Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Gamereactors Julkalender


niiice!..... Tyckte jag tills jag såg att jag inte vann nåt...
  • 0
Vann inget iår heller..... Men underbart bra tävling iallafall.
A million light reflections pass over me
  • 0
Om jag inte missminner mig så var det ju faktiskt en utlottning utav en HDTV också i början av julkalendern (som kanske för den delen inte tillhörde just julkalendern, men en tävling var det iaf). Har för mig att det stod att vinnarna skulle presenteras dagen innan julafton.

Vad hände med den tävlingen för jag är säker på att jag inte har drömt det?
Nature is brutal, thank God I'm a human at the top of the food chain... at least with a gun.
  • 0
YESSSSSSSS!
Jag vann betanyckel till Age of CONAN! - Här ska viftas med jättesvärd!!
  • 0
Jag inte nåt i år heller
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Tror att redaktionen väntar på någon muta av någon användare som vill ha HDTV:n till varje pris
  • 0
Vart är Mirai TV:n som dom lottade ut? Lite sega Gamereactor är!
XBL: Trasig mygga
  • 0
  • Missing Avatar
  • pg
Eftersom varken vinnarna av R2D2-projektorn eller TV'n är presenterade tror jag GR har fått problem med lotterilagen. Tyvärr......
You'll Never Walk Alone.
  • 0
Vem var det som vann tarmsköljningen?
Det har vi väl inte fått reda på?
I do it my way
  • 0
Ingen Blade Runner idag heller....
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
  • 0
This year was a grim disappointment.
  • 0
Någon mer som inte fått sitt pris än?
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
  • 0
Citerar pg:
Eftersom varken vinnarna av R2D2-projektorn eller TV'n är presenterade tror jag GR har fått problem med lotterilagen. Tyvärr......


Hoppas inte. För jag ska vinna dom båda!
The hand of faith is moving and his finger points to you!
  • 0
De har väl inte presenterat vinnarna i varken tv-tävlingen eller R2D2-projektorn än eller? Jag skickade ett brev och frågade om tv-tävlingen men fick svaret:
"Svar

Sök i textarkivet. Och låt oss slippa fler av dessa frågor nu, tack. Vi korade vinnaren för 5-6 veckor sedan.

Petter Hegevall"

Men jag kan inte hitta någonting alls om dessa tävlingar.
Sweet: Look at you, your dressed like a hooker! Kend'l: Oh, and i guess you two would know what a hooker looks like. CJ: You two say it like its a bad thing
  • 0
Mirai-TV vinnaren: http://www.gamereactor.se/nyheter/12919/Vinnaren+av+Mirai-TV
%3An/


R2D2-projektorn vann ingen läsare i Sverige (tyvärr) - det var ett pris för hela Skandinavien.

Ingen av dessa tävlingar var med i Julkalendern för övrigt.

När det gäller julkalenderpriserna så är jag medveten om att varken Blade Runner eller Vivendi-priserna gått iväg. Jag tjatar på de som ska skicka iväg priserna så ofta jag kan.
Bengt Lemne / Gamereactor
  • 0
Jag tvivlar på om det blir nåt pris för mig i år.......

Men jag förstår att det inte är erat fel på GR att priserna är försenade.
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
  • 0
Är det någon som kommer ihåg vad 4-10 priset var i Blade Runner tävlingen? vann nämligen där men har glömt bort vad det var och har ännu inte fått priset
  • 0
Citerar Jango Tango:
Är det någon som kommer ihåg vad 4-10 priset var i Blade Runner tävlingen? vann nämligen där men har glömt bort vad det var och har ännu inte fått priset


Det är precis så det är för mig. Jag vann 10:e priset i Blade Runner-tävlingen men har glömt vad jag vann, skulle dock tippa på att jag vann en film.....
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
  • 0
Puh, jag trodde jag var den enda som blivit utan, men då är jag inte ensam iaf någon som vet om priserna är påväg?
Citerar Elaisa:
Det är precis så det är för mig. Jag vann 10:e priset i Blade Runner-tävlingen men har glömt vad jag vann, skulle dock tippa på att jag vann en film.....
Jo de borde väl vara de , om det inte är en t-shirt!
  • 0
Borde inte denna tråden vara död nu och få liv.. hmm få se.. När julkalendern börjar igen!!
I have a bad feeling about this.
  • 0
Man kan ju tycka att den borde vara död nu, men jag som så många andra Bladerunner vinnare väntar fortfarande på att det ska komma några priser... Men det kanske är normalt att låta det gå mer än tre månader från vinst till utdelning...
  • 0
Citerar Tilioch:
Man kan ju tycka att den borde vara död nu, men jag som så många andra Bladerunner vinnare väntar fortfarande på att det ska komma några priser... Men det kanske är normalt att låta det gå mer än tre månader från vinst till utdelning...


Ja, det skulle va skönt om man fick sig sitt pris nån gång.
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
  • 0
Jag vann Blade Runner, men den dök aldrig upp.
Life is unfair, kill yourself or get over it.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Citerar kantrell-man:
Jag vann Blade Runner, men den dök aldrig upp.


Katastrof dude, vinner man en av tidernas bästa filmer i Director's Cut skall man får den på stört.

Varför har du inte sagt något tidigare? Skicka ett PM till valfri redaktionsmedlem (helst Benke), genast.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!