LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Gamereactor

      Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

      Rapportera buggar!


      Nya Like/Unlike-knappen funkar inte som den ska. Man kan inte gilla eller ogilla ett redan gillat inlägg utan får då bara upp "Användare som gillar detta"-rutan.

      Citatknappen och redigeringsknappen funkar finfint.
      Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
      Citerar Ridley:
      Nya Like/Unlike-knappen funkar inte som den ska. Man kan inte gilla eller ogilla ett redan gillat inlägg utan får då bara upp "Användare som gillar detta"-rutan.

      Citatknappen och redigeringsknappen funkar finfint.


      Ok ska prova på din kommentar, yepp experimentet verifierade ditt inlägg. Jag kan heller inte gilla/ogilla redan gillade kommentarer. Det går heller inte att ogilla en kommentar man redan gillat.
      Do what you can, with what you have, where you are.
      Citerar Patrikseve:
      Ok ska prova på din kommentar, yepp experimentet verifierade ditt inlägg. Jag kan heller inte gilla/ogilla redan gillade kommentarer. Det går heller inte att ogilla en kommentar man redan gillat.

      Precis. Att trycka på tummen-upp borde växla mellan gilla/ogilla och att trycka på siffran borde visa vilka som gillat.
      Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
      • 0
      Citerar Ridley:
      Citerar Patrikseve k ska prova på din kommentar, yepp experimentet verifierade ditt inlägg. Jag kan heller inte gilla/ogilla redan gillade kommentarer. Det går heller inte att ogilla en kommentar man redan gillat.
      Precis. Att trycka på tummen-upp borde växla mellan gilla/ogilla och att trycka på siffran borde visa vilka som gillat.


      Skulle gissa på att det var meningen men att de introducerat en bugg någonstans eller glömt bort att implementera funktionen. Att se vem som gillat kan jag göra genom att trycka på siffran. Det enda jag inte kan göra är att ogilla ett gillat meddelande.
      Do what you can, with what you have, where you are.
      • 0
      Citerar Patrikseve:
      Att se vem som gillat kan jag göra genom att trycka på siffran.

      Och genom att klicka på tummen-upp. Du kan också rösta genom att klicka på siffran. Problemet är att de sitter ihop som en knapp, så när en person röstat så funkar knappen bara som "vem har röstat"-knapp.
      Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
      Citerar Ridley:
      Citerar Patrikseve:Att se vem som gillat kan jag göra genom att trycka på siffran.
      Och genom att klicka på tummen-upp. Du kan också rösta genom att klicka på siffran. Problemet är att de sitter ihop som en knapp, så när en person röstat så funkar knappen bara som "vem har röstat"-knapp.


      Sant hoppas det fixar till det!
      Do what you can, with what you have, where you are.
      Citerar Patrikseve:
      Sant hoppas det fixar till det!

      Ännu inte fixat efter tio dagar. Synd att de inte testar funktioner tillräckligt innan de implementeras.



      Nu har jag problem med smileys också. Funkar inte att trycka på dem för att infoga i inlägget. Någon fler som upplever det?
      Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
      • 0
      Citerar Ridley:
      Citerar Patrikseve Confusedant hoppas det fixar till det!
      Ännu inte fixat efter tio dagar. Synd att de inte testar funktioner tillräckligt innan de implementeras.



      Nu har jag problem med smileys också. Funkar inte att trycka på dem för att infoga i inlägget. Någon fler som upplever det?


      kunde inte citera din smiley heller. inte helt säker på om det är ett nytt problem. men vill minnas att jag gjort det förut och att det fungerat då...
      Normal is overrated
      • 0
      Citerar Zack strife:
      kunde inte citera din smiley heller. inte helt säker på om det är ett nytt problem. men vill minnas att jag gjort det förut och att det fungerat då...

      Det är en gammal bugg. Man kan inte citera enbart en smiley, det krävs lite övrig text också. Vill man citera en ensam smiley måste man lägga in lite kod intill den, exempelvis den här: <i></i>.
      Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
      • 0
      Nej Smileys fungerar inte idag. Vi får helt enkelt kringå problemet genom att klistra in om möjligt eller använda parenteser och en dos kreativitet. Förhoppningsvis fixas det snart. Jag kommer inte ihåg alla manuella koder för smileys tyvärr men kanske går det att skriva in tecknen för respektive smiley manuellt och få en?
      Do what you can, with what you have, where you are.
      • 0
      Citerar Patrikseve:
      Nej Smileys fungerar inte idag. Vi får helt enkelt kringå problemet genom att klistra in om möjligt eller använda parenteser och en dos kreativitet. Förhoppningsvis fixas det snart. Jag kommer inte ihåg alla manuella koder för smileys tyvärr men kanske går det att skriva in tecknen för respektive smiley manuellt och få en?

      Man kan skriva manuellt. Dessa kan jag:

      Happy Smile Sad Surprised Eek Cool Lol Mad Happy Cry Roll Eyes Blink Idea Arrow Green Clap Dance Pray Shifty Think Whistle
      Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
      Citerar Ridley:
      Citerar Patrikseve:Nej Smileys fungerar inte idag. Vi får helt enkelt kringå problemet genom att klistra in om möjligt eller använda parenteser och en dos kreativitet. Förhoppningsvis fixas det snart. Jag kommer inte ihåg alla manuella koder för smileys tyvärr men kanske går det att skriva in tecknen för respektive smiley manuellt och få en?
      Man kan skriva manuellt. Dessa kan jag:


      Men dåså då kommer du att tituleras som Mästare på sidan ett tag. Medlemmar och utomstående kommer hädanefter att vallfärda till ditt krypin för att lära sig hur man smider smileys i de stora chattverkstäderna.
      Do what you can, with what you have, where you are.
      • 0
      Märkte nu att en enda smileyknapp fungerar:


      Citerar Patrikseve:
      Medlemmar och utomstående kommer hädanefter att vallfärda till ditt krypin för att lära sig hur man smider smileys i de stora chattverkstäderna.

      Haha, javisst. Vi kan anordna smiley-kurs med Mr Smiley som gästföreläsare.
      Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
      • 6948
      • 6948
      Mina faktaspäckade kommentarer i artikeln nedan har försvunnit. Eek

      https://www.gamereactor.se/artiklar/582743/Drommar+om+Marvel+Studios+framtid/
      "Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
      • 0
      Citerar 6948:
      Mina faktaspäckade kommentarer i artikeln nedan har försvunnit.

      https://www.gamereactor.se/artiklar/582743/Drommar+om+Marvel+Studios+framtid/

      Vad var det för fakta? Låter som att någon raderat dem, har aldrig varit med om att inlägg skulle försvinna av sig själv.
      Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
      • 0
      Citerar Ridley:
      Citerar 6948:Mina faktaspäckade kommentarer i artikeln nedan har försvunnit.

      https://www.gamereactor.se/artiklar/582743/Drommar+om+Marvel+Studios+framtid/
      Vad var det för fakta? Låter som att någon raderat dem, har aldrig varit med om att inlägg skulle försvinna av sig själv.


      Det kan var en bugg, men det vanliga är att en moderator eller någon på redaktionen eller annan med behörighet i det fallet tagit bort kommentaren. Jag har dock varken sett någon notis om detta av någon moderator eller själv tagit bort dina så jag vet inte vad som hänt. Men en kommentar tas inte bort utan en anledning om det är det som skett.
      Do what you can, with what you have, where you are.
      • 0
      • 6948
      • 6948
      Okej, nu förstår jag. Ytterligare en kommentar är borta. Någon har tagit anstöt av att jag påpekat extrema längdskillnader mellan t ex Brolin och Cable och att jag dessutom kommenterat felaktiga påståenden om t ex Punishers längd.

      Jag får helt enkelt sluta att peta in fakta i mina kommentarer.
      "Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
      • 0
      Citerar 6948:
      Okej, nu förstår jag. Ytterligare en kommentar är borta. Någon har tagit anstöt av att jag påpekat extrema längdskillnader mellan t ex Brolin och Cable och att jag dessutom kommenterat felaktiga påståenden om t ex Punishers längd.

      Jag får helt enkelt sluta att peta in fakta i mina kommentarer.


      Nejdå ska inte behövas, men om det är någon kritik mot en artikelförfattare kan man dock försöka vara konstruktiv etc. Men som sagt jag vet inte vad som hänt.
      Do what you can, with what you have, where you are.
      Som Ridley redan påpekat så funkar det inte att infoga smileys ifrån smileyfunktionen nedan.
      *sad face*
      Entering zero gravity
      • 0
      Smileys är fixade!

      Nu är det bara tummen upp som är trasig.


      Har också märkt att om man klickar på en nyhet och reklamsidan dyker upp så kallas webbläsarfliken för "Medlems- och redaktionsbloggar" innan man klickar sig vidare till nyheten. Fel fel fel.
      Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
      • 0
      Mobilversionen av hemsidan stoppar nu scrollning i sidled. Detta gör att text i PM är bredare än den synliga ytan och utan att kunna scrolla åt sidan går det inte att läsa allt.

      Detta ger också problem i forumet. Där kan man läsa allt, men öppnar man smiley-rutan så kommer den delvis utanför skärmen. Då kan man inte välja alla smileys och inte heller stänga smiley-rutan som dessutom ligger framför Posta-knappen så inlägget kan inte postas. Inte bra.
      Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
      • 0
      Like-knappen fixad, tack!
      Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
      Jag försökte gilla jag också, men sidan bara scrollade upp. = /

      Tillagt 2018-03-12 14:02:
      Kunde inte rösta i omröstningen av marsspelen märkte jag nyss.
      -Just Be Yourself Everyone Else Is Taken
      • 0
      När man nu klickar på sin profilbild kastas man till sin presentation fast den täcks av valet att byta profilbild istället. Är detta en ny uppdatering?

      Kommer våra egna avatarer att försvinna och ersättas mot Gamereactors egna förhandsval som "uppdateringen" hintar om för tillfället?

      Edit:
      Nu förstår jag. Man får klicka på sitt användarnamn/emailadress för att komma till sin presentation medan om man klickar på sin profilbild kommer man direkt till valet att byta avatar. Dock lite knepig lösning kan tyckas om det ska bli på det viset.
      Entering zero gravity
      • Avatarerna är pixliga i krypinet

      • Mobilversionen av hemsidan stoppar scrollning i sidled. Text i PM är bredare än den synliga ytan och det går inte att läsa allt. Öppnar man smiley-rutan i forumet så kommer den delvis utanför skärmen. Då kan man inte välja alla smileys och inte heller stänga smiley-rutan som ligger framför Posta-knappen så inlägget kan inte postas.

      • När jag i krypinet klickar på "Fler >>" under sektionen "Vad har mina vänner gjort på sistone?" så byts alla avatarer i listan ut till min egen.
      Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!