Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Äckligaste ljudet i ett spel?


När hälsonivån är låg i Zelda.... Argh! Det piper. Piper! Gah! Det slutar inte. Aldrig. Pip, pip, piiiiiiiiip!! Jag blir förvirrad, galen, springer runt, stöter på ett monster. Monstret hatar mig. Han hatar mig för att mina hjärtan nästan är slut, att jag piper. Aaaaaaaaarggh!!! Pip, pip ,pip!!!! Tålamodet är slut. Pipet vill att du ska dö. Monstret dödar mig. Pipandet är slut...

Lugn.
  • 0
Hatar ljudet i Resident evil: umbrella chronicles när man ska möta en boss.

överhuvudtaget så är det zombier som låter värst eftersom de har blivit bitna i luftstrupen innan den lilla incidenten.

även Halo när man kommer ner på kritisk sköldnivå och det börjar pipa...pipa
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Alla Nintendo-ljud i Wii:n.
Those without evidence shouldn't open their mouths.
  • 0
Citerar Marfy:
Alla Nintendo-ljud i Wii:n.


Snarare alla ljud som kommer ur WiiMoten.
  • 0
Citerar Crank:
Snarare alla ljud som kommer ur WiiMoten.


Snarare allt som kommer ut konsolen och kontrollen.
Those without evidence shouldn't open their mouths.
  • 0
Det där kåta stönandet regenerators ger ifrån sig i RE4 - helvete vad äckligt.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Psykmusiken i Alone in the dark: the new nightmare. Äckligaste musiken jag någonsin hört.. Får rysningar bara jag tänker på det.. Fy fan..
Japp.
  • 0
Citerar Marfy:
narare allt som kommer ut konsolen och kontrollen.


Näe, sådan fin musik som Super Mario Galaxy ger ifrån sig skall icke förringas =)
  • 0
Ljuden av fotsteg bakom sig i varuhuset i condemned ett och när man vänder sig om så har skyltdockorna förflyttat sig.

Och när man blir jagad i Assasins creed. Det jävla pipandet!
  • 0
Överhuvud taget så är alla ljud i spel äckliga eller jobbiga, det är ju bara musiken och dialogerna som är bra oftast.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
När man slår någon i huvudet med hammaren på Hitman: Blood Money ger mig rysningar... riktigt äckligt ljud!
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Är det lite för klychigt att säga Tidus och Yunas skratt
Video games is not just away of fun, it's a way of life.
  • 0
När man dödar en Charmander i Pokemon Silver Version... sket ner mig första gången
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Mr. Chefs skrik om han faller allt för långt i Halo 2.

"WAAAHOOHOOO!!!"
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Samma som moviefreak. Att höra en Regenerators rasslande andning i Resident Evil 4 är inget annat än hårresande! *gömmer mig och gråter*
  • 0
Lisa trevor i resident evil: Remake

hennes rasslande kedjor och hennes tondöva skrik är en bra början på att inte gå in i stugan.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
WOW! Yippie för mig!! Min tråd kom med i gamereactor nr. 57! wohooo!!
I have a bad feeling about this.
  • 0
  • ses
  • ses
Alla konversationer i The Sims är äckliga.
Reach out and touch faith!
  • 0
Ljudet av en galning som skrattar i mörkret i condemned 2 är blodisande.
I was cured, all right!
  • 0
Blir riktigt irriterad varje gång man hoppar ner från en yta på Cod4 och det låter som man bryter benen av sig.
  • 0
Jag tycker ravenholms skratt i half-life 2 jag får rysningar.
Vilken artikel
  • 0
Får onda tankar när jag spelar Re4 och hör "Greetings stranger! What are you buying?"
Jag är Gud - En rock'n'roll-profet
  • 0
När man dödar flood i Halo 3.
Hate, Dominate, Congregate, Eliminate!
  • 0
När sista bossen i Metroid Zero Mission håller på att krypa fram, ljud av typ rostiga metalldelar som gnider sig mot varandra, fick gåshud när jag hörde det första gången och typ sånna här ögon >>>
Det beror på hur man ser det
  • 0
Det där knäckljudet i Half Life 2 när man ramlar för långt gör att jag får rysningar. Hur kan Gordon bryta benen och ändå kunna gå?

Och sen där gnisselljudet som bron i Zanzibar på Halo 2 ger ifrån sig när man går på den är störande som f**!
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!