Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Disney Infinity 3.0


Jag har inte tidigare varit riktigt intresserad av Disney infinity. Första delen verkade vara alldeles för simpel och för lite att göra. 2.0 versionen läste jag var alldeles för repetitiv och mest grind. Men så kommer 3.0 med Star Wars! Bara det fick mig intresserad men Toy boxen och playsets ser ut att ha blivit mycket bättre och således förhandsbokade jag spelets special edition till ps4. Längtar enormt mycket faktiskt. Älskar Disney och figurerna i sig är värda att köpa och samla på.

Är det fler än jag som skall spela 3.0?
Hur många figurer har ni?

Diskutera!
  • 0
Ja..Har alla figurerna från 1.0, 2.0. Disney är ett bra familjespel. Har på senare tid lagt mer energi på toy box läget. När 3.0 kommer blir det dock att gå igenom alla playsets...ska bli kul att få uppleva star wars i detta spel...
  • 0
Nice! Jag har typ en lista på alla figurer jag vill ha. Börjar med dom och sen får jag se om jag köper resten hehe. Ska sätta upp lite hyllor att ställa figurerna på. Har köpt en hel del power discs. Riktigt billigt på br leksaker. Även gamestop har billiga power discs från 1.0 och massor begagnade att köpa styckvis. Jag köpte så många sist så jag fick plocka till mig lika många till för samma pris ;P

Har du även crystal figurerna?
Är det svårt att pyssla i Toy Box? Känns som att det kan vara riktigt kul att lägga tid på med kompisar och ensam.
  • 0
Jag har crystal figurerna köpte mest de efter på rabbaterat pris.
Toybox har tagit lite tid för mig att komma in i.. men blir roligare ju mer man kan,. många förbindelser och saker man måste lära sig. Har aldrig testat bygga med någon..
  • 0
Okej =) Crystal figurer är skrämmande billiga i vissa butiker just nu =S Inte köpt någon ännu dock. Vill ha annat först hehe
Mm ser ut att kunna vara riktigt kul men tar tid att lära sig allt. De nya verktygen i 3.0 ser ut att göra saker enklare att göra livfulla världar å så.

Har du någon/några favorit figurer? Någon som är liksom must have? XD
  • 0
Det beror nog mest på hur man relaterar till figurerna genom vad man sett..jag gillar ju marvel. Men även disney det som är sett man var liten...Tycker framför allt mängden olika figurer bidrar med mycket....
  • 0
Absolut. Jag gillar mest Disneys karaktärer och star wars. Vissa marvel karaktärer som Spider-Man vill jag ha dock =)

Jag impulsköpte Crystal Lone ranger igår för 9 kr haha. Var inte en särskilt kul karaktär att spela med dock. Men kul att man kan använda alla sina figurer i PC och iOS versionen också =)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!