Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Half Life 2 Officiella Tråden


Citerar droidforce:
ok, nu förstår jag vad ni menar, hittade just lite skojsigare prylar


Jaså, vad då? Granater?
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Citerar RaZorwire:
Jaså, vad då? Granater?


Nej, dem hittade jag för länge sen, har inte använt en enda. Det var revolvern jag hittade.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  • 0
Aha, glömde bort att man hittar den där... Den är rätt bra, ja. Vet inte om jag minns rätt, men jag tror att den gör åtta gånger så mycket skada som pistolen (bokstavligt talat).
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Är The Orange Box värt 200 kr?
  • 0
Citerar Pepps:
Är The Orange Box värt 200 kr?

Ja. Tre gånger om.
  • 0
Citerar Iqaros:
Ja. Tre gånger om.


Okej, då får jag springa och köpa det någon dag
  • 0
Citerar Pepps:
Okej, då får jag springa och köpa det någon dag


det gör du verkligen rätt i, spelade just igenom portal 3 ggr, extremt roligt.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  • 0
Team FOrtress 2 äger, Portal Regerar men Half Life 2 är BÄST!!
Ett plattforms spel? En plattform för spel!
  • 0
Nej 4 gånger om!!!
Ett plattforms spel? En plattform för spel!
  • 0
1. Half-Life 2
2. Team Fortress 2
3. Portal
4. Episode 2
5. Episode 1
  • 0
Citerar Kappe_cool:
Nej 4 gånger om!!!


Nja, 800 spänn känns sådär.

Tillagt 2009-08-01 12:55:
Jag ska spela igenom portal en gång till och leta alternativa ninja-lösningar.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  • 0
Citerar droidforce:
Jag ska spela igenom portal en gång till och leta alternativa ninja-lösningar.


vad är portal för sorts spel? Tänkte kanske köpa Orange box och har uppfattat Half life 2 som ett av tidernas bästa spel, TF2 som ett bra onlinespel, men jag vet inte vad portal är för något
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
När min nya dator anländer så ska jag spela igenom episode 1 och 2. Jag gillade HL2, men det var inte alls lika bra som många sagt. T.ex. svävadelen var riktigt uttråkande, funderade på att sluta spela ett tag faktiskt.
Kommersiell reklam undanbedes.
  • 0
Citerar BoNne123:
vad är portal för sorts spel? Tänkte kanske köpa Orange box och har uppfattat Half life 2 som ett av tidernas bästa spel, TF2 som ett bra onlinespel, men jag vet inte vad portal är för något


Portal är ett slags pussel spel (rynka inte på näsan när du läser ordet pusselspel)
där du med hjälp av ett modifierat gravity-gun kan skjuta portaler. Om du går igenom den ena portalen, kommer du ut ur den andra. Om du t.ex skjuter en portal under dig och en över dig, så faller du oändligt antal gånger, från tak till golv.

Med hjälp av portalerna kan du lösa olika pusselrum.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  • 0
Måste säga att Portal inte var så fantastiskt roande.

Dock så är allt annat i Boxen fantastiskt!

1: Episode 2

2: Team Fortress 2

3: Half Life: 2

4: Episode 1

5: Portal
"You did good son, you did good"
  • 0
Episode två är teh shit alltså?
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  • 0
Citerar droidforce:
Episode två är teh shit alltså?


Jag placerade det högst, för att jag redan ägde Half Life 2 och Episode 1.

Team Fortress 2 och Episode 2 slåss blodigt om första platsen.
"You did good son, you did good"
  • 0
Vad sorgligt Half Life 2 är när man lämnar kyrkoherden i Ravenholm
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  • 0
Citerar droidforce:
Vad sorgligt Half Life 2 är när man lämnar kyrkoherden i Ravenholm


Viss är det synd om honom. Han hade väll tröttnat på livet antar jag.
"You did good son, you did good"
  • 0
Hatar att vara i alla mörka gångar i halv rivna hus. Ger mig kännslan av att det är ett skräckspel
Ett plattforms spel? En plattform för spel!
  • 0
Citerar Kappe_cool:
Hatar att vara i alla mörka gångar i halv rivna hus. Ger mig kännslan av att det är ett skräckspel


Det är ju ett skräckspel delvis. Har hittat det coolaste vapnet hittils i alla fall. *Klämma klämma*
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  • 0
Nån som kan hjälpa mig? Har fastnat...

Är här: http://www.youtube.com/watch?v=RK4CZ7vZWyU

Men för mig så kommer det så fort jag kommer ut en helikopter och dödar mig
Där ser man, sa den Blinde till Den Döve.
  • 0
Citerar Maiden666:
Nån som kan hjälpa mig? Har fastnat...

Är här: http://www.youtube.com/watch?v=RK4CZ7vZWyU

Men för mig så kommer det så fort jag kommer ut en helikopter och dödar mig


Du ska skjuta ned helikoptern, det är en boss
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  • 0
How?

Har skjutit på i timma utan att det händer nåt.
Där ser man, sa den Blinde till Den Döve.
  • 0
Citerar Maiden666:
How?

Har skjutit på i timma utan att det händer nåt.


Kör runt lite i bilen och skjut så mycket du kan.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!