Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Vi stuvar om i distributionen!


Nej en förbättring blir det ju inte. Helt klart en försämring vad gäller tillgänglighet, men pdf tidningen och en billig prenumeration gör inte skadan så stor. Är det tänkt att pdf nedladdningen släpps samtidigt som tidningen i butikerna?

Det är helt okej att det är färre ställen och verkligen bra att de kommer synas bättre i affärerna, ibland får man gå runt och leta. Men vad som är viktigt är att dessa platser som valts ut har bra regional spridning. Ett exempel är Helsingborg, finns ni inte i city utan bara på ett köpcentrum som ligger flera kilometer utanför staden så kommer det innebära en kraftig försämring. Ett ställe i en så stor stad och dessutom långt utanför city gör tyvärr att ni riskerar att tappa läsare.
The right man when things go wrong
  • 0
  • Missing Avatar
  • Mako
Citerar Petter:
Det kommer att bli färre ställen, med bättre synlighet på de ställen vi fortsättningsvis kommer att arbeta med.

Fast det är ju knappast en förbättring om tidningen ändå tar slut efter två dagar (som i Uppsala). Förhoppningsvis ska jag nu slippa springa och leta i och med att jag har börjat prenumerera, men jag skickar nog ut flickvännen att kolla Gamespot ändå... för säkethets skull.
  • 0
Schysst att lite flera butiker har tillkommit, bl.a den jag hämtar tidningen i. Nu slipper jag ju oroa mig för det.
Garçon means boy.
  • 0
Fler butiker! Härligt.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Citerar Macgyver001:
Det är helt okej att det är färre ställen och verkligen bra att de kommer synas bättre i affärerna, ibland får man gå runt och leta. Men vad som är viktigt är att dessa platser som valts ut har bra regional spridning. Ett exempel är Helsingborg, finns ni inte i city utan bara på ett köpcentrum som ligger flera kilometer utanför staden så kommer det innebära en kraftig försämring. Ett ställe i en så stor stad och dessutom långt utanför city gör tyvärr att ni riskerar att tappa läsare.


- Jojo, men vi kan inte tvinga på butiker vår tidning heller. Vill de inte dela ut den, så slipper de.

Citerar Mako:
Citerar Petter:
Det kommer att bli färre ställen, med bättre synlighet på de ställen vi fortsättningsvis kommer att arbeta med.

Fast det är ju knappast en förbättring om tidningen ändå tar slut efter två dagar (som i Uppsala). Förhoppningsvis ska jag nu slippa springa och leta i och med att jag har börjat prenumerera, men jag skickar nog ut flickvännen att kolla Gamespot ändå... för säkethets skull.


- Vår tidning finns inte på Gamespot. Men på Gamestop!
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
  • Missing Avatar
  • Mako
Men tänk vilken potentiellt stor läsekrets ni kan få om ni byter från Gamestop till Gamespot.
  • 0
Varför kunde inte redaktionen berättat om det nya systemet en månad tidigare? Finns säkert ett par hundra regelbundna läsare som inte fått tag i senaste numret...
  • 0
Citerar bogani:
http://level7.nu/texter/read.php?id=189912


Intressant...
I changed by not changing at all
  • 0
Citerar Level 7:
Att Gamereactor nu är i så stort behov av 75 000 kronor per tidning (om de lyckas sälja alla tidningar till butiker) och att synas bättre i affärerna är självklart inget annat än ett svaghetstecken.


Haha! Klockrent Level 7. Tar Gamereactor 75 000 kr för en tidning?!
You've been left on your own - Like a Rainbow in the Dark
  • 0
Jo den formuleringen var ju inte kanon kanske..
http://soundcloud.com/august-jakobsson
  • 0
Finns Gamereactor i Örebro för jag har inte lyckats hitta den nån stans. När nr 67 skulle vara ute åkte jag till Elgiganten men dom hade tydligen inte fått nått.
Take it or leave it!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Mako
Fick nr 67 idag (jag började prenumerera för någon vecka sen eller två) så det löste sig till slut ändå... för mig i alla fall. Föredömligt av Gamereactor i alla fall.
  • 0
Tycker det är väldigt konstigt att den ska finnas på 2 ställen i Trollhättan men ingenstans i hela Västmanland. Ska man behöva åka till Eskilstuna för att få den nu också?
Glory to Arstotzka!
  • 0
Märkte precis att Gamereactor återigen finns på Game i min stad på "Hitta Butik" listan som finns. Bra att det löste sig och tidningen nu finns ute i fler butiker igen.
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
Jag tycker att det är jävligt dåligt med utdelningsställen.
Förut kunde man hitta Gamereactor på Onoff, men inte nu längre. Men på Ica kan man hitta GR? Jag förstår inte alls den prioriteringen.
  • 0
Citerar Carpe Diem:
Jag tycker att det är jävligt dåligt med utdelningsställen.
Förut kunde man hitta Gamereactor på Onoff, men inte nu längre. Men på Ica kan man hitta GR? Jag förstår inte alls den prioriteringen.

Whaaat? Finns GR på ICA!? xD
...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!