Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Hur länge har ni läst GR?


Citerar shoryuken:
sedans förskolan hadde en konto också men glömde bort den och försvan



Finns inte.
  • 0
Citerar Barsneaker:
Citerar shoryuken:sedans förskolan hadde en konto också men glömde bort den och försvan



kan du snälla sluta kan du inte bara ignonera mig din jävla stalker
tysnaden när jag inser att min liv inte är en anime.
  • 0
Äntligen sa du det magiska ordet! Nu lämnar jag dig ifred!
Finns inte.
  • 0
wtf?
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar Arthas:
wtf?



han går i min skola och är en ireterad snubbe som vågar inte säga nånting framför ansiktet och vill störa mig på min favorit sida
tysnaden när jag inser att min liv inte är en anime.
  • 0
Citerar shoryuken:
han går i min skola och är en ireterad snubbe som vågar inte säga nånting framför ansiktet och vill störa mig på min favorit sida


Men han har varit här längre än dig? Och no offence but, han verkar mindre irriterande än vad du är.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
v

Tillagt 2011-06-25 15:49:
min konto har blivit spärrad för att jag inte har loggad in på ett år (jag försökte sluta med spel och fokusera på skolan ) och hur vet du att han är mindre ireterad på riktig om du aldrig har träffat honom.

och om du undrar så använde jag min kompis konto (dj76) för att jag inte orkar registrera mig
tysnaden när jag inser att min liv inte är en anime.
  • 0
Citerar shoryuken:
jag har haft konto förut men har inte got in online på ett år och läst nyheter och annat utan konto


Vart du bannad, eller övergav du ditt tidigare konto?

Citerar shoryuken:
du kanske inte kan se det för han pm mig hela tiden och inte offentligt på gr
han kanske inte är jobbig för dig men för mig så är det han


Om han mobbar dig här på GR så rekommenderar jag dig att PM'a en moderator. För sådant är inte acceptabelt här.

Tillagt 2011-06-25 15:52:
Citerar shoryuken:
min konto har blivit spärrad för att jag inte har loggad in på ett år


Inte ska man få sitt konto avstängt pga man är inaktiv...

Citerar shoryuken:
och hur vet du att han är mindre ireterad på riktig om du aldrig har träffat honom.


Han framstår som mindre irriterande tack vare hans flitiga användning av punkter, och versaler när det passar. Du borde försöka med att skriva lite ordentligare, så lär du framstå lite mognare, och mer seriös.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Ok läs det här nu shoryuken.


Ok. Nu ska jag förklara den här så kallade mobbningen. Det var en tråd på 4chan(bild-forum) som löd så här:If you get Trips(kod i post) annoy ONE of your best friends until he loses it.
Jag fick såklart Trips(lucky me)och har irriterat dig länge nu. Men sen du sa ordet ignorera så vann du över mig. Grattis!

4chan äter upp mitt liv,allvarligt.
Finns inte.
  • 0
Citerar Arthas:
Citerar shoryuken:jag har haft konto förut men har inte got in online på ett år och läst nyheter och annat utan konto

Vart du bannad, eller övergav du ditt tidigare konto?

Citerar shoryuken:du kanske inte kan se det för han pm mig hela tiden och inte offentligt på gr
han kanske inte är jobbig för dig men för mig så är det han

Om han mobbar dig här på GR så rekommenderar jag dig att PM'a en moderator. För sådant är inte acceptabelt här.

Tillagt 2011-06-25 15:52:
Citerar shoryuken:min konto har blivit spärrad för att jag inte har loggad in på ett år

Inte ska man få sitt konto avstängt pga man är inaktiv...

Citerar shoryuken:och hur vet du att han är mindre ireterad på riktig om du aldrig har träffat honom.

Han framstår som mindre irriterande tack vare hans flitiga användning av punkter, och versaler när det passar. Du borde försöka med att skriva lite ordentligare, så lär du framstå lite mognare, och mer seriös.



wow va intressant av dig att lägga i dig i en kompis gräll men om du gillar så mycket fakta kan du kolla in bilder på min krypin så får du se vad jag menar att han iretterar
tysnaden när jag inser att min liv inte är en anime.
  • 0
4 chan är engelsk sida och jag sa ignonera inte ignore du ljuger

och snälla kan vi inte sluta skriva i en forum om hur länge vi har läst gr

liksom vi är i fel tråd
tysnaden när jag inser att min liv inte är en anime.
  • 0
Per Aspera Ad Astra
  • 0
tysnaden när jag inser att min liv inte är en anime.
  • 0
Citerar shoryuken:
så du fattar varför han är ireterad


Ni båda är irriterande.

Men nu har vi gått tillräckligt off-topic här, och det är bäst att sluta med det nu. Du kan kontakta en moderator via PM om du anser att Barsneaker har varit orättvis mot dig.

Men jag tycker att ni båda ber om ursäkt till varandra och gör sams så vi slipper detta igen...

// dr Arthas.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
kan inte du gör det jag vet inte vem moderator är


aha jo jag hitta en
tysnaden när jag inser att min liv inte är en anime.
  • 0
Sedan 2005. Hade då annat namn här på forumet. Övergav min användare till gamarna, för att sedan komma tillbaka under ny identitet.
  • 0
sedan nr. 2
  • 0
Började läsa GR på nätet 2002-2003 någon gång (se.gamereactor.net) blev medlem på forumet runt 2004 och har varit mer eller mindre - mest sistnämnda - aktiv sedan dess. Pappersupplagan har jag aldrig varit någon storkonsumerare av, kanske har plockat upp dryga 15 nummer under min tid som läsare.
  • 0
Sedan nr 4
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
  • Gro
  • Gro
Sedan nr 21
"Everybody's got a date. Even you, Mario, going after Princess Peach. And what am I doing? I'm just enabling you." - Sheldon Cooper
  • 0
Läst sen 2007!
The knife master
  • 0
Har varit medlem med 3 olika konton sedan 2004-2005 någon gång. Upptäckte GR.se i samband med att jag läste tidningen första gången. Jag var nog en av de mest aktiva på forumet under namnen James_007 och Ejohrik, men sedan fick jag andra intressen och blev inaktiv på forumet. Nu besöker jag sidan några gånger om dagen. Det känns som om forumet dött ut lite sedan storhetstiden under slutet på GR 1.0.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Läste nog något lösnummer innan, men i december 2003 läste jag om GRs julklappstävling och blev medlem. Efter det läste jag varje nummer fram till nr 75.
Den släpptes den månad jag slutade gymnasiet, och nuförtiden går jag inte förbi affärer som har GR så ofta.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!