Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Captain Toad - Treasure Tracker


Fick detta helsköna spel hem i brevlådan igår och började lira på en gång. Underbart! Men vad är det för skit att man bara kan ha en sparfil? Bara en kan spela spelet...för att man kan ju inte ha varsin sparfil, det enda sättet är att låta sambon spela klart hela spelet, radera sparfilen och sedan får jag spela spelet. Man undrar ju varför man valt att ha det så och hoppas att dom inser faktumet att det är värdelöst och därmed skickar ut en uppgradering av spelet som tillåter flera sparfiler.

I övrigt är ju spelet helmysigt!
  • 0
Citerar Abolin:
Fick detta helsköna spel hem i brevlådan igår och började lira på en gång. Underbart! Men vad är det för skit att man bara kan ha en sparfil? Bara en kan spela spelet...för att man kan ju inte ha varsin sparfil, det enda sättet är att låta sambon spela klart hela spelet, radera sparfilen och sedan får jag spela spelet. Man undrar ju varför man valt att ha det så och hoppas att dom inser faktumet att det är värdelöst och därmed skickar ut en uppgradering av spelet som tillåter flera sparfiler.

I övrigt är ju spelet helmysigt!


Vad sägs om att skapa olika konton på Wii U, ett för dig och ett för din sambo? Därmed skapas det alltid separata sparfiler för dig och den andre i varje spel.
  • 0
smart drag. inte ens tänkt så långt. vad händer då med spel som är nedladdade på mitt konto. är dom även spelbara på sambons konto?
  • 0
å där googlade jag fram svaret. kul, nu kan vi bägge lira Captain Toad utan problem
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!