Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Alla nya medlemmar: Presentera er här


Hej på alla glada iallafall. Har lurkat här ett tag och får väll dra upp hängböjsorna och göra något produktivt: Sitta på internet och skriva om ingenting.
  • 0
Om man inte är "ny" då, får man presentera sig då?
"Nu blir vi farliga!" - Darkwing Duck
  • 0
Inte helt ny, medlem sen i mars, men inte förräns nu jag börjat hänga här på allvar ;)

Så lite kort, en snart 20årig borlängebo med förkärlek för fifa och fps-spel
Trogen supporter av stadens stolta fotbollslag IK Brage.
Annat stort intresse är musik, och jag är väl en kreativ jävel, skriver mkt låtar och skit. Favoritbandet är Silverchair.
That's about it i think!
Niclas Wallin / Gamereactor
  • 0
typ ny är jag, mindre än ett halvår sen jag joina
"Det värsta man kan servera mig är vatten. Vatten är giftigt, det visste redan Jesus. Han förvandlade vatten till vin så fort han fick syn på det" /Sten Broman
  • 0
Hej, ny här sen igår. Jag gillar att skriva i forum och disskutera saker, det är nog därför jag börja
"I am not a merry man!" - Worf
  • 0
Denna tråd måste jag ha missat.

Jag gick med för någon månad sedan, har suttit och småläst i något år innan jag registrera mig här. Gamereactor tidningarna har jag nästan läst sen starten.

Vad kan jag säga om mig själv då? 18-årig Linköpingsbo som studerar. Lyssnar främst på rockmusik men är väl ganska öppen för andra genrer också. Håller på Arsenal i Premier league, Åtvidaberg FF i allsvenskan (nu när dem har gått upp) och Linköping i Elitserien.
Spelar spel på en Xbox 360 och min dator. Gillar Actionspel, fps-spel och rollspel mest, minst intresserad av musikspel, pusselspel och racingspel.
  • 0
Hej hej!

Har varit in på GR varje dag i säkert 2-3 år så jag tänkte det är väla tid att registrera sig och testa forumet lite

Älskar spel(så klart), håller mig också sysselsatt me Bågskytte.
Mina "Consoles of choice" är PS3 och PC, har ägt både Xbox360 och Wii, Wii't passade dock bättre hos lill-brorsan och när jag hade PS3'an så kändes krysset något överflödigt. Skulle inte säga att jag är en fanboy, PS3'an passar mig bättre bara Och PC är fortfarande bäst

Kan väl också tillägga att jag är en kille från den riktigt nordliga norden Luleå
  • 0
Tjenna!

Ny här, ser fram emot modern warfare 2. Ska köpa den när jag kommer hem från usa. Spelar Xbox 360.
  • 0
Hejsan, jag är tillbaka.
Färska grönsaker.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Bug
Tja allihopa! Ny på forumet, och intressant fakta är att jag är 18 år, läser natur på gymnasiet, och att jag gillar att dricka energidrycker.. spelar xbox 360 när jag har tid och ett nytt fräscht spel!
"Do not learn from your mistakes, learn from the mistakes of others so that you do not make any" - Sean Karsten
  • 0
Hej, tjaba, tjena, tjo! Ny medlem, Apathic kallar jag mig och är en trevlig livsnjutare. Det tycker iaf jag.
Tell me, hur fixar jag avatar? Fattar inte riktigt.

EDiT
No worries, knappjäveln dök upp till slut! 8D
If you wanna steal, you better learn how to lie.
  • 0
Hello.
Jag spelar oftast x-box 360. Favoritspelet är GEARS OF WAR 2. Är dock sugen på det nya Army of Two...

  • 0
Tjosan allihopa!

Ny här då..

är väll skriva om sånt jag tycker är intressant: bildbloggar, kändisar, politik, spel, mat och ganska mycket mer!
Arguing on the internet is like running in the special olympics; even if you win, you are retarded!
  • 0
Hejsan

21 årig kille från Krokek utanför Norrköping. Mina intressen är mest spel, vänner, Photoshop, Anime och sport. Ogillar personer som säger den istället för det om ett nytt spel t.ex "Ah fan MGS4 kommer snart, den verkar grym"

Mina favorit genrer inom spel är RPG, FPS och Action adventure. Min top 3 på bästa spel genom tiderna skulle väl se ut såhär:

1. Half-life 2
2. FFIX
3. Shenmue

PSN: Teizen. Adda om du vill gibba nån gång. Spelar mest MW2 just nu. Har ingen mick för tillfället men införskaffar en ny snart
PSN: Teizen
  • 0
Hola!
Jag heter Johanna, är en tös på 15 år och bor i Malmö.
Jag har en hund och en pojkvän, kan blandas ihop ibland, för båda är lika charmiga.
Mina favorit spel är bland annat Halo eller Far Cry 2, fast just nu gamear jag Brütal.
  • 0
Hej, jag är ny här och många känner nog igen mig som mazer på gameplayer.se. Men jag undrar vad de där stjärnorna under avataren är till för? Och hur får man sånna?
Känd som mazer på gameplayer.se och som olof97 på Loading.se
  • 0
Hallå. Inte direkt ny, men har inte varit inne här på ungefär fyra år. Var väldigt aktiv förut men eftersom forumitinnehållet på den här sidan bytts ut helt så kanske det passar med en kort hälsning. Hoppas vi kan hålla sansade diskussioner med varann.
The three F's - Funk, Fusion and Fucking Jazz.
  • 0
Oy. Jag har besökt/läst gamereactor frekvent sedan ca 3-4 år tillbaka, men joinade ganska nyligen. Gillar Metal Gear, fin öl och att spela bas!!
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Tjo

Kallas Ogge, men jag heter Oscar och fyller snart 18.
Jag har dock vart medlem här i drygt 2 månader snart men känner att jag måste presentera mig.^^

Jag tycker om att lira ute på Xbox Live med både vänner och främlingar,hehe.
När jag inte sitter vid mitt Xbox så brukar jag sitta vid datorn eller pressa serier på TVn.
Så fort all snö och slask är väck så brukar jag skejta litteratur smått. Aja,orkar inte skriva mer.
Spana in min användare ifall ni vill lära känna mig mer.
"Don't just teach your children to read...Teach them to question what they read.Teach them to question everything." -George Carlin
  • 0
Hej, jag är en spelgalen 17 årig kille som spela ca 40H/vecka,
och har precis upptäkt att vissa ps3 spel har trophies.

Min fråga är: Vilka spel har trophies? Har bara Motorstorm: Pacifict rift just nu som har det.
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
välkomna vänner!
derp
  • 0
Har varit medlem i snart 5 år, måste ha glömt skriva i denna tråd.

Hej hej
  • 0
Tjenare.
Har varit medlem i 1-2 veckor här nu.

Håller mig till spel på PC då jag inte har någon konsol i min ägo när det kommer till spel.
Annars är jag väl mest en trevlig prick.
A true Ninja is a master of himself and his environment, so don't forget: We're turtles!
  • 0
Hej, Heter Dennis, är 17 år, Bor i södertälje just nu.
Spelare - Latale Online, PC
Modern Warfare 2! och Assasin's creed.

Älskar GR och är en ny medlem. Önskar jag varit medlem lite längre, men aja.

Tack för mig !
Älskar Anime - Fantasi - 2D Spel =]
  • 0
Jag är ny. Är noob ,har dålig humor och är rädd för spindlar och fulla AIK:are. Och min spelsmak suger.
Fuck Yeah.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!