Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Crysis 2


Önska dom hade någon MP mode som liknar Firefight. Vågor efter vågor, hade ju varit riktigt kul.


WTB firefight, annars blir det hyllan för Crysis 2 nu när man har klarat SP.

Edit: Btw, älskade SP delen, riktigt bra!
  • 0
Citerar Chuckyflash:
Till 360?


Jao.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Kommit ända till Semper Fi Or Die uppdraget, kommer inte kunna lira på fyra dagar.
Evil Is Back
  • 0
Moddare har nu fixat en custom autoexec fil som ger inställningar högre än Hardcore/Extreme kallat "Crysis 2 HD"

http://www.crymod.com/thread.php?threadid=67644&threadview=
0&hilight=&hilightuser=0&page=1


Rekommderar dock att ta bort alla HDR kommandon, för just nu är den alldeles för intenstiv så man är nära på att bli blind.
It ain't the fall that gets you... it's the sudden stop at the bottom
  • 0
Vilket jävla slut. Awesome.
To Dare is To Do
  • 0
  • ZooN
  • ZooN
Vad är det för buggar, glitchar och problem ni stött på i mp? Visst, jag har nog inte spelat mer än 1,5h, men det har varit helt utan problem. Går fort att hitta matcher, inga buggar, flyter på bra osv.. Lirar på 360.
Tummen Mitt I Handen, korvgrillarklanen..
  • 0
Jag har lirat MP i ca 6h och inte märkt av något anmärkningsvärt, tycker jag.
@SmoothCooperata
  • 0
Jag har en kort fråga. Är det någon som har fått multiplayern att fungera på pc? Jag har försökt i tre dagar nu utan att hitta en enda match
xbox 360 4-ever don´t do forumsignatures, but if he did, it would probably be the best forumsignatures in the world
  • 0
Citerar xbox 360 4-ever:
Jag har en kort fråga. Är det någon som har fått multiplayern att fungera på pc? Jag har försökt i tre dagar nu utan att hitta en enda match


Jag har kommit in i en match, men det är mer undantag än regel att det funkar.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar xbox 360 4-ever:
Jag har en kort fråga. Är det någon som har fått multiplayern att fungera på pc? Jag har försökt i tre dagar nu utan att hitta en enda match


Det gick relativt snabbt för mig att hitta en match igår, men i fredags kunde man sitta en halvtimme i lobbyn utan att nått hände
  • 0
provade lite SP på PS3 igår. helvete vad dåligt ljud. låter som de har en distortion distpedal inkopplad. det måste vara något fel. jag kör med Astro X30 lurar. kanske något knas där men jag har inga problem med andra spel. grafiken var bara bra inget mer förrutom belysningen som var riktigt riktigt fin. önskar man hade en bra gaming PC så man kunde njuta av detta spel till fullo. det har potential att vara ett riktigt bra SP spel (dock var MPn väldigt stelt och trist tyvärr)
http://www.youtube.com/channel/UC-ZOdhpZRlP4Z7_hMVPNcIg
  • 0
Citerar beat_strandh:
provade lite SP på PS3 igår. helvete vad dåligt ljud. låter som de har en distortion distpedal inkopplad.


Jag kör med Tritton AX-pro och jag upplever också ljudet som kasst, men det gäller även i MP:n det händer till och med att ljudet inte finns.

Ibland när jag ska spela i en squad hamnar vi i olika Lag, liksom WTF?
  • 0
vilken är bäst enligt er killzone 3 eller crysis 2 behöver svar väldigt fort
julian
  • 0
Crysis 2.
@SmoothCooperata
  • 0
är det säkert för vill inte köpa crysis 2 och ångra mig
julian
  • 0
Citerar julish:
är det säkert för vill inte köpa crysis 2 och ångra mig
Vill du ha en MP som COD? Ta crysis 2. Vill du ha teamwork? Ta KZ3. De bara å välja.
  • 0
Citerar psIII:
Citerar julish:
är det säkert för vill inte köpa crysis 2 och ångra mig
Vill du ha en MP som COD? Ta crysis 2. Vill du ha teamwork? Ta KZ3. De bara å välja.

'
Men är du mest ute efter bra SP ta Crysis.
Är inte alla farbriker som Willy Wonkas?
  • 0
har crysis 2 bra singelplayer eller har killzone 3 bra singelplayer vilken är bäst enligt er ?
julian
  • 0
KZ3 tycker jag har bäst SP. Men innan du kör den borde du spela KZ2 SP för att fatta början av spelet. Annars är resten inget som hör ihop till KZ2. Så ta KZ3. Den har faktiskt ganska bra SP.
  • 0
jag tar killzone 3 jag hr bestämt mig
julian
  • 0
Killzone 3:s singleplayer-kampanj är riktigt bra och går utmärkt att lira igenom i co-op-läget.

Crysis 2:s enspelarläge kan jag inte uttala mig om än, men jag skulle gissa på att Crysis 2 är ditt bästa val om du endast ser till SP-delen.
Simon Eriksson / Gamereactor
  • 0
jag ser till båda delana muliplayer och singelplayer
julian
  • 0
Singleplayer delen i Crysis 2 är vidrigt bra, köp det.
  • 0
Citerar Spel token:
Singleplayer delen i Crysis 2 är vidrigt bra, köp det.
Men KZ3 har bättre.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!