Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Fortfarande inte fått julkalendervinsten


  • Missing Avatar
  • Hawa
Det var riktigt dåligt gjort av dom! Men varför tar du inte kontakt med Petter istället?
I will not fall, I will stand tall. Feels like no one could beat me.
  • 0
Ja du, detta har hänt mig nu med. (Första gången man vinner så får man inte ens sitt pris.) Jag har nu väntat på FEAR i snart 2 och en halv månad och jag har inte fått det idag heller...
Man blir så sjukt sur jag orkar inte vänta mer och jag går berserk snart pga väntan, jag har dessutom skrivit flera brev till Benke och de verkar som om personalen på Vivendi ignorerar Benke tjat om att FEAR och Spyro spelen inte har kommit.
*Fuck Yeah Seaking!*
  • 0
Jag trodde GR köpte allt vinst-materiel, varför klydda (skånska) sådär?
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
När jag vann på Gamereactors julkalender ifjol, fick jag vinsten i april. Det är inte Gamereactor som skickar vinsten, utan respektive distrubutör.
Sällan hostar hackspetten.
  • 0
Något liknande hände med mig också för ett år sedan, fick vinsten i typ april...
  • 0
Det senaste jag hörde från Vivendi var att åtminstone den ena laddningen priser var på väg ut (Spyro eller F.E.A.R.). Tyvärr har det gått väldigt långsamt och det är bara något jag kan beklaga.

Det ska dock sägas att vi inte gått och lovat att priser ska levereras vid något speciellt datum. De allra flesta julkalenderpriserna (långt över 100) har nått sina vinnare, men tyvärr är det varje år någon distributör som sackar efter. Jag ska göra ytterligare påstötningar tills priserna har skickats ut så klart. Att kompensera er väntan är upp till de som levererar priset, men i de fall priserna har dröjt så här länge har det inte varit ovanligt med någon extra bonus.
Bengt Lemne / Gamereactor
  • 0
Citerar Benke:
Att kompensera er väntan är upp till de som levererar priset, men i de fall priserna har dröjt så här länge har det inte varit ovanligt med någon extra bonus.


Extra bonus?! Kanske man får något mer än bara spelet nu?
*Fuck Yeah Seaking!*
  • 0
Har heller inte fått min vinst

Snart har det gått tre månader för mig men jag har fortfarande inte tappat hoppet...
  • 0
Jag fick vänta två månader när jag vann piñata ifrån gamingeye, så jag tror inte att det går så snabbt när sakerna ska skickas ut.
"I play all this weird stuff, but if I just look like me, it just isn't going to work. But if I'm, like, this weird freak.... It opened the door to endless possibilities."
  • 0
Ring och gnäll på de som ska skicka dig vinsten, jag antar att du vet vilken distrubutör det är. Så ring och klaga och be dem fixa någon ersättning för att det låtit en potentiell konsument vänta.

För övrigt fick jag min vinst från julkalenderna efter ett par dagar.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Aven: Jag vet att det inte hjälper dig, men allt jag kan säga är att priserna kommer. För jag ger mig inte för de har skickats ut.

Det är viktigt att de som inte har fått sina vinster PM:ar mig så jag vet vilken distributör som inte skickat ut priser. Alla här ovan har priser från Vivendi som de väntar på och där vet jag att det är problem. Min förhoppning är att priserna skickats innan veckans slut.
Bengt Lemne / Gamereactor
  • 0
tja benke
2007 sämsta spel:crackdown
  • 0
Citerar 50dollaz:
tja benke


du spammar ju bara hela tiden
  • 0
Citerar 360 mannen:
du spammar ju bara hela tiden


det är typ det han gör, han har gjort 3st trådar på mindre än en halvtimma.
Personligen så tycker jag han förtjänar en varning
All things either good or ungood
  • 0
Citerar Aven:
Frågan är...vad ska man göra? Polisanmäler man sånt här eller hur går man tillväga?


Oj... Det där måste vara bland det dummaste jag har läst... Polisanmäla för att man inte har fått någonting gratis?
Och svaret på frågan i hur man går till väga är självklart: VÄNTA!
Om du har haft kontakt med Benke och han har sagt att han gör vad han kan så gör han det... Du har inte tänkt på att han har mycket att göra och är stressad? Stackarn ska ju iväg till GDC om några dagar för gugs skull!
  • 0
Citerar 360 mannen:
du spammar ju bara hela tiden

Haha men det var roligt att läsa, mitt i en diskussion kommer det där upp
Annars tycker jag att Aven verkr sur, du får väl helt enkelt vänta ett tag...
Om jag flummar som en idiot så argumenterar jag som ett geni.
  • 0
Citerar blatten65:
Haha men det var roligt att läsa, mitt i en diskussion kommer det där upp
Annars tycker jag att Aven verkr sur, du får väl helt enkelt vänta ett tag...


Kan inte annat än hålla med, året roligaste inlägg faktiskt.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
nu har 50Dollaz blivit banad
  • 0
Min kompis vann PES 4, ja PES 4!
För snart två år sen och har fortfarande inte fått den.
Massiva tysk, passa er
  • 0
Citerar Kallin:
Min kompis vann PES 4, ja PES 4!
För snart två år sen och har fortfarande inte fått den.


Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

Nej men ärligt talat, be honom skicka ett PM till Benke eller nåt..
Han måste ju få vinsten nån gång, annars verkar det helskumt
  • 0
Han har slutat vänta, han fick mitt gamla^^
Massiva tysk, passa er
  • 0
Citerar Kallin:
Han har slutat vänta, han fick mitt gamla^^


okok
  • 0
Citerar Aven:
Annars skulle ju jag kunna anordna tävlingar hullerombuller och sen bara säga till alla som inte får priset "Snacka med olle, det var han som sa att han skulle ge mig 5 wii. Här är hans nummer: 01301031"


Ursäkta, men det där vara bara hysteriskt kul.

Kallin: Skojar du?
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Citerar virre:
Kallin: Skojar du?



Nej tyvärr inte virre
Massiva tysk, passa er
  • 0
Tro det eller ej, men nu har jag faktiskt fått mitt Fear till xbox Så det tackar vi för.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!