Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Alla nya medlemmar: Presentera er här


Vad bra jag tycler att det är att det finns en sån här tråd. jag är en ny medlem men jag har har kollat in Gr ganska regelbundet i nästan två år. Främst för att läsa recensioner och så.

Favoritspel inkluderar COD, Monkey Island, Assassns Creed
  • 0
Hejhej, jag är en ironisk baskerbärande person från det jämtländska älgstråket! Jag är en bärare av kulturen i norrlands inland, och läser gärna modernistisk litteratur.
  • 0
Tjena!
Är en speltokig 08:a som hittade ut ur storstaden för att plugga I Halmstad. Pluggar språk och är allätare när det gäller både film, musik och spel. Just nu är man dock väldigt pepp inför GW2-releasen. ^^

Hängde tidigare på fuska.nu (Nick: Majora) men kände att det var dags att byta till en sida med lite bredare publik.
Peace out
  • 0
Stolt svensk som gillar tv-spel bland annat.
  • 0
Halloj.

Jag är inte ny här.
  • 0
via mobil

Välkommen, Frasse6.
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Tjena Tjena.

Jag är ännu en nörd som har bestämt sig för att bli medlem här på GR. Favoritspel är är Oblivion (Duh), men jag gillar i stort sätt alla spel med en stor öppen spelvärld som man kan leka runt i.
DeeJayFrääsh
  • 0
Jaha, är det här man ska börja? Blev rekommenderad sidan av en kompis, som sa att det här var ett väldigt trevligt forum. Frågan är om man kan lita på den pågen eller inte. Hursomhelst... Hej på er!
  • 0
  • Voom
  • Voom
Inte ny läsare av GR men ny på forumet.

Hej.
  • 0
Jag är inte direkt ny men hej.
oh ho the ratlin bog - Franck
  • 0
Då är ju jag en ny medlem, det känns lite pirrigt att presentera sig själv här men nu har jag gjort det....
  • 0
Jag skaffade nyss användare, men började läsa på GR för ca ett år sedan när jag började spela riktiga spel (innan var det mest mario och sånt där kul).
"My Wonderland is shattered. It's dead to me."
  • 0
Bumpar upp den här tråden en smula. Godisbit heter jag, angenämt att träffas!
  • 0
Hej hej någon som vill leka ?
Leken hetter "hitta 8 papper"
Nä bara skojade menhär är jag eller vad man nu ska säga.
Lets play a game...its called find me 8 pages
  • 0
Hej, det är jag som är Turbomormor Jag gillar (uppenbarligen) spel, musik och en väldans massa annat. Har precis som många andra varit inne på sidan och kikat innan, men har först nu bestämt mig för att ta mig i kragen och bli medlem, feels good!
Hen kan du vara själv, gubbkärring.
  • 0
Homer S heter jag. Är ny medlem. Eller ja, nygammal. Eller kanske bara gammal. Vad vet jag, vad räknas som ungt these days? Har ju bara varit medlem i 7 år.
  • 0
Citerar turbomormor:
Hen kan du vara själv, gubbkärring.


Klockrent! Välkommen till Gr!
Coughin like you got a cold or something, tryna OD on THC.
  • 0
Flux här!

Älskar Downhill, men kör jag inte nedför så är jag antingen vid Projektorn eller ute och softar
  • 0
Oljudsmannen här, gillar att spela spel.
  • 0
Hej jag har precis blivit medlem här och jag spelar enbart på xbox one. Har spel som Battlefield 4, dragon age inquisition, halo mcc, killer instinct. Skicka personligt meddelande om du vill bli vän med mig på xbox live och spela med mig i något av de spelen jag har, Jag spelar mest multiplayer på halo, bf4 och killer instinct och vill spela med folk som samarbetar och har en bra attityd och som hjälper en i spelet när man än kan och som jag också försöker göra, ursäkta om detta låter klyschigt. Vill dela en mycket bra ide med er men vad inte var jag ska dela den?
  • 0
Tjenare,

Ny här så tänker jag skriver lite kortfattat om mig.

En föredetta pc gamer som lackade ur när pcn dog för en massa årsen.
Var ursprunligen mest en ekonomisk fråga, men fastnade mer och mer för konsol spelande.
Finner det numera bekvämmare att spela fps med handkontroll än med mus & tangentbord.
Vill inte påstå jag är någon fanboy men finner överlag att Xbox är det bästa konsol alternativet.
Hur opopulära åsikt det än må vara så har Xbox Halo & Gears of War, nuff said.

Utöver gaming så gillar jag comics, Warhammer 40k, Litteratur, film och tv-serier, när det gäller musik så är det främst metal, progressive rock och soundtracks som gäller.

Plattform: Xbox One
Gamertag: JUDGE DEA7H
Spelas förtillfället: Batman: Arkham Knight
Spelas i multiplayer: Battlefield, Diablo III, Halo MCC, Mortal Kombat, Titanfall unt so weiter..
"Dying isss good. Dying isss easssy. I jussst put in my hand...and sssqueeze!"
  • 0
Hej!
Inte ny medlem precis (varit medlem i typ 1-2 år), men har helt missa den här tråden.
Jag gillar dom flesta spel, kör på PS 1-4 och Nintendo 3DS.

Utöver spel så gillar jag djur. Jag gillar i princip alla djur som finns men har ett extra stort intresse för reptiler och groddjur. Har för tillfället 14 djur av 5 olika arter och har börjat lite smått med att avla några av djuren, än så länge har det resulterat i 4 små ödlor och 4 ägg (2 från ödlor och 2 från ormar).
  • 0
hej. är ny här sen juni iår. glad 82 som älskar resident evil och uncharted serien. ser fram emot att läsa och kommentera här.
  • 0
En liten presentation då har följt GR ett tag nu men tänkte att det var dags att skaffa ett konto här med. började lira på allvar i vintras då jag införskaffade en ps4, bästa köpet på otroligt länge ^^ lirade PC förr men har kommit in i hela konsol andan nu och trivs sjukt bra med det. Ska försöka komma in i hela online grejen med så småningom ^^ PSN: MarieAndersson3
Då var det dags för mig att avlägga min bekännelse.

Första spelade spel jag minns; Excitebike till NES
Fösta spe jag varvade; Super Mario World till SNES
Första spelade PC-spel; Medföljande spel till Windows 3.11,
Första spelade 3D-spel; Doom

Konsoler som innehavits; SNES, N64, GameCube, GameBoy Advance, Nintendo DS, Playstation, Playstation 2, Playstation 3, Xbox, Xbox 360, Xbox One, Playstation Portable

Av de spel jag lirat;
Bästa spel 90-tal; Half Life, Legend of Zelda Ocarina of Time, Super Metroid
Bästa spel 00-tal (torr spel-period för min del); Forza 4, World of Warcraft, Half Life 2
Bästa konsolspel 10-tal: Witcher 3, GTA V, Far Cry 3/4
Samt; Det spel jag lagt ner mest tid på; Counter Strike (månader +moms under mina yngre dagar, World of Warcraft (timestopper)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!