre så var det fortfarande inget höjdarspel.

CoD & Halo har jag aldrig lagt någon tid på, för de lockade mig aldrig i första taget.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!