Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Crysis 2


Har kört en del multiplayer med "Classic" inställt, sjukt mycket mer balanserat men man har ju ingen nanosuit då, man spelar som vanliga soldater jag gillar det men det är inte så många servrar uppe med det :<
Granata Borschblaaaaah!!!
  • 0
MÖJLIG SPOILER

Är första (så långt jag kommit) pinger-fighten sönderbuggad för fler än mig? Ibland när jag springer runt den försvinner min JAW, och efter att jag dödat den vill inte Chino prata med mig, eller så hänger sig spelet.
Ze magic... I has it.
  • 0
Citerar Galna Slusken:
Har kört en del multiplayer med "Classic" inställt, sjukt mycket mer balanserat men man har ju ingen nanosuit då, man spelar som vanliga soldater jag gillar det men det är inte så många servrar uppe med det :<


Jag har också lirat det, dock känns det sjukt trögt
Känns som om man springer runt med en gubbe som väger 200 kg
  • 0
Mjo, de kunde ju faktiskt ha lite bättre kondis och sprinta lite mer haha
Granata Borschblaaaaah!!!
  • 0
Crysis 2 är möjligen den värsta uppföljaren till det värsta originala spelet som skapats i modern tid.
Flies fly far
  • 0
Citerar A Fly:
Crysis 2 är möjligen den värsta uppföljaren till det värsta originala spelet som skapats i modern tid.


Troll gå din väg, medlem sedan 1 april 2011 säger allt om dig.
Monitor Audio Silver RS6
  • 0
Så, då var spelet avklarat på supersoldier! Blev lite besviken dock på att de inte knöt ihop storyn från tvåan med den från ettan på ett bättre sätt... Spoiler:Var tog Nomad och Psycho vägen till exempel? Vad hände när Prophet åkte tillbaka till ön?
  • 0
Gillar multiplayern ännu mer nu!

Hade ett "in the zone" moment igår.. vet inte om ja någonsin haft ett sådant moment tidigare i något spel... jag tittar upp och ser att dem har 49/50 kills och vi har 47/50. Jag hade spelat bra hela kvällen så kände på mig att något kommer hända. Tittar in i ett fönster där en fiende poppar upp, skjuter han, vänder mig åt höger där en fiende kommer rusande mot mig, slänger på maximum armor instinktivt och skjuter han, dör nästan. Bakom han sitter en fiende i crouch som ja skjuter på samma magasin.. Win.

Kändes nästan som när mitt älskade Manchester United gör mål.. dvs helt otroligt underbart på ett konstigt sätt som ej går att beskriva!
  • 0
Är det någon som lirar multiplayer på ps3:an?
"This is Snaaaake, Colonel can you hear meeeh"
  • 0
Trots att multiplayern laggar mycket så är det grymt roligt. Men något som stör mig är ljudet som buggar rätt så ofta. Någon annan som har upplevt det på 360?
Stoffman94
  • 0
Citerar stoffman94:
Trots att multiplayern laggar mycket så är det grymt roligt. Men något som stör mig är ljudet som buggar rätt så ofta. Någon annan som har upplevt det på 360?


Tror du har problem med ditt nätverk på något vis. Har ALDRIG haft lagg i Crysis 2 mp.
  • 0
Uppdraget där man skulle bistå Marinerna udner en defensiv strid var grymt kul. Kanske inte så jävla smart, att man i och för sig slösade bort all sprängammunition innan stridsfarkosten började härja.
''The reality is no match for the Legend.'' - Solid Snake
  • 0
Citerar Nizyo:
Tror du har problem med ditt nätverk på något vis. Har ALDRIG haft lagg i Crysis 2 mp.


Multiplayern på 360 är bland det mest buggiga som finns. Trots det är det riktigt roligt.
  • 0
Citerar Sonicman:
Uppdraget där man skulle bistå Marinerna udner en defensiv strid var grymt kul. Kanske inte så jävla smart, att man i och för sig slösade bort all sprängammunition innan stridsfarkosten började härja.


Säg till innan du spoilar...
  • 0
Köpte det på Steam härom dagen. Har tyvärr inte kunnat spela så mycket då jag haft besök, men ikväll ska jag ta tag i kampanjen ordentligt!
  • 0
Vad var det för update som kom till 360-versionen igår. Märkte bara av att det blev buggigt och svårare att hitta matcher.

Riktigt kul spel men det är synd att Crashsite är riktigt obalanserat på vissa banor. Jäkligt tråkigt att det tar sådan tid att låsa upp nya spelsätt också. Förstår inte varför spelutvecklare väljer att göra så.
Gamer FL <3
  • 0
Citerar Meckham:
Säg till innan du spoilar...


Säg till? Använd spoiler-funktionen istället.
  • 0
Citerar Aaandy:
Säg till? Använd spoiler-funktionen istället.


Finns det en sån? xD
Är inte så aktiv...
  • 0
Citerar Meckham:
Finns det en sån? xD
Är inte så aktiv...


Förstoringsglaset som är under -figuren är en spoiler-funktion. Trycker du på den får du upp följande kod <*spoiler><*/spoiler> (utan * då). Du skriver din text <*spoiler>här emellan<*/spoiler> och resultatet blir följande (markera för att se):

Spoiler:Detta är en spoiler.
  • 0
Ny patch idag? Såg "Steam has finished downloading Crysis 2" när jag startade Steam idag.
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Citerar Kingz:
Ny patch idag? Såg "Steam has finished downloading Crysis 2" när jag startade Steam idag.


"31/3 - Today we released the first of a number of security updates, accounts that we have identified as exploiting an unfair advantage have been reset and if the activity persists they will be banned permanently. If you find yourself being kicked from every MP game it is because our systems have detected you cheating. We will continue to update anti-cheat software in Crysis 2 and strive for a cheat-free community."
  • 0
Citerar Aaandy:
31/3 - Today we released the first of a number of security updates, accounts that we have identified as exploiting an unfair advantage have been reset and if the activity persists they will be banned permanently. If you find yourself being kicked from every MP game it is because our systems have detected you cheating. We will continue to update anti-cheat software in Crysis 2 and strive for a cheat-free community


Soft!
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Hur installeras patcharna för oss som inte köpt spelet via Steam? Har inte fått något meddelande om någon uppdatering. Uppdaterar den kanske automatiskt utan att meddela?
  • 0
Citerar WaltX:
Hur installeras patcharna för oss som inte köpt spelet via Steam? Har inte fått något meddelande om någon uppdatering. Uppdaterar den kanske automatiskt utan att meddela?


Uppdaterar automatiskt, och så står det att den har laddat klart spelet när den har gjort det. Det gäller alla spel som du köper via steam.
http://i.imgur.com/LhzFKUp.gif
  • 0
Kan någon berätta, helt fanboyfritt. Vilken version är bäst mellan ps3 och 360. Har båda. Min pc klarar inte av det. Skiter i PC, kay? Ge mig rå fakta. Återvänder när jag googlat några timmar till.
?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!