Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Call of Duty: Advanced Warfare


Hittade ingen officiell tråd om spelet så får väl starta en.
Tänkte börja med att kolla vad ni som kunnat lägga vantarna på det tycker om spelet så här långt. Har ni kört igenom SP? Vad tycker ni om MP? Är det väldigt annorlunda emot tidigare cod eller är det samma?
  • 0
Den nya exo suiten gör en ganska stor skillnad. Man märker hur spelare kan adapta till den. Att sitta i ett hörn är inte speciellt effektivt längre då folk bara boostar över byggnaden tex. Single player har jag inte spelat än.
  • 0
Inga campare i detta spelet.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Är det roligare än Titanfall?
  • 0
Klarade SP igår och jag måste säga att jag ändå gillade det!!
Blir till att spela MP ikväll och få rådäng av en massa tolvåringar
  • 0
Citerar NABIL:
Inga campare i detta spelet.


Det låter bra i alla fall

Jag har inte spelet men på de sp gameplay jag set så tycker jag att de skulle ha kunnat ta större användning av exo suit på banorna. Lite större banor så man kan komma fram till målet på olika sätt.
  • 0
Gillar starkt nya konceptet med exo, ger så mycket mer valmöjligheter och spelsätt. Nu är spelet så mycket mer än att personen med bäst reflexer vinner.
They've done studies, you know. 60% of the time, it works every time. - Brian Fantana
  • 0
några som kör cod AW på ps4an? hade varit kul att köra tillsammans med några här på Gamereactor!
  • 0
Har spelat lite av multiplayern och är nästan klar med singleplayern, och såhär långt gillar jag spelet skarpt. Mycket tack vare exoskelettet, som tillför nya taktiker och gör spelet känns riktigt fräscht.

Citerar Miggan1981:
några som kör cod AW på ps4an? hade varit kul att köra tillsammans med några här på Gamereactor!


Kör på PS4an, bara att adda LokaCola ifall du vill spela.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
imperial scout: Will do
  • 0
Jag lirar på ps4 jag med. Heter Drugs_bunny89. Bara att adda
  • 0
Är det någon som spelar på Xbox One? Adda ShockedChrille. Behöver fylla ut min Xbox Live vänner-lista.
"I was in a video game. Funny as hell, it was the most horrible thing I could think of."
  • 0
Citerar Sheabon:
Är det någon som spelar på Xbox One? Adda ShockedChrille. Behöver fylla ut min Xbox Live vänner-lista.


Kommer skaffa det snart så kan adda dig!
  • 0
några som vill lira lite på 360? adda Thereiznoend
  • 0
Jag lirar på 360 fast måste lvla ganska mkt
Evil Is Back
  • 0
Hej, lirar endast CTF då jag finner det sjukt kul vad CoD anbelangar, spelar på Xbox One, adda mig om nån är sugen på lira, dock endast kvällar då jag har en liten på 2 år som måste lägga sig först. Gamer tag: Concept of Mind. skicka gärna en bekräftelse att du är från GR, inte krav bara en underlättelse.
  • 0
Det är kung! Adda mig: II SweezzY II Spelar endast på xbox one
  • 0
Folk campar en del i spelet.. Fast det är helt klart bättre än Ghosts! Har äntligen hittat mitt favorit vapen så har rätt kul med det nu faktiskt ^-^

ifall ni vill lira ihop med mig så lägg till MartinMilk på PS4.
  • 0
Om någon kör på PS3 så är det bara att adda El1das.
Har för tillfället ingen att spela med..
  • 0
Jag spelar AW på ps3 och campa de gör många ändå men ändå mindre än på ghost.
  • 0
I helgen är det dags för clan wars! Jag har en clan med 2 kompisar som skall spela i helgen. Hade varit trevligt med fler medlemmar! Vi spelar på Playstation 4 och tar det inte på största allvar heller. Spelar för att det är kul ;)

Skicka ett meddelande till mig om ni vill vara med =)

PS. Det är ingen gay clan! Mina kompisar är straighta så oroa er inte för det ;) haha
  • 0
Är kampanjen bra, har inte min PS4 kopplad till internet nu så kan bara spela kampanjen för tillfället.
Forza Lazio!
  • 0
Citerar Impulse:
Är kampanjen bra, har inte min PS4 kopplad till internet nu så kan bara spela kampanjen för tillfället.


Tyckte den var intressant. Tyckte Ghosts kampanjen var bra och AW har ungefär samma nivå Men kan kort nämna att man ändå känner en smak av typisk cod kampanj, och de märker du nog när du spelat färdigt det
  • 0
Kom igen nu ps4 spelare! Behöver verkligen lite nya medlemmar som kan hjälpa till med clan wars! Är ca 18 timmar kvar nu och just nu ligger min clan på andra plats. Har legat etta hela helgen men en annan clan kom ifatt idag. Vi är bara tre medlemmar och mestadels jag som kämpat här i helgen. Räcker tyvärr inte med mig enbart då jag inte är den bästa hehe

Så joina min kamp att vinna clan wars ;P Clanen heter NingNDrive. Ett internskämt =P
Skulle vara tacksam om några ville hjälpa oss imorgon eftermiddag/kväll =)
  • 0
köpte spelet 20 Feb. Då valde min leverantör här i Berlin att dra pluggen ur mitt internet så har till och från Bara lirart sp. Och till min förvåning, riktigt bra sådant!
Gamertag: WirreXx
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!