Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Gamereactor Weekly (NY!)


Citerar Robbie86:
Vad tror du om spelet The Last Guardian? Uppföljaren till Ico och Shadow of the Colossus. Såg en trailer på det av en slump men tycker annars att man hört lite om det.
Citerar Robbie86:
Vad tror du om spelet The Last Guardian? Uppföljaren till Ico och Shadow of the Colossus. Såg en trailer på det av en slump men tycker annars att man hört lite om det.


- Jag tror inte särskilt mycket på Guardian. Det ser mysigt ut, men Colossus föll inte riktigt mig i smaken.

Citerar Wild Aidin:
21. Hur vore det med att börja sända GRTV? Stentrist att alla program ska komma från GR Danmark! Man vill gärna se program från sitt lands GR. Tvinga ut Jonas E och valfri kameraman vetja!


- Nej, vi måste kunna använda vårt videomaterial i alla fyra länder.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
  • Daz
  • Daz
Är det svårt att kombinera kärleksliv/privatliv och att samtidigt vara chefredaktör? Som vanlig arbetare tycker jag själv att det är otroligt skönt att jobba fem dagar och sedan ha fredagskväll och helg helt jobbfria så jag kan släppa jobbet helt.
Ofta när du skriver så får man känslan av att du jobbar långa dagar och även under helger. Hur gör du för att få det att gå ihop och kan du ibland känna att du skulle vilja vara en vanlig arbetare utan allt ansvar som en chefredaktör har på sina axlar.
  • 0
Om Gabe sa att Half-life 2 episode 3 skulle komma på ett vilkor att du sluta med ditt jobb, Skulle du göra det?
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  • 0
Petter lirar du Killzone 2 online?
Time is like a fuse. It's short and burning fast!
  • 0
Citerar Mr_Madman:
Petter, känner du någonsin att spelandet tappar lite av sitt underhållningsvärde när det är ens jobb?


- Ja, tyvärr. Men det kommer och går det där, som allt annat. Ibland vill jag bara spela på min fritid, ibland knappt alls då det känns som att "jobba" även fast jag spelar på min lediga tid.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Jag ber om ursäkt för dubbelpost men du ville ju ha vettiga frågor rörande tidning/site!

1. Vad är spelet Resident Halo Wars 7 som finns i er speldatabas och som fått medlemsrecensioner? Det finns ju inte ens...
  • 0
Om du skulle anställa en spelkaraktär till redaktionen, vem skulle det bli?
  • 0
Vad tycker du om Monty Python?
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Är du inte lite sugen på tysk knorr-mustasch nu Petter? Jag tycker du passar utmärkt i det.
Du säger att jag drömmer, jag som inte ens kan sova?
  • 0
Kommer du någon gång i framtiden att lämna över din post som chefredaktör och göra något helt annat?

Vad skulle du helst av allt vilja göra då?
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something.
  • 0
Citerar Daz:
Är det svårt att kombinera kärleksliv/privatliv och att samtidigt vara chefredaktör? Som vanlig arbetare tycker jag själv att det är otroligt skönt att jobba fem dagar och sedan ha fredagskväll och helg helt jobbfria så jag kan släppa jobbet helt.
Ofta när du skriver så får man känslan av att du jobbar långa dagar och även under helger. Hur gör du för att få det att gå ihop och kan du ibland känna att du skulle vilja vara en vanlig arbetare utan allt ansvar som en chefredaktör har på sina axlar.


- Bra fråga. Och nej, det är ingen lätt sak att balansera. Jag lever som singel idag så det går såklart alldeles utmärkt men som sambo var det tufft att få tiden att räcka till. Ibland skulle jag vila slippa allt ansvar, men sen kommer jag på hur mycket jag älskar det jag gör, och viftar snabbt bort de andra tankarna.

Citerar simpan105:
Petter lirar du Killzone 2 online?


- Inte längre, nej.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Tack för ditt snabba svar Petter angående Play.com!
Har hört någonting om att vissa leveranser har blivit mörbultade, repiga förpackningar o.s.v.
1: Har ni upplevt detta?
2: Är de ställe nr.1 att beställ spel och dyl. ifrån?
  • 0
Citerar Petter:
- Ja, tyvärr. Men det kommer och går det där, som allt annat. Ibland vill jag bara spela på min fritid, ibland knappt alls då det känns som att "jobba" även fast jag spelar på min lediga tid.


Fast samtidigt kanske du inte lika ofta får känslan av du borde göra något annat när du spelar på fritiden, i och med att du indirekt gör lite nytta.
  • 0
Citerar Daniel007:
Om du skulle anställa en spelkaraktär till redaktionen, vem skulle det bli?


- Wario

Citerar Mr Clint:
Vad tycker du om Monty Python?


- Älskar Python-humorn...

Citerar Croceus:
Är du inte lite sugen på tysk knorr-mustasch nu Petter? Jag tycker du passar utmärkt i det.


- Usch! Din onding!

Citerar Erkin:
Kommer du någon gång i framtiden att lämna över din post som chefredaktör och göra något helt annat?
Vad skulle du helst av allt vilja göra då?


- Ja det kommer jag, och då kommer jag att återvända till reklamvärlden.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Petter vilken är den godaste GB-Glassen?
  • 0
Citerar Mr_Madman:
Citerar Petter:
- Ja, tyvärr. Men det kommer och går det där, som allt annat. Ibland vill jag bara spela på min fritid, ibland knappt alls då det känns som att "jobba" även fast jag spelar på min lediga tid.

Fast samtidigt kanske du inte lika ofta får känslan av du borde göra något annat när du spelar på fritiden, i och med att du indirekt gör lite nytta.


- Alldeles korrekt.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Jobbar alla på Gamereactor på samma ställe?
No cloud, no squall shall hinder us!
  • 0
Citerar Sällskapet:
Petter vilken är den godaste GB-Glassen?


- Cart'dor Smultron är himmelsk... himmelsk i tell ya!

Citerar Levin_92:
Tack för ditt snabba svar Petter angående Play.com!
Har hört någonting om att vissa leveranser har blivit mörbultade, repiga förpackningar o.s.v.
1: Har ni upplevt detta?
2: Är de ställe nr.1 att beställ spel och dyl. ifrån?


- Ring deras support och hör med dem, eller ställ frågan på valfritt spelforum, finns säkert tusentals svenskar som beställt från Play.com.


Citerar MegaPuncher:
Jobbar alla på Gamereactor på samma ställe?


- Nej, vi sitter utspridda till ganska stor del. Flera frilansare bor 100 mil från redaktionen.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
MegaPuncher: Nej, Jonas E jobbar till exempel hemma i Stockholm...
  • 0
Bra frågestund det här. Uppskattas från min sida.

Trevlig helg!
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something.
  • 0
Trevlig Helg, Gamereactor.
No cloud, no squall shall hinder us!
  • 0
Jag sitter kvar en stund till då jag missade en tiominuters-period i mitten på grund av spontanbesök från min andra lillebror.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Ska inte tråden typ låsas nu ?
  • 0
hur många olika konsoler äger du och vilken e din favvo??
Nuppen94
  • 0
Citerar Wild Aidin:
Jag ber om ursäkt för dubbelpost men du ville ju ha vettiga frågor rörande tidning/site!

1. Vad är spelet Resident Halo Wars 7 som finns i er speldatabas och som fått medlemsrecensioner? Det finns ju inte ens...


- Ett danskt skämt, ett oerhört uselt sådant dessutom. Ska ta bort det alldeles strax.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Tack för den här veckan och på återseende nästa fredag allesammans! /Jonas & Petter