Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Digitala spel bytes eller skänkes


Skaffade Humble Bundle Monthly för några månader sedan. Vilket innebär att jag ibland får spel som jag kanske redan äger. Då kan det vara synd att låta dessa spel ligga och damma.

Därför tänkte jag skapa denna tråd där man kan välja mellan att antingen byta digitala spel (koder) med varandra eller skänka bort dem.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Jag har just nu Tomb Raider (PC - Steam) och Sleeping Dogs - Defentive Edition (PC - Steam) som jag gärna byter bort till något eller några andra spel.

Samt så har jag Civilization 6 (PC - Steam) med två DLC som jag kanske känner för att byta bort eventuellt om någon vill byta bort ett trevligt spel dvs. Annars behåller jag det och testar det själv om jag inte får napp.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Skaffade ny dator och fick med Arizona Sunshine VR och Star Trek Bridge Crew VR och undrar om det är någon som har något att byta med kanske?
i'll Be Back
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!