Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Gamereactor Weekly (NY!)


Hej Petter Hegevall!

Jag undrar om du tycker att Killzone 2: Collector's Edition är prisvärt för ett pris av 230 riksdaler?
Playstation Network ID: Sakkarias
  • 0
Citerar Johnny B Fine:
Är Xbox 360 Elite mer prisvärt än Xbox 360 Arcade??


- Nej, tvärtom.

Citerar skogis_psp:
Petter: Hur tror du Killzone 3 kommer vara?


- Grymt.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Petter, vad tycker du om Close Combat-spelen?
ANAISEX!!!
  • 0
kanariefågel: var då?
  • 0
  • furt
  • furt
Okej, När kan vi Förvänta oss en recension av Uncharted 2 På hemsidan?
Play Game Be Pro. /Uncharted 2, När är Release datumet?
  • 0
Citerar Kanariefågeln:
Hej Petter Hegevall!

Jag undrar om du tycker att Killzone 2: Collector's Edition är prisvärt för ett pris av 230 riksdaler?


- Dum fråga - läs recensionen.

Citerar Brasse:
Petter, vad tycker du om Close Combat-spelen?


- First to Fight var helt okej

Tillagt 2009-09-18 16:06:
Citerar furt:
Okej, När kan vi Förvänta oss en recension av Uncharted 2 På hemsidan?


- 7-8:e oktober
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Petter: Gran Turismo 5? GT PSP var ju inte såå bra
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Vad tycker du om de "riktiga" Close-combat-spelen menar jag (de äldre strategi-varianterna).
ANAISEX!!!
  • 0
  • furt
  • furt
Vad ska Herr Hegevall göra i helgen då? Spela Mycket multiplayer eller? (Uncharted 2)
Play Game Be Pro. /Uncharted 2, När är Release datumet?
  • 0
har Uncharted 2 ändrat din åsikt angående årets bästa spel som du tycke var Killzone 2?
  • 0
Mycket tjöt om Unchrted märker jag, o vill helst inte fråga men är det du Petter som ska ge reensionen?
There ain't no rest for the wicked
  • 0
Tjenare Petter!

När kommer recensionen på Aion upp på siten?
Spelet släpps ju trots allt om en vecka.
  • 0
Har ni fått Forza 3 ännu?
  • 0
Tjena Petter!

Du skrev i förra veckans GR weekly att du skulle få recensionsexet av Forza Motorsport 3 denna veckan, så min fråga till dig är om du får berätta mer om spelet som du sade en gång att du skulle göra? Väntas en blogg kanske? Hur känns spelet annars?
  • 0
Petter vad tycker du om att vi i Sverige alltid glöms bort, ex: Jag har förhandsbokat Brütal Legend och fick reda på för ett tag sen att man skulle få tag i demot tidigare när man förhandsbokar, men det visade sig att det endast gällde i USA på Gamestop

Btw jag bokade på Gamestop
Time is like a fuse. It's short and burning fast!
  • 0
Citerar skogis_psp:
Petter: Gran Turismo 5? GT PSP var ju inte såå bra


- Nej, en stor besvikelse. Men let's face it - Polyphony står och stampar på samma ställe som de gjort i 11 års tid nu. GT-serien börjar bli sjukt ospännande. Samma gamla stela spel varje gång.

Citerar furt:
Vad ska Herr Hegevall göra i helgen då? Spela Mycket multiplayer eller? (Uncharted 2)


- Jobba imorrn (fånga screens från Uncharted 2 och skriva recensionen till tidningen) sen ska jag på fest imorgon samt försöka träna lite sjukgympa, se några filmer och läsa en bok.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
vilket spel tror du blir årets spel?
Arguing through the internet is like being in the special olympics. Even if you win, your still a retard
  • 0
Tror du det kommer något DLC till NFS: Shift
  • 0
Att beck, wallander och dem andra polisserierna från Sverige inte alltid är så jätte bra vet vi juh. Men är det någon på redaktionen som ser på dem Danska?, som är betydligt bättre.
  • 0
Va är din inställning till Japans barnsliga förtjusning i enorma bröst i spel?? Som det senaste tex med att man kan vifta på dem i Ninja Gaiden sigma 2
There ain't no rest for the wicked
  • 0
  • furt
  • furt
Vad är dina Intryck om Halo Odst? Själv tycker jag spelet är ointressant.
Play Game Be Pro. /Uncharted 2, När är Release datumet?
  • 0
Du, petter. Jag har ett problem som jag hoppas du kanske kan hjälpa mig med, här kommer det.

Tycker du det är värt att sälja typ 4 xbox 360 spel & 5 dvd filmer för ett PSP?
Nuppen94
  • 0
Hur gör ni för att ta egna screenshots från konsolspel? Har ni några dev-kit-liknande apparater att spela på eller fångar ni video som ni sedan sparar ned individuella frames från? Du är ju trots allt smått känd för att ta egna skärmdumpar.

Nåt jag alltid undrat över och ställde frågan i kommentar-fältet en gång på någon av dina nyheter, men fick aldrig något svar.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Citerar Gentleman:
har Uncharted 2 ändrat din åsikt angående årets bästa spel som du tycke var Killzone 2?


- Det avslöjar jag inte ännu... SF4 är också ett av de bästa spelen i år. Fullständigt genialt.

Citerar Mapo06:
Tjena Petter!
Du skrev i förra veckans GR weekly att du skulle få recensionsexet av Forza Motorsport 3 denna veckan, så min fråga till dig är om du får berätta mer om spelet som du sade en gång att du skulle göra? Väntas en blogg kanske? Hur känns spelet annars?


- Vi får det först på måndag, tyvärr. Då kommer många bloggar... lita på det.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
detta är min sista dag med internet. sedan får ja se hur lång tid det tar tills jag får internet igen i nya lägenheten. det är nu jag vill tacka er för My Live Feed!!!

TACK
PS5: sssHUNT3Rsss
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Tack för den här veckan och på återseende nästa fredag allesammans! /Jonas & Petter