Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Gamereactor som tidning. Alla nummer!


Citerar Danne89:
Citerar dacore84:När kommer nästa "svenska" Gamereactor? 3 månader i rad nu har vi fått informationen att det släpps för få spel.. Håller tidningen på att dö?

Är väl paus pga att GAME gick i konkurs? Det var många butiker som stängdes och Gamereactor hämtades av många där.


Aha. Jag läste bara på lappen som följde med tidningen i brevlådan. Där stod det typ att "ovanligt få spel släpps denna månad...." eller liknande och att "vi hoppar därför över denna månads nummer".. Har inte lappen framför mig men något liknande stod det.
  • 0
Riktig tragisk öde för tidningen men också för oss prenumeranter. Självklart är det beklagligt att GAME har lagts ner och för få spel har släppts men det borde inte påverka prenumeranterna. Visst, jag plockade upp tidningen under flera år från Elgiganten och diverse butiker men nu när jag är prenumerant så vill jag få hem min tidning. Självklart så sitter GR på ett stort dilemma om deras döende papperstidning men vi är betalande kunder, svenska kunder. Jag hoppas inte att Redaktionen har skickat ut dessa brittiska tidningar som substitut för den svenska tidningen, det skulle göra mig oerhört ledsen. Jag är en snyltare, jag tar det hellre gratis än att betala för det. Men när GR körde igång deras reklam för prenumerationsmedlemskap så blev jag förhoppningsfull. Jag hörde från Redaktionen och främst från Petter att det skulle bjudas med massa grejer för prenumeranterna och här sitter jag 8 månader senare, besviken.
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Dom skriver ju på baksidan att vi får den engelska versionen gratis och att prenumerationen skall fortsätta nästa månad. Dock har man ju fått den lappen i 3 raka tidningar så man börjar väl fundera lite. Skulle tidningen läggas ner helt så får dom väl helt enkelt betala tillbaka pengarna för dom nummer som återstår av prenumerationen. Tråkigt för dom som nyligen betalt in för 2 år och kanske inte fått en enda svensk tidning hemskickad. Jag har full förståelse för GR's beslut att skippa nummer när det nu ser ut som det gör och jag tror att dom sköter det snyggt i slutändan.
  • 0
Fick idag ett nytt nummer av den engelska utgåvan där ni även förklarar det som de flesta kanske redan har anat. Att det inte blir nån mer svensk utgåva. Ni skriver även att vi får denna engelska version resten av prenumerationstiden och att vi redan fått den under vår och sommar. Jag förutsätter att ni står för vad ni lovat tidigare, att dessa tidigare engelska tidningar vi fått var extratidningar vi fick som kompensation och att prenumerationen nu fortsätter i och med detta nummer som kom idag.
  • 0
Citerar dacore84:
att dessa tidigare engelska tidningar vi fått var extratidningar vi fick som kompensation och att prenumerationen nu fortsätter i och med detta nummer som kom idag.

Det stämmer. Tack för er förståelse.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
  • Jedi
  • Jedi
Är det helt slut med den Svenska tidningen nu? Om det blir så kommer jag nog inte fortsätta min prenumerationen. Även om ni kommer försöka fortsätta med en sammanslagen tidning så tror inte jag den blir lika bra som ni har varit. Game butiken har lagt ner, tidningen Super play har lagts ner och nu svenska Gamereactor. Världen är inte den samma som jag växte upp i. Känns som om allt blir digitalt.

Förlåt för alla möjliga stavfel.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
  • 0
Citerar Jedi:
Är det helt slut med den Svenska tidningen nu? Om det blir så kommer jag nog inte fortsätta min prenumerationen. Även om ni kommer försöka fortsätta med en sammanslagen tidning så tror inte jag den blir lika bra som ni har varit. Game butiken har lagt ner, tidningen Super play har lagts ner och nu svenska Gamereactor. Världen är inte den samma som jag växte upp i. Känns som om allt blir digitalt.

Förlåt för alla möjliga stavfel.


Nu lär ju mer resurser kunna läggas på hemsidan istället. Det gör inte mig något iallafall.
  • 0
Varför går ni inte ut med en bekräftelse på att den svenska tidningen är nerlagd?
  • 0
2020: Tidningens återkomst pls!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!