Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Mario Kart Wii Online


Nu Spelar vi har ett Rum uppe Gogo
>_< Ingen Spelar
Andy:7300-3543-9225/Animal Crossing New Leaf
  • 0
Har bara kört kontinentala tävlingar hittills, som är enkla. 101-16 har jag nu i W/L. Får börja ge mig ut i världen och bli piskad av några macho-japaner.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Worldwide har helt klart bättre spelare. Hamnar ofta med Japanska spelare och då får man iaf lite motstånd till skillnad från continental där alla verkar vara riktigt dåliga
Wooho!
  • 0
Om ni inte spelar ikväll ska jag slå er!! *sätter mig och spelar nu*
  • 0
  • NuYu
  • NuYu
Jag har en kompis som brukade hänga här på GR förut, under namnet Tromb. Jag lägger ut hans kod och namn här, så isall ni addar honom så pm:a mig!

Namn: Hagma
FC: 5455-9528-9128

Just nu spelar jag Mass Effect för fullt, så jag kommer börja spela MKW när jag klarat av det, vilket lär bli om några dagar...
Vad är man om man inte är människa då? Man är ett monster, det är enklast så
  • 0
Z1gma vi hade många fina matcher förra natten jag skrattade ihjäl mig när jag fick ett sånt där BlixtMoln och båda stannade upp så backade jag å så backade du, de blev fult . Har en Guld Stjärna vid mitt namn nu också

http://static.pici.se/pictures/YdXdVWMRM.jpg
Haha en Fin bild på min kudde
Andy:7300-3543-9225/Animal Crossing New Leaf
  • 0
Är lite inaktiv online just nu, försöker fixa 2 eller 3 stjärnor i alla cupper nu. När jag är klar med det blir det online lirande igen. Har dock märkt att många av er är inaktiva online också. Kanske bara är när jag lirar men nästan aldrig någon från FC listan som är online längre O_o
Wooho!
  • 0
  • NuYu
  • NuYu
Vad är det där för stjärna vissa har efter sitt namn?
Vad är man om man inte är människa då? Man är ett monster, det är enklast så
  • 0
Citerar Tutanen:
Z1gma vi hade många fina matcher förra natten jag skrattade ihjäl mig när jag fick ett sånt där BlixtMoln och båda stannade upp så backade jag å så backade du, de blev fult


haha! jag skrattade också ville ju inte få det förbannade molnet på mig ^^ men jag fattar inte hur du kan vara så grym på en så simpel bana som "Yoshi falls" ?
"Öl smakar kladdkaka i Lappland"
  • 0
Citerar Shipaa:
Är lite inaktiv online just nu, försöker fixa 2 eller 3 stjärnor i alla cupper nu. När jag är klar med det blir det online lirande igen. Har dock märkt att många av er är inaktiva online också. Kanske bara är när jag lirar men nästan aldrig någon från FC listan som är online längre O_o


Jag brukar iallafall Logga in en gång per dag men De kan vara allt från tidig morgon till sen natt
Andy:7300-3543-9225/Animal Crossing New Leaf
  • 0
Synd bara att man inte kan spara repriser på VS-matcher
Jag hade villat sett våran fight på DK's Jungle park way en gång till Andy
"Öl smakar kladdkaka i Lappland"
  • 0
Jag har bara haft dåliga erfarenheter av att byta ut friendcodes i spel till främlingar särskilt när åldersgrupp's-kravet är så låga på nintendos spel.
men vad har man väl forum till ?..

( och jag har faktiskt detta spel, ett bra bredband, så jag är inget random forumtroll. )
  • 0
Tycker inte att Mario Kart Wii har en bra sökfunktion online, då man måste vänta till andra har kört klart sitt race. Men visst, det är kul.
"Har du kommit för att hämta mig?"
  • 0
Lustiga händelser! Jag låg etta i ett lopp när plötsligt farsan stängde av bredbandet, Då stod det att jag kom på första plats å så fixk jag en massa poäng måste prova igen för å se om det går att fuska så
"Öl smakar kladdkaka i Lappland"
  • 0
Citerar Fulgore:
Synd bara att man inte kan spara repriser på VS-matcher
Jag hade villat sett våran fight på DK's Jungle park way en gång till Andy


HAHA Ikväll Kommer jag vara inne om jag inte Bränner majbrasor över hela stan
Andy:7300-3543-9225/Animal Crossing New Leaf
  • 0
Citerar Tutanen:
HAHA Ikväll Kommer jag vara inne om jag inte Bränner majbrasor över hela stan


Släck dem istället.. då kommer folk garanterat att bli vansinniga
"Öl smakar kladdkaka i Lappland"
  • 0
Spelar innat runt klockan 02:00
Andy:7300-3543-9225/Animal Crossing New Leaf
  • 0
Jag har testat mig fram och kommit fram till att det faktiskt går utmärkt att komma undan blåa skal med hjälp av boots-svamp om man trycker precis innan skalet exploderar ^^ nån som har andra tips?
"Öl smakar kladdkaka i Lappland"
  • 0
Z1gma när vi spelade GrandPrix Förut så var jag ute i köket och fixade knäckebröd då fick jag automatiskt DonkeyKong Pissgubbe och Den sämsta bilen i spelet Hurra lixom men de var kul iallafall även om jag spelade som en Korv
Andy:7300-3543-9225/Animal Crossing New Leaf
  • 0
Citerar Fulgore:
Jag har testat mig fram och kommit fram till att det faktiskt går utmärkt att komma undan blåa skal med hjälp av boots-svamp om man trycker precis innan skalet exploderar ^^ nån som har andra tips?


Om man är i en kanon eller i t.ex stjärnan i Rainbow Road och ett blå skal kommer missar den och flyger neråt och exploderar.
è il momento del Capitano, del nostro Capitano, del simbolo di Roma, del gladiatore giallorosso, del Bimbo d'Oro, con il numero 10, Francesco .. TOTTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Lägg till min FC: 0130-2515-7671. Men säg till mig också i PM.
Voglio Super Mario Galaxy, adesso!
  • 0
Ingen har addat min FC. Wiidude? Aja..

Lägg till min i listan också. 4081 - 5813 - 2053
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
Hur är MP läget här då? Kan man låsa upp saker till sina bilar/MC eller är det bara att välja . För då blir det väl lite svårt om man percis börjat köra. Jag stör mig lite på att man har en kod istället för ett namn. Blir svårt o memorera.
"Wise men speak because they have something to say, fools speak beacuse they have to say something" - Plato
  • 0
Citerar The Guy:
Blir svårt o memorera.


Vadå memorera? Man addar bara den andras FC och skriver in ett namn för den personen. Sen om man vill spela mot honom/henne så kollar man bara om han/hon är online..
Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible?
  • 0
Tutanen! heheh,, ja jag undrade faktiskt varför du körde med en heavy
Go-kart.. Men om vi hade kört "Yoshi falls" hade du säkert vunnit rätt lätt! Bara du inte använder "Bowser bike",, jag tycker den förstör spelet lite då den är överlägsen på de flesta punkter
"Öl smakar kladdkaka i Lappland"
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!