Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Senaste spelet ni köpte


Köpte precis Ratchet & Clank: All 4 One som jag ska hämta ut på webhallen senare idag
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Hmm, mitt senaste spelköp måste antingen ha varit Sleeping Dogs eller Gears of War 3, minns inte vilket av de som jag köpte senast...
  • 0
Tror det var The Last Remnant för 30-40kr till PC

Sound Shapes och Malicious till ps3 med!
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Dragon's Dogma (X360) och Darksiders 2 (X360)
  • 0
The world ends with till Nintendo DS helt nytt och inplastat på ebay för 367kr! LÄNGTAR!!!
  • 0
Kingdom hearts 3D
Spirit camera
Dragons dogma
Pepole love to see death. It reminds them that however mean, however low,however horrible ther lives become...... At least they have one
  • 0
Idag blev det Borderlands !
Bättre sent än aldrig (':
  • 0
Tror det var QUAKE 4 på steam-rea för si sådär 40-50 kr.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Hittade The Last Story i en rea-låda på Elgiganten för 199kr.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Fez (X360), The Darkness 2 (X360), Rayman Origins (X360), Assassin's Creed: Revelations (X360), Kingdoms of Amalur: Reckoning (X360) och Worms 2: Armageddon (X360)
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Transformers: Fall of cybertron
  • 0
Sleeping dogs
In life, only death is certain But time and where is clueless.
  • 0
Soul Calibur V (X360), Final Fantasy XIII-2 (X360), Rage (X360), Lollipop Chainsaw (X360) och Transformers: Fall of Cybertron (X360)
  • 0
Hade kul med demot så köpte nyss Orcs Must Die! 2 på Steam.
I lol'd
  • 0
Köpte Syndicate till X360.
  • 0
Köpte precis ett fyrpack av Torchlight 2, som delades i familjen och nu ska jag hypa inför torsdag med att spela ettan
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
New Super Mario Bros 2, Super Mario 3D Land och 800 x3 Microsoft points på Expert för 677 kr istället för 1300 Fick dock köa i sammanlagt 2.5 timmar men det var värt det, poängen gick till Ea Sport Season Ticket, och dem 400 poäng som är kvar kommer gå till guldpacket i Fifa 13.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
MW3 för ett bra tag sen.
  • 0
The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D.
  • 0
Little Big Planet Vita, står och laddar på PS3an i bakgrunden
  • 0
The Testament of Sherlock Holmes, verkar lovande än så länge. Riktigt skönt då jag var smått missbelåten med de två senaste spelen i serien. (Arsené Lupin & Jack the Ripper)
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Borderlands 2. Fantastiskt.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!