LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Gamereactor

      Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

      Rapportera buggar!


      Jag försökte ta kontakt med en moderator via ett privat meddelande men kunde ej då enligt ett felmeddelande så måste jag "skriva mottagarens användarnamn i 'Till'-fältet." Däremot kan jag inte skriva något i detta fält då den är ockuperad av en slags svart ruta som hindrar mig från att skriva något där överhuvudtaget. Det kanske är möjligt att kringgå detta problem om en moderator på denna site vore vänlig att ta kontakt med mig istället via ett privat meddelande? Jag skulle uppskatta det väldigt mycket!
      "I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
      • 0

      Det är minst sagt häpnadsväckande att sidan på många plan är så buggig och trasig när 2.0 exempelvis flöt på närapå felfri. På många sätt känns det mer som att bläddra igenom en beta-version av ett forum från 2001 istället för en modern hemsida.

      "Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
      • 0
      Kikade på livestreamen av Destiny Showcase igår, men såg aldrig chathistoriken. Bara sporadiska kommentarer. Nån mer som upplevt problem med chattfunktionen på livesidorna?
      • 0

      Är det bara för mig som det emellertid är helt omöjligt att kommentera nyheter numera? Mina meddelanden försvinner bara så fort jag klickar på 'posta.'

      "I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
      • 0

      In reply to: @Mr Clint

      Är det bara för mig som det emellertid är helt omöjligt att kommentera nyheter numera? Mina meddelanden försvinner bara så fort jag klickar på 'posta.'

      Samma här. Jag har provat att posta både via nyheten och via "Textkommentar"-forumet, men inget av det verkar funka.

      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0

      In reply to: @zwqase

      Samma här. Jag har provat att posta både via nyheten och via "Textkommentar"-forumet, men inget av det verkar funka.

      Censur, säger jag! Censuuuuuurrrr!!!!! 🤬

      "I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

      Jag skrev en blogg tidigare idag men den har inte dykt upp bland mina bloggar. Är det en bugg eller behöver en moderator/skribent läsa igenom den först och godkänna den eller?

      "I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
      • 0

      Fått upp sidan kan inte visas med jämna mellanrum hela dagen.

      Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
      • 0

      https://www.gamereactor.se/perfect-dark-och-state-of-decay-3gameplay-kan-visas-tidigare-an-vantat-1195193/

      Intressant bugg som orsakar att gamla smileys blir gigantiska nu (som ni också kan se ovanför denna kommentar i ett av mina äldre inlägg).

      "I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski

      Det måste vara en bugg, jag har testat 3 olika webbläsare och även testat på datorn, men när jag ska posta en blogg så blir det bara en vit ruta, och inget händer.

      Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
      • 0

      In reply to: @Siegfried

      Det måste vara en bugg, jag har testat 3 olika webbläsare och även testat på datorn, men när jag ska posta en blogg så blir det bara en vit ruta, och inget händer.

      Vissa ord är ju inte tillåtna på denna webbplats, dvs ett urval ord på både svenska och engelska (vilket gör ärendet ännu mer komplicerat), därför hindras inläggen ibland från att postas. I dem flesta fall är det hyfsat lätt att lista ut vilket eller vilka ord som orsakar detta, men det har hänt mig ett par gånger (dvs bara några få tillfällen) att jag verkligen inte kunde lista ut vilket ord i mitt inlägg som ansågs som olämpligt. Ibland kan det också handla om, inte ett ord, men snarare en sekvens av bokstäver inom ett ord, exempelvis "Redd!ck" eftersom ordet "d!ck" (notera gärna i detta sammanhang att "!" skall utbytas mot ett "i") ej tillåts att postas på denna webbplats. Så, ja, det är inte en bugg, men jag håller dig om att det kan orsaka enorma irritationsmoment ibland.

      "I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!