Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Vad Tycker Ni om Nya Sidan?


  • Meme
  • Meme
Bloggarna fungerar inte att skriva i än.
Att lägga in spel är fattigt. Man måste skriva vilken konsol de tillhör, vad spelet heter, vilken region man har spelet i, om det är en originalutgåva eller en budgetutgåva. Den behöver lite bättring.
Kom ihåg var ni såg Meme första gången.
  • 0
den vart faktiskt riktigt bra , brukar inte hänga så mycvket här men det kanske det blir ändring på nu.
Praise the lord pass the amunition
  • 0
Jag tycker att den är väldigt bra Lite ovant bara, men man kommer att lära sig..
Nintendo Wii
  • 0
Gillar inte färgsättnigen men annars så är den helt ok.
//Nickman
  • 0
Svårt att hitta tycker ja. Såna här typer av sidor som ja bara brukar stänga o skiter i det, om det inte är verkligen något jag ville hitta.
42
  • 0
<quote author="Meme">Bloggarna fungerar inte att skriva i än.
Att lägga in spel är fattigt. Man måste skriva vilken konsol de tillhör, vad spelet heter, vilken region man har spelet i, om det är en originalutgåva eller en budgetutgåva. Den behöver lite bättring.</quote>

Om du bara kollar en artikel eller recension av spelet i fråga så räcker det med att trycka på en knapp till höger för att det ska hamna i din spelsamling eller bevakas.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Jag gillar färgen. Men jag kommer säkert tröttna på den...
  • 0
  • Meme
  • Meme
<quote author="Tirion"><quote author="Meme">Bloggarna fungerar inte att skriva i än.
Att lägga in spel är fattigt. Man måste skriva vilken konsol de tillhör, vad spelet heter, vilken region man har spelet i, om det är en originalutgåva eller en budgetutgåva. Den behöver lite bättring.</quote>

Om du bara kollar en artikel eller recension av spelet i fråga så räcker det med att trycka på en knapp till höger för att det ska hamna i din spelsamling eller bevakas.</quote>Det är det jag inte gillar. Nu ser man bara att jag har Metal Gear Solid 3: Subsistence. Man ser intevilken region jag har spelet till, vilken version av spelet jag har eller ens hur många versioner av spelet jag har...
Kom ihåg var ni såg Meme första gången.
  • 0
Men palla veta vilken region och hur många dubletter man har.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Jag tycker sidan är ett enormt lyft från den gamla. Fantastiskt bra!!
  • 0
Sidan är as snygg men man jag undrar en sak :Hur lägger man till spel till bevaka spel fliken??
Autobahn
  • 0
Loggade precis in
Bra jobbat måste jag säga. Är dock fortfarande något ovan men sånt släpper ju ganska snabbt =)
Nature is brutal, thank God I'm a human at the top of the food chain... at least with a gun.
  • 0
Jag har ett nytt hem
  • 0
Nja, det var nog lite bättre förr. Kanske beror det på att jag är konservativ, men varför ändra på en design som redan var bra?

Men missförstå mig inte. Denna sida är riktigt snygg och alla som arbetat med den förtjänar en eloge. Men varför laga något som inte är trasigt?
When I was young I thought that money was the most important thing in life; now that I am old I know that it is. - Oscar Wilde
  • 0
Neeej... dom har ju förstört allt som någonsin varit GR... fan vad ledsen jag blir...
Good Better Benetton
  • 0
den är helnice...dock saknar man lite av den blåa looken
It ain't the fall that gets you... it's the sudden stop at the bottom
  • 0
Sen tycker jag att forumet är det som försämrats mest... varför varför varför? .. nu blir jag ju tvungen att byta startsida på datorn...äsch... life sux
Good Better Benetton
  • 0
Sidan är ju helnice! Blev först lite förvånad när jag såg den. Påminner mig lite om en internetbutik, men när man bekantat sig ser man definitivt alla fördelar. Bra jobbat!
Far away across the field // The tolling of the iron bell // Calls the faithful to their knees // To hear the softly spoken magic spells
  • 0
Hmmm, Jag måste hålla med om att det är lite surt att dom tagit bort vad som för mig var GR. 1.0 kommer jag alltid komma ihåg.

Men 2.0 håller klass och enligt mig en av dom snyggaste sidor jag besökt!
  • 0
Synd at 2.0 inte alls känns lika lättillgänglig som den gamla versionen. Men vem vet, det kanske bara beror på att det är nytt?
  • 0
  • Too
  • Too
Jag har inte riktigt vant mig ännu. Men det kommer jag säkert att göra, senare.
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
Sidan känns helt klar ny och fräsch. Men just nu käns den lite förrvirande. Tro dock att det bara handlar om och vänja sig
Sleep my friend and you will see that dream is my reality.
  • 0
Nån som fattar "ranking" systemet?
  • 0
Jag börjar bli van, fast jag glömmer inte alla gamla minnnen som jag hade på GR 1.0.

Bra jobbat GR!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!