Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bann Mania


Citerar Kanutus:
Ingen som kan dra ett PM om vad han ska ha gjort, var ju lite av en frisk fläkt på forumet. Konstigt att han helt plötsligt ska ha raljerat mot oskyldiga användare.


Citerar AG Jati:
Så nu herr Special bannad. Synd, han var en rätt så trevlig prick. Antar att han blev lite ovän med herr chefredaktörn vilket resulterade kring onödiga förolämpningar.


Frisk släkt vet jag inte, han var oerhört intensiv så för mig var det en tidsfråga innan han ballade ur
  • 0
Citerar hshah:
Frisk släkt vet jag inte, han var oerhört intensiv så för mig var det en tidsfråga innan han ballade ur

Vad har det med hans släkt att göra?
Jag är väldigt förvirrad just nu. Vem tusan har blivit bannad?
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Colabaronen:
Jag är väldigt förvirrad just nu. Vem tusan har blivit bannad?


special ops?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Colabaronen:
Jag är väldigt förvirrad just nu. Vem tusan har blivit bannad?


S.P.E.C.I.A.L

Citerar Sideshow95:
Citerar Colabaronen:Jag är väldigt förvirrad just nu. Vem tusan har blivit bannad?

special ops?


Nej han är kvar.
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Citerar Patrikseve:
S.P.E.C.I.A.L


Aldrig hört talas om, men tack för svaret.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Vad hände med CapYx?
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Straholic:
Vad hände med CapYx?


Bra fråga. Han la upp nått ang S.P.E.C.I.A.L sen försvann han
  • 0
CapYx är fortfarande kvar, men han har bytt namn.
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
Citerar Imperial scout:
CapYx är fortfarande kvar, men han har bytt namn.


Ah, I see. Tack för svar.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Så nu försvann alltså Lapsang. Bra, han har varit så jädrans dryg på sistone.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
  • 6948
  • 6948
Mhm? Vad gjorde han som fick honom bannad?
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0
Citerar 6948:
Mhm? Vad gjorde han som fick honom bannad?


Kort och gott så började han tjafsa med Pettah.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Antar att användaren Walking Dead057 bannades på grund utav sitt ihärdiga fanboyande?
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Straholic:
Antar att användaren Walking Dead057 vankades på grund utav sitt ihärdiga fanboyande?

Korrekt. Han hälsar via mail att han "ägt" oss alla.
Petter Hegevall / Gamereactor
Straholic??
What a nice boat...
  • 0
  • 6948
  • 6948
Citerar Dusty:
Straholic??
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0
Vila i frid, Tapto.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Ja vad hände här egentligen
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Åhhh, Taptos aktiva bloggande kommer saknas
Avgångstidelag
  • 0
Okej, nu är jag lite nyfiken.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Okej, nu är jag lite nyfiken.


Det är vi alla
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
  • 6948
  • 6948
Citerar original:
Det är vi alla

Ja, verkligen. Kan någon skina ett ljus över vad som hänt?
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0
Denna gången är det då inte jag som gjort något. Självmant avgått?
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!