Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Senaste spelet ni köpte


Senaste köpet för mig var velvet assassin.
"My hat is my friend, it helps me relax"
  • 0
Project X Zone och Kid Icarus: Uprising.
  • 0
Van Helsing II för 13,49€.

Om det är lika bra som ettan så är det priset rena stölden.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Dayz standalone. Riktigt roligt, väldigt bugggigt. Men inte så konstigt med tanke på att det fortfarande är alpha version
  • 0
Gorky 17 Strategi sci-fi som verkade intressant och så Realms of the Haunting en gammal FPS/Adventure-hybrid från 1996. Får se om det är så bra som jag minns det.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Ska väl köpa ESO hoppas jag.
Evil Is Back
  • 0
Titanfall till Xbox One och Pokémon White 2.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Beställde Plants VS Zombies: Garden Warfare till Xbox One, även en till handkontroll så att jag och damen min har något att göra på kvällarna

Har även bokat Watch Dogs och längtar enormt!
"Now I can see the whales, looming out of the dark, like arrows in the sky, I can't believe my eye's, but it's true"
  • 0
titan hobbit och dead rising
  • 0
Assassin's Creed IV

Gött.
  • 0
Trails Fusion men ångrar mig lite... Känner inte att jag vill sitta och spendera massa timmar på att klara guld på de svårare banorna när de ändå bara gör en frustrerad. Känns som ett spel de kommer släppa på PS plus någon gång framöver också, men jaja.
  • 0
Consortium - Master Edition

Har länge varit nyfiken på det här spelet och nu reades det ut samtidigt som en massiv patch släpptes. Ska bli spännande!
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Diablo 3 blir det nog, jupp, köpte det igår om jag nu minns rätt, kanske förgår.
Don't bro me if you don't know me.
  • 0
Citerar cocacola3696:
Diablo 3 blir det nog, jupp, köpte det igår om jag nu minns rätt, kanske förgår.


Konsol eller PC?
  • 0
Citerar HellSpawn:
Köpa lr inte hm, http://www.fast2play.se/category/5371/the-elder-scrolls-online-30-
days/


Var bara med och provade betan men det är riktigt segt att levla så tappade mycket intresse redan där, men för det där priset kanske det är värt att prova om man inte gjort det tidiagre.
  • 0
Borderlands 2

Lira 1:an till jag dinga 40. Nu racear man vidare på det andra och väntar på Pre-Sequel, kommer bli gryymt! (hoppas jag)
  • 0
Child of light, riktigt bra. Samt Trials fusion som är bitvis väldigt frustrerande.
  • 0
Citerar grahn81:
Trials fusion som är bitvis väldigt frustrerande.


Tack och lov att det inte bara är jag som tycker det
  • 0
Second Son!
Jag är bättre än dig!
  • 0
Shadowrun: Dragonfall DLC till SR som påstås vara bättre än original kampanjen. Samt KotOR I & II, bara för att de var så löjligt billiga.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Child of Light till PS4'an. Kan rekommendera starkt!
  • 0
Jagged Alliance - Flashback

Äntligen dök det upp på steam, dock som en "Early Access" titel. Tror ta mig tusan att jag ändå ska pröva betan lite grann (i väntan på W2)
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
  • over
  • over
Arma 3
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Watch_Dogs. (X360)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!