Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Alla nya medlemmar: Presentera er här


Citerar Glass Simon:
Hejsan. Jag är ny här, typ.



No, youre not.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Citerar luddeking:
No, youre not.


Jag skulle kunna.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Du är ny, inbilla dig intet annat.
  • 0
Halllå !

Nima här 15 år bor i världens bästa göteborg.
Intressen mycket mycket fotboooll massa musik Kanye west gäller. Pluggar mycket nu men så fort ja får tid över från skola och fotboll blir det spel.
Har ett xbox spelar mcyket olika inte bara en genre.

Läst GR länge men har aldrig vågat mej på sajten helt ny nu då interessannnt.

Mer info skriv i gästboken elr nått måste skutta till träning nu!
Tack o hej de va allt från mig Nima hade.
I think i stepped on your cat.. sort of.™
  • 0
Citerar iLeviathan:
Du är ny, inbilla dig intet annat.

du e soo jevla ball

Citerar BoxensVän:
[Text]

Välkommen, välkommen.
Friends stoning friends stoning friends stoning friends stoning friends stoning friends.
  • 0
Har vart medlem typ 1 månad. Spelar på data och ps2.
På data GTA IV och fps spel.
På ps2 Guitar hero World tour och kingdom hearts 2.
Gillar även att åka skidor. Åkeeer till sälen i morgon.
Favorit TV Serie är simpsons
  • 0
Har varit medlem i typ tre dagar nu, jag fastnar speciellt för spel med action i, men som samtidigt kräver att man ska tänka, typ Portal och TLoZ:Twillight Princess.
Min största egenskap är att jag kan många ord, och har någorlunda bra grammatik.
Men så är jag faktist bara 12 år, inte för att det spelar nån stor roll.
Jag gillar att blogga, skriva recensioner, argumentera eller bara helt enkelt skämta med andra, även om de skulle tycka min humor är kass.
För det sista, Daniel har det bästa förnamnet på hela Gamereactor.

//DAN07
Jag startar inte bråk, jag avslutar de.
  • 0
Hej, jag är inte så ny men är typ aldrig inne O_o
Är väll lika bra att presentera sig...I love Nintendo <3

De räcker väll ^W^
  • 0
Hejsan jag heter Machinetti och jag e absolut inte ny på gamereactor för jag har blivit bannad en enorm mängd massa gånger men den här gången tack vare att jag fick reda på att det fanns en sådan sak som en moderator som håller på med att banna folk och ger andra chanser så fick jag komma tillbaks till GR och se om jag kan hålla mig i skinnet och sen se om folk faktiskt kommer att gilla mig istället för att "Hate my guts".

men anyway jag gillar alla möjliga sortens spel men mest sånna som har en bra story och ger mig en bra spelupplevelse som Bioshock,Gears of war,Gears of war II,Condemned 1 och 2 ,Assassins Creed,Dead Space,The Darkness,Half Life-spelen och en jäkla massa andra spel som jag inte tänker nämna för att det blir bara mycke att läsa.

Just nu så e jag bara upptagen med att komma högre upp i rang på Gears of war och det e därför som jag nog inte kommer att bli bannad för allt jag kommer att göra e att köra gears of war online tills jag kommer en jäkla massa högt upp i rang och det kommer att ta mig antingen 1 eller 1 och ett halvt år tills jag lyckas. Och folk e väldigt välkommna att adda min gamertag sålänge detta folk älskar att köra Gears of war och är 17 ELLER ÖVER 17 ÅR GAMMLA. och jag önskar att jag kunde skriva ännu mer och jag kan hålla på hela dagen med att skriva men nu får det vara nog med skrivandet för det e dags för mig att köra Gears nu. jag har gått upp 20 000 i ranking dom senaste 5 veckorna och en jäkla massa människor på Xbox live har märkt. But anyway ill Catch u on the flipside. Tack
Smok`em if u got`em
  • 0
Citerar Machinetti:
Hejsan jag heter Machinetti och jag e absolut inte ny på gamereactor för jag har blivit bannad en enorm mängd massa gånger men den här gången tack vare att jag fick reda på att det fanns en sådan sak som en moderator som håller på med att banna folk och ger andra chanser så fick jag komma tillbaks till GR och se om jag kan hålla mig i skinnet och sen se om folk faktiskt kommer att gilla mig istället för att "Hate my guts".

men anyway jag gillar alla möjliga sortens spel men mest sånna som har en bra story och ger mig en bra spelupplevelse som Bioshock,Gears of war,Gears of war II,Condemned 1 och 2 ,Assassins Creed,Dead Space,The Darkness,Half Life-spelen och en jäkla massa andra spel som jag inte tänker nämna för att det blir bara mycke att läsa.

Just nu så e jag bara upptagen med att komma högre upp i rang på Gears of war och det e därför som jag nog inte kommer att bli bannad för allt jag kommer att göra e att köra gears of war online tills jag kommer en jäkla massa högt upp i rang och det kommer att ta mig antingen 1 eller 1 och ett halvt år tills jag lyckas. Och folk e väldigt välkommna att adda min gamertag sålänge detta folk älskar att köra Gears of war och är 17 ELLER ÖVER 17 ÅR GAMMLA. och jag önskar att jag kunde skriva ännu mer och jag kan hålla på hela dagen med att skriva men nu får det vara nog med skrivandet för det e dags för mig att köra Gears nu. jag har gått upp 20 000 i ranking dom senaste 5 veckorna och en jäkla massa människor på Xbox live har märkt. But anyway ill Catch u on the flipside. Tack


Hej, jag är Jokern och styr forumet med järnhand.
  • 0
Jag heter Amitinder.
Just nu bor jag i sundsvall, men ska på sommarn flytta till Stockholm.
Jag gillar att spela pingis.
Har en ps2, med NFS Underground, till NFS Undercover och en del andra.
Just nu har jag Sportlov, är hos syrran i Uppsala.
När Sportlovet är slut så ska jag till skidlägret i Klövsjö, den 13 - 15 mars.
Favoritbok är Narnia.
Den bästa film jag har sett är Valkyria.
På pc:en har jag Civilcation IV, Guild Wars och många andra.
Simpsons äger!!!!!!!!!!!!!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Goddag.
Mitt namn är Alfred Törnqvist Brown. Jag har nyligen skapat mig ett gediget intresse i spel, och har därför sökt ett lämpligt community för ovannämnda ett tag. Fastnade då för denna sida. Jag är en hederlig medborgare bosatt delvis i Stockholm och delvis på en helt annan plats. Är utbildad inom konst och musik. Jobbar nu som kringresande konsthandlare åt en familj och vinprovare. Har ni frågor så posta ett gästboksinlägg.
Om det är någon som vet hur man laddar upp en avatar, vänligen tala om det för mig. Ha det bra, vänner
Att träffa en lada inifrån är svårt
  • 0
Du säger att jag drömmer, jag som inte ens kan sova?
  • 0
Gammal medlem... men har inte varit aktiv förrän i går.

Hejsan alla spelintresserade!
  • 0
Citerar iLeviathan:
Hej, jag är Jokern och styr forumet med järnhand.


Bullshit. Du spammar forumet med smör.
  • 0
Tja, jag är ett metal fan från top till tå. <-- Allt ni får veta. <--- Lögn...jag älskar skräckisar, Nintendo, Capcom och Dr.Pepper. <--- Nu får ni inget mer veta.
metal omg
  • 0
Jag är ny för 5 månader sedan. Mamma slängde paj i fängelset och labyrinten är en sjö. Tack och hej leverpastej
Prying open my third eye.
  • 0
Välkomna mig. GR har fått en till SW nörd.
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Tjena allihop jag har varit medlem ett tag men tänkte skriva lite om mig ändå eftersom jag inte går ofta in på sidan och lär känna folk direkt men nu kanske det e dax!
Mitt namn är Alexander och är 18 år Vilket e gött!! Jag bor i Skövde spelar i ett band och älskar att sitta och spela goa spel förutom det så pluggar teknik på gymnasiet sista året.

tycker att GR är helt okej (ibland kan jag inte hålla med vad de skriver men det sker ibland alla har olika åsikter.) gillar deras tdning snygga omslag oftas och nice layout.

ja det var väl allt jag kunde komma på men om de finns frågor kontakta mig! Hahaha

jo förresten om ni vill lyssna på mitt band gå in på myspace: www.myspace.com/bandforget

tack för mig!!
  • 0
  • Erka
  • Erka
Jag är Erka. Jag bor någonstans i Europa och jag spelar spel. (Många spel.) När jag inte spelar spel (vid såna tillfällen, vars korrekta benämning är "KOD RÖD") kanske jag är på ett gym eller i en bar.

Mina vänner kallar mig "Spiderman". Eftersom jag ofta svingar mig mellan höga byggnader med hjälp av en sorts spindelnäts-patron som jag har operejtat in typ vid handleden.
Watching the Wheels.
  • 0
hje ja e ny här . ja gilar att splea data o busa
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Didrik Hagman var namnet. Är 93a, född i Boden, uppväxt i Stockholm...
Hursomhelst... För tillfället studerar jag i grundkolan (duh!) och fritiden spenderar jag med polare, träningen och mina älskade trotjänare, datorn och PS2an
Manganörd så det skriker om det. (OP och FMA)
Har läst Gamereactor sen jag va 12... Världens bästa speltidning,
alltid hysteriskt rolig läsning.
Inbiten Fantasynörd, föredrar RPGs och The Lord of the Rings Online ,
men dras också till Strategispelshållet (Har spelat Heroes of Might and Magic sedan barnsben). Nightwish FTW! Behöver jag förklara mig mer?
Nej, nu får det vara nog. Ska veva igång PS2an och spela lite Final Fantasy.

Ha det!
I bid you fare thee well...
  • 0
Välkommen Didde3.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Tjena hoppsan allihopa! Sloprano här, en gamer i sina bästa och mest aktiva år! vet att jag kommer trivas här!
Ha lof ha feef ee hafahi ho. Heff hee fwee!
  • 0
Citerar Sloprano:
vet att jag kommer trivas här!


Nej, det gör du inte.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!