Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Half Life 2 Officiella Tråden


  • Gold
  • Gold
Citerar Th3 End:
Oj,shit, du kommer snart hamna i en de jobbigaste bitarna i spelet, någonsin!
Hatar den delen

Ska jag spela om Ettan eller tvåan vad tycker ni? grymt sugen på båda men jag gillar känsla i ettan mer, den här gången ska jag iallafall spela 1/2 på hard.
  • 0
Citerar John_Mclane:
Funderar på att skaffa detta. Har kört HL 1 och det äger men jag är lite osäker på om jag kommer gilla alla nya saker. Har kört hos kompisar och jag har kört demon och avdom upplevelserna så blir det ett nej men är det värt det att köpa det här?


Du får ju 5 härliga spel i Orange Box som är guld värda, att man ens kan tvivla på saken!
  • 0
  • Gold
  • Gold
Citerar Dannee91:
Citerar John_Mclane:Funderar på att skaffa detta. Har kört HL 1 och det äger men jag är lite osäker på om jag kommer gilla alla nya saker. Har kört hos kompisar och jag har kört demon och avdom upplevelserna så blir det ett nej men är det värt det att köpa det här?

Du får ju 5 härliga spel i Orange Box som är guld värda, att man ens kan tvivla på saken!
Ja man är inte riktigt klok om man inte köper spelen.
  • 0
Tror ni att HL2:ep3 kommer släppas till x360 och PS3 igen?
so bright so you can lose your sight
  • 0
Citerar whacky:
Tror ni att HL2:ep3 kommer släppas till x360 och PS3 igen?


Tror att episode 3 kommer att lanseras nedladdningsbart via marketplace och PSN.
  • 0
Tja!

Om man ha Half life 2 med nyckel/kod. Kan man då ladda hem steam och CS 1.6 och spela på den nyckeln ??
  • 0
Citerar Hero12:
Tja!

Om man ha Half life 2 med nyckel/kod. Kan man då ladda hem steam och CS 1.6 och spela på den nyckeln ??


Du kan ladda hem Steam och spela HL2, men var CS 1.6 kommer in i bilden förstår jag inte.
  • 0
Jag vill spela cs 1.6, har inte nyckeln till gamla half life kvar som jag använt tidigare till CS. Därför frågar jag om HL 2 nyckeln funkar till att cs 1.6 ?
(el äldre versioner)
  • 0
Hej jag har fastnat i half life 2 och vet inte hur jag kommer vidare snälla kan någon hjälpa mej.
Jag är vid en fyr och det var en jävla massa fiender som jag sköt ner men nu är det helt dött det enda som lever är jag och en sjukvårdare. och jag antar att jag ska öppna en dörr längst ner i källaren men det går ju inte att göra dett för det står ju bara error.
Och den tönten till sjukvårdare bara säger sorry när jag går nära honom.
Hur ska jag komma vidare.

Ni kan även svara till [email protected]
  • 0
JAg köpte the orange box tack vare att jag såg att det hade fått bra betyg. Och jag gillar first person-spel, men ärligt talat så är det ett av de sämsta spelen jag nånsin spelat.

Grafiken var långt ifrån 10 ,,, typ en fyra...
Ljudet en 2a. Otroligt dåliga ljudeffekter och musiken suger.
Spelbarheten : 4a vissa grejer va bra men i helhet var det helrötet. Ingen känsla alls.

Hållbarhet: 2a Man tröttnade ju direkt. Orkar inte ens spela klart spelet(spelen). bytte tillbaka det och spelar min brors "Cars" istället. Mycket mer roande!
  • 0
Citerar Koldeman:
JAg köpte the orange box tack vare att jag såg att det hade fått bra betyg. Och jag gillar first person-spel, men ärligt talat så är det ett av de sämsta spelen jag nånsin spelat.

Grafiken var långt ifrån 10 ,,, typ en fyra...
Ljudet en 2a. Otroligt dåliga ljudeffekter och musiken suger.
Spelbarheten : 4a vissa grejer va bra men i helhet var det helrötet. Ingen känsla alls.

Hållbarhet: 2a Man tröttnade ju direkt. Orkar inte ens spela klart spelet(spelen). bytte tillbaka det och spelar min brors "Cars" istället. Mycket mer roande!


Ja, alla har vi olika smak. Men att säga att spelbarheten är en fyra än en lögn.
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Koldeman:
JAg köpte the orange box tack vare att jag såg att det hade fått bra betyg. Och jag gillar first person-spel, men ärligt talat så är det ett av de sämsta spelen jag nånsin spelat.

Grafiken var långt ifrån 10 ,,, typ en fyra...
Ljudet en 2a. Otroligt dåliga ljudeffekter och musiken suger.
Spelbarheten : 4a vissa grejer va bra men i helhet var det helrötet. Ingen känsla alls.

Hållbarhet: 2a Man tröttnade ju direkt. Orkar inte ens spela klart spelet(spelen). bytte tillbaka det och spelar min brors "Cars" istället. Mycket mer roande!


Så går det när du köper till konsol...
Dammsugarförsäljare Blues!
  • 0
Citerar Tromb:
Så går det när du köper till konsol...


Spelar hellre Half-Life på konsol än PC. Kanske är Team Fortress bättre på PC, då det innehåller mer än på konsol. Men att hela spelupplevelsen ändras bara för att han spelar på konsol är bs.
Ischlo Pischlo!
  • 0
RaZorwire:

Vad tycker ni?

Och som sagt, rätta mig gärna om det helt enkelt är min egen oskicklighet som begränsar hur jag kan använda vapnen. Tack!


Jag tycker det där låter helt korekt Kul att du ägnade tid åt att skriva den .. haha jag har också tänkt på det där flera gånger, haha bra skrviet
  • 0
Citerar BrainHood:
Jag tycker det där låter helt korekt Kul att du ägnade tid åt att skriva den .. haha jag har också tänkt på det där flera gånger, haha bra skrviet


Helt fantastiskt att nån orkade kommentera det där efter så lång tid.

Kul att du gillade det dock.
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Citerar RaZorwire:
Citerar BrainHood:
Jag tycker det där låter helt korekt Kul att du ägnade tid åt att skriva den .. haha jag har också tänkt på det där flera gånger, haha bra skrviet


Helt fantastiskt att nån orkade kommentera det där efter så lång tid.

Kul att du gillade det dock.


Haha jag vet. jag tänkte på det .. Men jag hade inget att göra så jag läste någon från något forum!
  • 0
Citerar Koldeman:
JAg köpte the orange box tack vare att jag såg att det hade fått bra betyg. Och jag gillar first person-spel, men ärligt talat så är det ett av de sämsta spelen jag nånsin spelat.

Grafiken var långt ifrån 10 ,,, typ en fyra...
Ljudet en 2a. Otroligt dåliga ljudeffekter och musiken suger.
Spelbarheten : 4a vissa grejer va bra men i helhet var det helrötet. Ingen känsla alls.

Hållbarhet: 2a Man tröttnade ju direkt. Orkar inte ens spela klart spelet(spelen). bytte tillbaka det och spelar min brors "Cars" istället. Mycket mer roande!


Det är du mot hela världen med den åsikten.
  • 0
Citerar Koldeman:
Blablablah....


A.k.a. "Attensionwhore" imo.

Nu, enkel fråga; Är det värt att köpa The Orange Box till 360 om man redan har det till pc och kan bara köra det på low?
100% tsun, 0% dere
  • 0
Community'n är bättre på pc. Det är också kontrollen och
uppdateringarna kommer snabbare.
  • 0
Citerar 6342264:
Hur kan ni tycka spelet är bra!?

Det är sämst...

http://www.gamereactor.se/medlemsrecensioner/7296/


Är du dum eller????? Det är ju det bästa spelt som finns!!!
Ett plattforms spel? En plattform för spel!
  • 0
i vilken ordning ska spelen köras? (storymässigt)

HL2, HL2 Episode One, HL2 Episode Two?
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  • 0
Citerar droidforce:
HL2, HL2 Episode One, HL2 Episode Two?


Vad tror du?
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Är det fortfarande nån mening att köpa spelet (orange box)?
Eller har det åldrart så mycket att det inte är kul längre?
Jag pratar om 360 versionen, inte pc
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Citerar Caleb:
Vad tror du?


Jag tror som jag skrev.

Tillagt 2009-07-28 19:26:
Citerar BoNne123:
Är det fortfarande nån mening att köpa spelet (orange box)?
Eller har det åldrart så mycket att det inte är kul längre?
Jag pratar om 360 versionen, inte pc


Dra rushen och köp.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!